• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #219 Random Number generator

DeletedUser23701

Gast
toch nog vroeger terug dan verwacht :D

Vanwege zijn stem: zijn redenering ('Er was geen Lunch en Nissassa stemde niet, dus Nissassa zal wel Wolf zijn') klopte namelijk, zoals herhaaldelijk in het topic aangehaald, van geen kanten.

Verder: Ari, een claim die alleen Burgers doorhebben? :^)

ik dacht meer aan een situatie waar er bv 1 wolf is en een andere infectiewolf of welp, waarbij dat als Nissassa dan die ene wolf was hij niet kon stemmen omdat hij er niet was.
en ik gaf daisos dan ook eerder het voordeel van de twijfel omdat ari met een verdediging afkwam.
en aangezien ik geen tegen argumenten meer had gehoord voordat ik offline ging heb ik die stem dan laten staan.
 

DeletedUser23701

Gast
ik verduidelijkte me enkel voor Gekko.

verder lijkt niemand belang te hechten aan een van beide theorien dus zoek ik een andere enegsinds plausible theorie
 

latdekat

Harpij
Met maar 2/6 stemmen kan ik ook niets.

De deadline wordt verplaatst naar morgen, 21:30, gelieve dan wel te stemmen!

E: Mijn excuses voor het zo laat melden, ik verwachtte dat er een heleboel last minute stemmen gingen komen, aangezien 1 minuut voor de deadline er nog maar één iemand gestemd had.
 

AriChibi

Hydra
Ik ga niet neer zonder te vechten

large.gif
 

DeletedUser23701

Gast
wel, ik kruip maar eens vroeg onder de wol.
en aangezien gekko voor de 2de maal probeert me te lynchen zonder een echte reden te geven vraag ik me toch af waarom?

eerst zegt hij dat hij het niet eens is met een van mijn theorien, dus stemt hij op me.
vervolgens wil hij zelf niet dood, dus stemt hij op me.

wat du wel zwake redenen zijn om te stemmen vindt ik persoonlijk.
 

DeletedUser21356

Gast
*Nog steeds vanwege die brakke theorie tegen Nissassa die overduidelijk niet klopt. Met het deel 'omdat ik zelf niet dood wil' bedoelde ik dat er nog maar 1 stem was (van Ari op mij) en ik dus sowieso zou sterven, tenzij ik zelf ook zou stemmen.
 

latdekat

Harpij
Het is dus een gelijkstand tussen Gekko en Light op dit moment.

Momenteel ligt de beslissing voor de lynch in de handen van Nis, maar aangezien hij nog niet geantwoord heeft, is de lynch nog niet bepaald. Ik geef hem tot 11:00 morgenochtend, indien het dan nog niet beslist is, wordt de RNG gebruikt.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik was serieus aan het overwegen om te wachten tot 10.59. Maar misschien vergeet ik dan weer om op het forum te komen xD

Ik ga voor Lightpolis.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lightpolis? Wtf? Met die snipe? :/.

Ik ga ervanuit dat Niss nu ook om zeep is en dat er met drie wolven de zaak verloren is.

Mijn excuses voor de inactiviteit, ik had mijn begin-schooljaar-drukte moeten zien aankomen :'(
 

latdekat

Harpij
Even geen tijd voor verhaaltjes, dit wordt later vandaag nog toegevoegd.

Lightpolis is lynch, hij is beschermengel.

Rabbid is lunch, hij is ketter.

Volgende deadline: Zaterdag 23/09 om 21:30. (Vandaag dus)
E: Mocht dit echt niet lang genoeg blijken, wordt dit verlengd.
 
Bovenaan