• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #221 - Weerwolven Among Us

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
WvW 221 - Weerwolven Among Us

1f9249103f371671071532e02e3ab39d2da49cbe.png

Claimen: Aan
Netwerken: Uit (Je mag geen berichten sturen)
BM: Oud kiest nieuw.
Manier van stemmen: Doe maar pb
Eindtijd stemmen: 21.00 uur
Overzicht van rollen: Hieronder alle mogelijke rollen.
Random Special Events: Maybe.

Uit het regels/rollen-topic. Of een variant erop;
Goedjes
Beschermengel
Beul
DO
Heks
Jager
Muizenval
Dorpsgestoorde
Zieke
Wreker
Lycantroop
Gedachtelezer
Orakel
Rechter
Ijzeren Hein
Priester

Neutraal
Cupido
Dief
Impostor*

Slechtjes
Weerwolf
Infectiewolf
Sjamaan
Welp
Rattenval
Ketter
Vals orakel

* onbekende rol, niet uit het regel/rollentopic.

Minimum aantal spelers: 4? Geen idee of dat haalbaar is.
Data: Start 7 oktober.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16024

Gast
1. latdekat
2. Nissassa (bij voorkeur na 19 okt)
3. SignLady
4. SomeoneLikeYou
5.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Neuh, is prima. Rollenverdeling volgt vanavond/morgenvoormiddag. Eerste deadline (BM + Lunch) zaterdag. Eerste lynch zondagavond.
@Nissassa zie maar wat lukt & wat niet x). Inactiefdoden zijn ergens ook een mooie throwback naar vroeger tijden. Als je echt echt echt wilt, doe ik er mss nog wel eentje eind-oktober dat je deftig kunt meedoen ^^.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik moet 3 minuten wachten tussen 2 pm's, dus de rollen komen er op't gemak aan. Gebruik dit topic maar ineens als speeltopic.
Veel succes.
BM-stem & Lynch-stem.

BM + Lunch/Nacht - 10/10/2020 - 21.00 uur
Lynch 1 + Lunch/Nacht - 11/10/2020 - 21.00 uur
 

DeletedUser16024

Gast
Imrahil is wolf:eek:

Tijd geleden dat ik dat gezegd heb!

Succes allemaal!
 

DeletedUser10470

Gast
Imra is wolf! DonFrank is al tijden geen BM meer geweest, die verdient het om BM te worden!
 

DeletedUser9104

Gast
Hmmm, mensen die op zichzelf stemmen voor BM, vind dat eigenlijk wel een lynchstem waard. In ieder geval SomeoneLikeYou
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 1 - BM & Lunch

SomeoneLikeYou & DonFrank staan gelijk voor BM.
DonFrank wordt echter brutaal gekillt door de Impostor.

SomeoneLikeYou is BM.
DonFrank, ziener, is gekilled.

Volgende deadlines:
- Zondag 11/10/2020 - 21.00 uur. (lynch)
- Maandag 12/10/2020 - 21.00 uur. (lunch)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21575

Gast
Kinky allemaal dit. Mn eerste keer wvw en ik ben meteen een inactiefje. Maar ik had een hele mooie alibi waarom ik legit niet de luncher kon zijn.

Aangezien ik gok dat de imposter wel actief was zou ik willen vragen wat iedereen voor tasks gedaan heeft vannacht? En wel heel handig dat net je politieke tegenstander vannacht brutaal gekilled is someonelikeyou..
 

DeletedUser9104

Gast
Nissa, je hebt misschien een alibi voor de imposter als je er niet was, maar ervanuitgaande dat er ook een wolf is en er geen lunch was...
Daarnaast is inactief zijn in het topic geen alibi voor het niet insturen van een actie via pm ;)
 

DeletedUser16024

Gast
Kinky allemaal dit. Mn eerste keer wvw en ik ben meteen een inactiefje. Maar ik had een hele mooie alibi waarom ik legit niet de luncher kon zijn.

Aangezien ik gok dat de imposter wel actief was zou ik willen vragen wat iedereen voor tasks gedaan heeft vannacht? En wel heel handig dat net je politieke tegenstander vannacht brutaal gekilled is someonelikeyou..

Ja, zo slim dat ik mijn 'politieke tegenstander' zelf om het leven brengo_O
Dat is wat iedereen gedaan zou hebben om mij of Don verdacht te maken, logisch nadenken is moeilijk!!

Nissa, je hebt misschien een alibi voor de imposter als je er niet was, maar ervanuitgaande dat er ook een wolf is en er geen lunch was...
Daarnaast is inactief zijn in het topic geen alibi voor het niet insturen van een actie via pm ;)

Wat kan de imposter überhaupt?
 
Bovenaan