• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Claas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15574

Gast
Ik vind dit echt totaal nergens op slaan deze stem. De infectiewolf een minder ervaren iemand? Ben je soms zelf een wolf. Ik vind die stem van jou één en al verdacht. Ik ga op me gevoel af en stem daarom op basibas.
Ik begrijp helemaal dat je me niet vertrouwd en dat neem ik ook niet kwalijk. Maar aangezien ik niet wil dat ik voor de 3e keer op een rij niet stem moest ik ergens een stem uit opmaken. Aangezien ik geen enkele andere reden zie om iemand anders te beschuldigen heb ik besloten om op Sanoj te stemmen.
Er is een redelijk grote kans dat de infectiewolf een minder ervaren speler is en de enige die zich bewezen heeft is Sanoj. Vandaar dat ik denk dat Sanoj geinfecteerd is, ook vind ik het redelijk verdacht dat hij de vragen van Jerom ontwijkt.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hmm, ik zou zelf ook eerder Sanoj als slecht zien dan idd.
Een infectie zou echt niet zomaar een inactieve nieuwerd infecteren als er een bewezen speler is die ook nog ervaring heeft in het spel, dan zou je eerder voor Sanoj gaan die misschien dan ook al wat claims kan hebben.
 

Genius0615

Erinys
Ik begrijp helemaal dat je me niet vertrouwd en dat neem ik ook niet kwalijk. Maar aangezien ik niet wil dat ik voor de 3e keer op een rij niet stem moest ik ergens een stem uit opmaken. Aangezien ik geen enkele andere reden zie om iemand anders te beschuldigen heb ik besloten om op Sanoj te stemmen.
Er is een redelijk grote kans dat de infectiewolf een minder ervaren speler is en de enige die zich bewezen heeft is Sanoj. Vandaar dat ik denk dat Sanoj geinfecteerd is, ook vind ik het redelijk verdacht dat hij de vragen van Jerom ontwijkt.

Maar waarom denk jij dat er een redelijk grote kans is dat de infectiewolf een minder ervaren speler is vraag ik me toch af? De helft van de spelers hier is toch wat ervaren dus als jij denkt dat er een grote kans is dat de infectie dat niet is vermoed ik dat je toch een hint hebt naar wie de infectiewolf kan zijn?
 

DeletedUser13380

Gast
Ik heb vermeld dat ik niet veel (geen) tijd gisteren en eergisteren. :/
Nu heb ook niet veel tijd, vanaf morgen weer wel. :)
Vanaf morgen zal ik dan ook proberen een beetje met mensen te praten etc.

Eindelijk een eerste Wolf eruit, goed gedaan!

Toch lijkt de kans me reëel dat Sanoj Wolf is (Infectie).

Nee, ik ben niet geïnfecteerd, heb ik al meermaals herhaald. Waarom zou hij mij infecteren? Dan denkt juist iedereen dat de bewezene geïnfecteerd is.

Ik gaf ook al zelf aan dat claimen niet meer moet, wegens dat ik niet meer bewezen ben. Zou ik dat zeggen als wolf?

In mijn ogen ontwijk jij Jeroms reacties, als ik een wolf was zou ik hetzelfde doen. Zelf vind ik dit dus een reden om een wolf te zijn, vandaar dat mijn stem naar Sanoj nr1 gaat. Als ik meer tijd had zou ik het beter onderbouwen, maar aangezien ik die tijd niet heb bouw ik mijn stem maar op uit enkele reacties.
Ook lijkt de kans nu redelijk groot dat de wolven Sanoj hebben gekozen aangezien hij zich al bewezen heeft. Ook is de kans redelijk groot dat de infectiewolf een minder ervaren iemand is, natuurlijk kan ik dit niet bewijzen maar dit is mijn mening.

Wanneer gaan mensen eens leren lezen... Die reactie van Jerom was naar Genius toe, net als de vraag. Ik vond zijn reactie gewoon niet gepast. Djeeze... Lezen man!!
Daarbij is de kans dat de infectie ervaren is even groot als dat ie onervaren is. Wat dat 'bewezen dus infectie' betreft, kijk hierboven.

Ik vind dit echt totaal nergens op slaan deze stem. De infectiewolf een minder ervaren iemand? Ben je soms zelf een wolf. Ik vind die stem van jou één en al verdacht. Ik ga op me gevoel af en stem daarom op basibas.

Dat vind ik het nu wel niet. Ik vind het vooral raar waarom je zo indruist tegen hem, terwijl hij eigenlijk gewoon niet gelezen had. Om het dan verdacht te noemen... Deze rare post brengt je wel bij een stem: DacapoZ.

Ik begrijp helemaal dat je me niet vertrouwd en dat neem ik ook niet kwalijk. Maar aangezien ik niet wil dat ik voor de 3e keer op een rij niet stem moest ik ergens een stem uit opmaken. Aangezien ik geen enkele andere reden zie om iemand anders te beschuldigen heb ik besloten om op Sanoj te stemmen.
Er is een redelijk grote kans dat de infectiewolf een minder ervaren speler is en de enige die zich bewezen heeft is Sanoj. Vandaar dat ik denk dat Sanoj geinfecteerd is, ook vind ik het redelijk verdacht dat hij de vragen van Jerom ontwijkt.

Kom je weer met hetzelfde af. Kijk eerste reactie van mij. Dit is dus helemaal niet een 'redelijk grote kans'.

Hmm, ik zou zelf ook eerder Sanoj als slecht zien dan idd.
Een infectie zou echt niet zomaar een inactieve nieuwerd infecteren als er een bewezen speler is die ook nog ervaring heeft in het spel, dan zou je eerder voor Sanoj gaan die misschien dan ook al wat claims kan hebben.

Ik had maar 2 claims, van Pacmega en WWG. Ik heb gezegd dat ik dat raar vond. Pacmega kreeg gelijk. Voor de rest geen claims gehad. En er zijn nog genoeg aanwezige mensen. dacapoz, jij, genius, noem maar op.

Maar waarom denk jij dat er een redelijk grote kans is dat de infectiewolf een minder ervaren speler is vraag ik me toch af? De helft van de spelers hier is toch wat ervaren dus als jij denkt dat er een grote kans is dat de infectie dat niet is vermoed ik dat je toch een hint hebt naar wie de infectiewolf kan zijn?

Vandaar ook dat ik vermoed dat hij mij niet nam. Zou te obvious zijn. Ik zou direct dood zijn. (Zie wat er nu gebeurd) En dan zou die infectie voor niets geweest zijn. Vandaar dat ik me afvraag of dat zelfs maar slim geweest zou zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ik begrijp helemaal dat je me niet vertrouwd en dat neem ik ook niet kwalijk. Maar aangezien ik niet wil dat ik voor de 3e keer op een rij niet stem moest ik ergens een stem uit opmaken. Aangezien ik geen enkele andere reden zie om iemand anders te beschuldigen heb ik besloten om op Sanoj te stemmen.
Er is een redelijk grote kans dat de infectiewolf een minder ervaren speler is en de enige die zich bewezen heeft is Sanoj. Vandaar dat ik denk dat Sanoj geinfecteerd is, ook vind ik het redelijk verdacht dat hij de vragen van Jerom ontwijkt.

Het is wel duidelijk qua stemmen dat sanoj er zo uit vliegt, we zullen zien of jullie gelijk hebben. Kan me wel vinden in de argumenten.

Wel vraag ik me net als genius af waarom je denkt dat de infectiewolf een nieuwe en onervaren speler is? Als hij daadwerkelijk sanoj heeft geïnfecteerd dan zal het geen onervaren speler zijn, want sanoj infecteren lijkt mij voor de wolven een goede zet (behalve dan dat mensen het nu door hebben). Eigenlijk spreken je 2 theorieën elkaar dus tegen.
 

DeletedUser13380

Gast
Juist géén slimme zet. Zie wat er nu gebeurd. Ze zouden hun infectie direct kwijt zijn.

Je kan me weer op m'n woord gaan vertrouwen. Buiten dat en mijn post hierboven (kijk 2 posts terug), heb ik inderdaad geen verdediging. Die ook niet zo stabiel is trouwens. Maar aangezien de meerderheid niet online komt voor de DL en sommigen me niet zullen horen, zal ik een mooie afscheidsbrief maken...
 

Genius0615

Erinys
Sorry was eten, ik zou echt mn stem nog veranderen als het ook nog iets zou uitmaken, maar nu zie ik 1 stem op bas, 1 op dacapoz, 2 op Jerom en 3 op jou.
 

DeletedUser13380

Gast
Heb ik nog niet van die kant bekeken. Zo zie je maar ik ben nieuw en weet niet dat dit soort dingen dan gebeuren.

Dit is echt óf heel dom van je, óf zeer ongelukkig. Je gaat nog eens benadrukken dat ZEKER jij dat NIET gedaan zou hebben. Zoals ik al zei, ofwel was dat een heel domme zet, ofwel was het niet zo bedoelt. Alsnog blijft mijn stem nu zeker staan.
 

DeletedUser

Gast
Dag 4
Lynch
En weer was er een nieuwe dag, een nieuwe dag om wolven te vangen! De dieren hadden in het weekend extra tijd gehad om op onderzoek te gaan naar de slechten onder hen. Maar of deze onderzoeken ook tot een goede conclusie hadden geleid zouden ze pas merken bij de lynch. Zoals eigenlijk altijd het geval was vond er ook vandaag geen unanieme stemming plaats. Gelukkig hadden de dieren eerder al een democratisch stemsysteem ingevoerd waardoor dit allemaal niet uitmaakte. En zo gebeurde het dan ook dat Sanoj nr1 aan de galg werd opgehangen, dit was het einde van een haan.
Het lynchslachtoffer was Sanoj nr1, hij was een haan (beul).


Lunch
Vandaag gingen de harige vrienden niet op zoek naar een lekker maaltje. Al die mais en dat gras van overdag was alles behalve lekker, maar de wolven waren nog steeds doodziek van de rat die ze eerder opgegeten hadden. En het was dus zeker niet nodig om hun maagjes te vullen, alles zou er toch maar weer uit komen. Vannacht hadden ze dus niet een nachtelijk tussendoortje nodig. Een moeilijke prooi hadden ze niet, ze hadden namelijk geen enkele prooi.
Er was geen lunch.

Let op: De volgende deadline is gewoon weer morgen om 20:30!
 

DeletedUser22821

Gast
en een haan is dus ook weer een goedje?
ik hoop echt dat er is iemand gaat stemmen met een echt goede reden eigenlijk want die heb ik precies nog niet gezien (ik kan mij vergissen) en dat er dan ook is een wolf doodgaat
hoeveel wolven zitten er eigenlijk in zo'n spel?
 

Genius0615

Erinys
en een haan is dus ook weer een goedje?
ik hoop echt dat er is iemand gaat stemmen met een echt goede reden eigenlijk want die heb ik precies nog niet gezien (ik kan mij vergissen)

Kom jij dan misschien eens aanzetten met een goede reden? Want ik heb je vandaag weer eens niet gezien. Terwijl er toch wel wat gebeurd is..
 

DeletedUser22821

Gast
klopt, was heel de middag en avond weg naar verjaardag van neefje
en ik heb jammer genoeg geen redenen :( waarom denk je dat ik mensen volg?
 

DeletedUser22821

Gast
ik zeg niet dat ik het blijf doen, als ik in iemand een wolf zie zal ik het zeker zeggen en proberen goed te onderbouwen
 

DeletedUser9104

Gast
Ah, ik zie dat er veel gebeurt is toen ik op vakantie was. Gelukkig heb ik goed gegokt en me niet laten misleiden door wwg. Toen hij doorkreeg dat de heksactie eraan kwam, probeerde hij mij om te praten. Gelukkig was ik niet online. Anders had hij me misschien kunnen ompraten. Vanaf vandaag ga ik ook weer actief op wolvenjacht, mits ik natuurlijk niet geluncht word (of gelyncht, maar ik hoop dat jullie me vertrouwen)
 

Genius0615

Erinys
Ah, ik zie dat er veel gebeurt is toen ik op vakantie was. Gelukkig heb ik goed gegokt en me niet laten misleiden door wwg. Toen hij doorkreeg dat de heksactie eraan kwam, probeerde hij mij om te praten. Gelukkig was ik niet online. Anders had hij me misschien kunnen ompraten. Vanaf vandaag ga ik ook weer actief op wolvenjacht, mits ik natuurlijk niet geluncht word (of gelyncht, maar ik hoop dat jullie me vertrouwen)

Waarom zouden we dat doen? Je bent nu toch bewezen aangezien infectie al is geweest xD
 

DeletedUser

Gast
Er was geen lunch?? Waarom niet?
Zit nu op me mobiel dus kan het even niet goed nakijken maar wie is er gister en eergister niet actief geweest? Volgens mij pecmega maar weet het niet zeker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dit is echt óf heel dom van je, óf zeer ongelukkig. Je gaat nog eens benadrukken dat ZEKER jij dat NIET gedaan zou hebben. Zoals ik al zei, ofwel was dat een heel domme zet, ofwel was het niet zo bedoelt. Alsnog blijft mijn stem nu zeker staan.

Ik snap je niet helemaal..
 

DeletedUser22821

Gast
Er was geen lunch?? Waarom niet?
Zit nu op me mobiel dus kan het even niet goed nakijken maar wie is er gister en eergister niet actief geweest? Volgens mij pecmega maar weet het niet zeker.

is die al die niet gelyncht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan