• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #218 - Trouble in Slaapdal

DeletedUser28491

Gast
Läcker Becky, kleine mensen weten niet waar het over gaat

E: Ik weet niet of deze stem telt, want hij was iets te laat, maar het was toch een random stem. Dus dat maakt ook niet zo veel uit...
 

AriChibi

Hydra
@Gladkin, @Tacke Weif, @Läcker Becky, @Gaelord Manblower, @Hu Lang

Ik geef jullie nog 30 min en alleen omdat er een vervelende mug voor mijn pc vliegt


Heb alleen van Gaelord een extra lynch in PM gekregen. :(
Lynch in PM mag van mijn part ook als het forum je dwars zit.

Dag 2: Lynch + Lunch (+ Acties)

Net voordat de maan tevoorschijn kwam werd er enorm gejoeld.
"Dood aan de vampier! Dood aan Läcker Becky!"
En zo belandde het vampierskindje op de brandstapel. Net voordat ze totaal opgebrand was, veranderde ze onder de volle maan nog snel in een Wolf.

Läcker Becky is de lynch, haar rol was Wolf.

Die nacht werd er echter nog meer uitgespookt, want de volgende dag vonden de mensen Oma Shaniqua dood op de grond. Zij was geluncht door de wolven :(. Haar rol was Martelaar.


Morgen weer lynch en lunch om 22:00

Doorsturen in privé mag vanwege crappy forum.
 

DeletedUser28490

Gast
Even voor de duidelijkheid:

Ik heb gisteravond op Lacky Becky gestemd, puur uit zelfbehoud. Het pakte gelukkig wel goed uit :)
 

AriChibi

Hydra
Afscheidsbrief Oma Shaniqua:

wat was het gisteren avond toch een mooi nacht, heerlijk. 1 wolf dood en mijn eigen rol vervuld (Want ik moet gwn dood :))


Tevens is Gladkin de nieuwe BM!
 

AriChibi

Hydra
Shekel is dood hij was wolf goedjes winnen bij deze actieve pot van vandaag oke groetjes dit waren d emensen


upload_2017-8-23_21-59-53.png
 

DeletedUser28076

Gast
Ik weet niet wat hier is gebeurd, maar in 2 dagen 2 wolven dood?
Mag het altijd maar zo gaan. (Oja bedankt voor de beste BM ooit te kiezen, want ik ben zeer goed in gokken, zo blijkt dat :p)
 
Bovenaan