• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Inschrijftopic WvW #219: Random Number Generator

latdekat

Harpij
WvW #219: Random number generator
"Welkom dames en heren, op de 219e editie van onze speciale loterij: Weerwolven van Wakkerdam! De meeste loterijen geven u de mogelijkheid om mee te doen en iets te winnen, al is die kans erg klein. Wij gaan een stap verder: iedereen moet meedoen en wint er niets aan! Iedere nacht kiezen de makers van deze loterij iemand uit, en vermoorden die tijdens de nacht. Jullie kunnen je ook volledig uitleven door overdag iemand uit te kiezen. Meestal gebeurt dat net even random als wanneer wij besluiten iemand te vermoorden. Wat jullie niet doorhebben is dat wij dit net van jullie willen, zo winnen wij weer met gemak."

Claimen: Ja
Netwerken: Ja
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Nee
BM-opvolging: Oud kiest nieuw
BM-keuze: Stemmen in het Groen, hoe anders?
Manier van stemmen: BM in het Groen, lynch in het Rood. Liefst vet.
Eindtijd stemmen: 21:30

Rollen: Onbekend, maar het zullen rollen zijn die te maken hebben met het thema van het potje.

Voor alle slimmeriken die dachten dat het een goed idee was om volgens het thema van dit potje te spelen en een RNG te gebruiken, dat is niet de bedoeling. Uiteraard kan ik dit niet controleren en rust er daarom ook geen verbod op, maar het is niet de bedoeling dat je stopt met nadenken en alleen maar stemt met RNG.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser21204

Gast
1. Ik
2. Ik ook
3. Combobreaker
4. Dasios
5. At your service
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser28429

Gast
1. Ik
2. Ik ook
3. Combobreaker
4. Dasios
5. At your service
6. Rabbid
7. xkiller4000
8.
9.
10.
 

DeletedUser28076

Gast
1. Ik
2. Ik ook
3. Combobreaker
4. Dasios
5. At your service
6. Rabbid
7. xkiller4000
8. HERTOG
9.
10
 

DeletedUser21575

Gast
1. Ik
2. Ik ook
3. Combobreaker
4. Dasios
5. At your service
6. Rabbid
7. xkiller4000
8. HERTOG
9. Nissassa
10.
 

DeletedUser21575

Gast
giphy.gif
 

latdekat

Harpij
Helaas ben ik momenteel niet in staat het potje te starten. Dat zal morgen gebeuren, aangezien ik dit dan wel kan doen.

De rollen zijn wel al klaar, ik ben gewoon niet in staat vandaag ze allemaal nog te verdelen en de pot te starten.

Sorry voor de vertraging.
 
Bovenaan