• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Claas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15574

Gast
Misschien denkt hij dat jij wolf bent?

Mijn stem staat voorlopig op Bas, stemde op Sanoj zonder echt duidelijke reden buiten dat hij waarschijnlijk infectie was (wat zoals hij al zei hoogst onwaarschijnlijk is aangezien niemand zo dom zou zijn om zo'n obvious iemand te infecteren, ik bedoel, hij was bewezen, dan kijkt iedereen direct naar hem als infectietarget), ook begon hij een vreemd verhaal te vertellen dat de infectiewolf hoogst waarschijnlijk een minder ervaren iemand is, hoe defck zou je dat weten? De helft van de mensen hier is wel ervaren dus weten dat de infectie hoogst waarschijnlijk minder ervaren is betekent dus dat je toch iets van de infectie weet dus in mijn ogen betekent dit dat je de nfectiewolf kent?
Het was mijn gevoel die zei dat de infectiewolf een minder ervaren iemand was, dit kon ik ook niet bewijzen.
Als iemand een betere reden had dan mijn reden op Sanoj dan was ik daar waarschijnlijk mee op in gegaan.
Ik weet net zoveel als de meeste hier en dat is niet heel veel.
Dacapoz zegt de hele tijd dat hij te 'dom' was om een infectiewolf te zijn. Maar waarom zou Dacapoz geen normale wolf zijn?
Dacapoz, enkele reden die ik kan bedenken is het zeggen dat je te 'noob' bent voor infectiewolf en het daarom niet bent. Andere keuze zou natuurlijk mezelf zijn, maar lijkt me duidelijk waarom ik dat niet doe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik snap dat jij op mij stemt, dan word het nog een gelijkspel tussen ons. Ik zou hetzelfde gedaan hebben ;)
Benieuwd wat onze burgemeester ervan denkt.
 

DeletedUser22821

Gast
maar in de andere potjes zijn ze blijkbaar ook niet langsgeweest vandaag :)
 

DeletedUser9104

Gast
En omdat ik door omstandigheden er nog niet was heb ik net even bijgelezen en ga het nu doorgeven aan de spelleiding. Ik heb eerlijk gezegd niet echt een theorie, aangezien ik Jerom? veel verdachter vind. Een beetje noobisch doen, maar ondertussen. Ik heb daarom ook gegokt.

Waarom zouden we dat doen? Je bent nu toch bewezen aangezien infectie al is geweest xD

Je weet maar nooit wat wolven verzinnen om iemand verdacht te maken en aangezien er een hoop meelopers hier zijn..
 

DeletedUser

Gast
Dag 5
Lynch
Ja hoor, het was weer zover! Een nieuwe dag, een nieuwe stemming. Het was natuurlijk allemaal megaspannend wat er vandaag weer zou gaan gebeuren. Zou er dan eindelijk een wolf sterven? Of zou er weer een dood dier aan de galg komen te hangen? Waar waren de dagen van rust gebleven, toen boer Claas nog rustig rondwandelde over het erf. Waar waren de dagen van vrede, toen er nog geen wolven over de boerderij zworven. Waar waren de dagen van... Vroeger was het allemaal beter, vroeger was alles beter! De dieren waren het erover eens, ze zouden naar die dagen terugkeren, ze zouden winnen! Maar daarvoor moesten natuurlijk eerst alle wolven worden gedood. Zo geschiedde het dan ook dat er weer iemand werd opgehangen. Het was DacapoZ, die een schaap bleek te zijn.
Het lynchslachtoffer was DacapoZ, hij was een schaap (burger).


Lunch
De behaarde monsters slopen rond, op zoek naar een nieuw hapje. Het ging steeds beter, de vredige dieren sneuvelden aan de lopende band, maar zij bleven over. Nog even en het zou afgelopen zijn! Vol vertrouwen in hun eigen kunnen vraten ze een hele koe met huid en haar op, deze koe was Iljavelissa geweest.
Het lunchslachtoffer was Iljavelissa, zij was een koe (heks).

Let op: Om ons de tijd te geven alles goed te regelen zal er morgen geen deadline zijn vanwege de samensmelting. De volgende deadline, in de samengesmolten boerderij, zal woensdag 20:30 zijn.
 

DeletedUser

Gast
Er werd een afscheidsbrief gevonden van Iljavelissa:
Iljavelissa zei:
Lieve mede-diertjes...

Als jullie dit lezen heb ik het aan de stok gehad met de verkeerde. Let op, blijf nadenken. Ik hoop dat als ik sterf Genius mijn plaats kan inenemen. Ik hoop dat je alles doet dat in je macht ligt om iedereen te beschermen en de wolven te doden.

Veel succes!

Jullie Koe(kie)tje

De nieuwe burgemeester is dus Genius!
 

Genius0615

Erinys
Ziet er slecht uit hier :(

Ik ga nog proberen om er hier nog iets van te maken en ga proberen om er alleszins nog 1 wolf uit te krijgen, dat als de samensmelting komt de rest van de goedjes niet al teveel problemen gaat hebben door dit dorp. Ik zit nu echt te twijfelen tussen jerom en Bas, Jerom door mijn eerdere verdenkingen en wat Ilja zei, meelopen maar niet al teveel op de voorgrond komen, en bas door nog steeds dat vreemd verhaal over de infectie. Ik denk echt dat 1 van hun wolf is, over Sander en Gekko ben ik niet zeker, alhoewel Gekko me ook enigzins verdacht lijkt.

E: ow, deadline van samensmelting is dus al woensdag, dan ga ik proberen om mijn verdenkingen bij dit dorp daar over te dragen zodat we daar op de 1ste dag er alleszins al een wolfje uitkrijgen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser22821

Gast
zoals ik zei twijfelde ik tussen dacapoZ en bas en ik had dus wss de juiste keuze gemaakt of het moesten allebei wolven zijn
 

DeletedUser

Gast
Het einde van boerderij Claas

Iedereen dacht na over wat zij vanavond zouden gaan doen. Zou er iemand worden opgegeten? Hangen ze iemand op? Het was allemaal zo onduidelijk. Iedereen zat bij elkaar en ze discussieerden over de mogelijkheden, toen er iets raars gebeurde. Er kwamen uit alle hoeken mensen aan! Ze werden door deze lui bij elkaar gedreven en in een vrachtwagen gestopt. Langzaam reden ze weg, een nieuw avontuur tegemoet gaande.


En uiteindelijk gingen de deuren van de vrachtwagen open!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan