• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #218 - Trouble in Slaapdal

AriChibi

Hydra
WvW #218: Trouble in Slaapdal
werewolf_by_srdunko-d5io4w1.jpg


Er heerst een vreselijke ziekte die de wezens in het magische woud terroriseert.
Deze zogenoemde 'lycantropie' zorgt ervoor dat de besmette persoon 's nachts in een bloeddorstige wolf verandert die op magische wijze maar één slachtoffer per nacht claimt.
De inwoners van het magische woud konden deze weerwolven in het begin nog wel tolereren, want je mag natuurlijk niet een ander soort wezen discrimineren.
Nu echter nog maar 1% van het woud in leven is, hebben de laatste inwoners van het ooit zo grote Slaapdal besloten om de weerwolvenjacht in te zetten.
Hopelijk kunnen ze hiermee de terreur stoppen voordat het hele woud uitgeroeid is.


Theme song:



Info:
Claimen, klaagmuur, afscheidsbrief: aan
Netwerken: Alléén via het PM-systeem op het forum, om de anonimiteit in stand te houden.
BM: oud kiest nieuw
Manier van stemmen: rood en groen natuurlijk
Eindtijd stemmen: 22u

Overig:

Als er het vermoeden ontstaat dat een speler expres de anonimiteit van dit potje saboteert door bijvoorbeeld zichzelf bekend te maken of anderen aan te sporen om dit te doen, meld dit dan per direct aan mij. Dit geldt ook voor zaken zoals met anderen speculeren over wie wie is. In dit potje is iedereen het personage dat hij/zij heeft gekregen, en niemand anders.



Deelnemers:
1. @Gladkin
2. @Tacke Weif
3. @Läcker Becky[/USER - Lynch 1 (WOLF)
4. [USER=28490]@Gaelord Manblower

5. @Oma Shaniqua - BM - Lunch 1 (MARTELAAR)
6. @Shekel Goldberg
7. @Hu Lang

Deadlines:
1. 21-08 om 23:00 -> BM verkiezen
2. 22-08 om 22:00 -> lynch + lunch + overige acties
3. 23-08 om 22:00 -> lynch + lunch + overige acties
4. etc etc




Ik zal NU de accounts verdelen. Let erop dat de deadline voor BM verkiezen later is dan normaal, dit is omdat ik morgen uit eten ben en verwacht wat later thuis te zijn x)
[/user]
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser28492

Gast
veel succes iedereen, en ik wil terloops even zeggen dat iemand met mijn achtergrond het verdient om jullie burgemeester te zijn. Shalom!
 

DeletedUser28486

Gast
HU LANG IS DE BESTE SPELER OMDAT HIJ CHINEES IS. STEM OP HU LANG IS EEN CHINEES.
 

DeletedUser28492

Gast
Shekel Goldberg natuurlijk. Ik ben heel goed in business. Besturen is business. Laat mij uw geld beleggen.
 

AriChibi

Hydra
Dag (DL) 1: BM-verkiezing

De ietwat fascistische dorpsbewoners schenen geen 'buitenstaanders' als BM te willen, dus stemden ze allen op zichzelf (zie onderstaande bron)

upload_2017-8-21_23-3-38.png

Bron 1: de stemmen

Toen moest de arme spelleider dus random.org om advies vragen. Deze meldde mij:
upload_2017-8-21_23-4-25.png


Gefeliciteerd Oma Shaniqua met het BM-schap! Hopelijk staat de positie je aan!

--

Morgen om 22:00 gaat het spel echt van start en mag er geluncht, gelyncht en ge-actie't worden! Wees niet bang om namen in te sturen, groetjes.
 

DeletedUser28491

Gast
Niet echt...

Ik vind het wel weer mooi dat iedereen op zich zelf stemt, dus we hebben nooit een punt om te beginnen...

Ook al moeten we gaan stemmen vanavond..
Dus ik zou zeggen pak de randomstemmingapparaatje maar te voorschijn (als je nog niet zo ding heb koop het nu! Het is handig in dit soort potjes).
 
Bovenaan