• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #220 - The Walking Dead INSCHRIJVEN ENZO

AriChibi

Hydra
WvW #220 - The Walking Dead
Zombie-Werewolf_Dani-Jones.jpg


Aangezien het forum toch zo goed als dood is verklaard, dacht ik dat we wel een (on)dood thema konden gebruiken.

Deze versie van WvW is zoals alle andere, alleen hebben doden de mogelijkheid om een nieuwe rol te krijgen na hun dood. Deze rollen zullen uit een eindige pot worden getrokken en als de rollen op zijn, vallen de doden wel echt dood. Dit betekent dus dat er geen onderscheid wordt gemaakt in wie een nieuwe rol krijgt, e.g. als er één persoon constant gelyncht/geluncht wordt zou deze praktisch de hele pot rollen kunnen doorlopen.
Om een langdradig spel te voorkomen zit er ook een soort joker tussen de rollen verstopt die automatisch deze pot zal legen zodra hij doodgaat, waardoor het spel na zijn dood normaal verloopt.

Hoogstwaarschijnlijk zal ik ervoor zorgen dat bijvoorbeeld alleen gelunchte spelers de rol van weerwolf kunnen overerven uit de pot, waardoor verhullende rollen iets meer mee invloed op het spel kunnen hebben, maar dit ligt nog aan het aantal spelers.


Overige info:
Claimen, netwerken: aan
BM: oud kiest nieuw
Manier van stemmen: rood en groen natuurlijk
Eindtijd stemmen: 21:30 ik heb mijn slaap deze dagen nodig helaas :(


Inschrijven:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
...

 

DeletedUser23701

Gast
wie zegt dat slaap noodzakelijk is?
je hebt slechts een minimum van 7h slaap per week nodig om te blijven functioneren.

Inschrijven:
1. ikke opnieuw
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
...
 

AriChibi

Hydra
je hebt slechts een minimum van 7h slaap per week nodig om te blijven functioneren.
Eigenlijk is ieder meervoud van 1.5 uur voldoende, maar als je zoals ik makkelijk 6u achter elkaar moet programmeren vanaf 9u 's ochtends (6u opstaan) dan vallen je ogen uit je oogkassen met minder dan 7.5 uur vaste slaap.
 

DeletedUser23701

Gast
Eigenlijk is ieder meervoud van 1.5 uur voldoende, maar als je zoals ik makkelijk 6u achter elkaar moet programmeren vanaf 9u 's ochtends (6u opstaan) dan vallen je ogen uit je oogkassen met minder dan 7.5 uur vaste slaap.

ik zei slechts 7h op een week, niet of je het na lkaar moet opdoen, of in stukjes van 1.5h etc
 

DeletedUser21204

Gast
1. ikke opnieuw
2. En ik ook (Dasios)
3. Kyr
4.
5.
6.
7.
8.
...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
1. ikke ben opnieuw te achterlijk om mijn naam te schrijven
2. En ik ook (Dasios)
3. Kyr
4. Rabbid
5.
6.
7.
8.
...
 

latdekat

Harpij
1. ikke ben opnieuw te achterlijk om mijn naam te schrijven
2. En ik ook (Dasios)
3. Kyr
4. Rabbid
5. Lat
6.
7.
8.
...
 

DeletedUser21356

Gast
1. ikke ben opnieuw te achterlijk om mijn naam te schrijven
2. En ik ook (Dasios)
3. Kyr
4. Rabbid
5. Lat
6. Gekko
7.
8.
 

DeletedUser21204

Gast
1. ikke ben opnieuw te achterlijk om mijn naam te schrijven
2. En ik ook (Dasios)
3. Kyraco
4. Rabbid
5. Lat
6. Gekko
7.
8.

Deal.
 
Bovenaan