• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Claas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Er werd een afscheidsbrief gevonden van Sanoj nr1:
sanoj nr1 zei:
(Goede)avond goedjes

Bij deze dus mijn afscheidsbrief die ik had aangekondigd. Jammer dat jullie je zo gemakkelijk laten uitschakelen. Wie infecteert nu een bewezen iemand? Dat valt toch te hard op... Maar kom, laten we door gaan op het volgende:

Nadenken. Wat betekent dat? Dat betekent redeneren. Wikken, wegen en alles driedubbel nalezen voor je iets post. Je woorden goed kiezen, nog een checken of wat je doet juist is, dat hoort allemaal onder nadenken. Of voor mij toch. Stop met die meeloopstemmen, en volg je buikgevoel. Want je buikgevoel, zit vrij vaak juist. Daar kan je van verschieten.

Lezen. Daaraan heb ik me dit spel wel geërgerd. Lees alles na voor je iets post, is hetgeen wat je post eigenlijk wel juist?

Vertrouwen. Spreek eens iemand aan. Zie hoe die reageert, en neem elkaar in vertrouwen. Of durf dat ten minste te doen.

En omdat jullie er zo klungelig over doen, zal ik niet rechtuit zeggen wie ik denk dat wolf is. Zoek het maar uit. Al zou het kunnen dat nadenken, lezen en vertrouwen er wel iets mee te maken hebben. Vooral lezen, veel lezen.

Dan... Hoe moet ik dit toch verwerken? Best moeilijk hoor. Iets zoals 'Snel Over Niet Aandacht Jeej Inderdaad Super Wat Overdenken Leven Faal'? Nah. Eerste letters zijn zoooo saai. Maar hoe dan? Hier zal ik toch maar eens dubbel over moeten nadenken denk ik.

Catastrofaal ben ik in afscheidsbrieven maken. Catastrofaal was dit potje ook, vanuit de kant van de goedjes. Veel te gemakkelijk, ook van mezelf. (denk aan de beulactie die WWG 'slim' vond)

Pogingen tot beschuldigen waren er nauwelijks. We begonnen met 20 spelers... Dan mag dat toch? Of was dit gewoon een zeer slecht potje? Ik denk in ieder geval dat er meer uit te halen moet zijn.

Ziezo. Het moet maar eens gedaan zijn met deze afscheidsbrief. Ik wil jullie, goedjes, nog succes wensen. Werk goed samen en denk na, lees en vertrouw wanneer de dorpen samensmelten. Geniaal hebben jullie niet gewerkt, maar alsnog heb ik er vertrouwen in dat jullie het goed gaan doen. Ik heb ook vertrouwen in hem. Dat hij, mijn vertrouweling, de goedjes naar de overwinning mogen leiden. Wie dat moge zijn, mag normaal niet al te moeilijk zijn, denk ik. Anders hebben jullie onherroepelijk gefaald. Dubbel en dik.

Met beulachtige groeten
Haantje de Voorste
 

DeletedUser21356

Gast
Dus eerst en vooral:
2. Iljavelissa
4. Sanhal
6. Jerom 000001
8. DacapoZ
9. Basibas
12. Genius
15. Gekkootje63
Minstens 1 persoon is nog Wolf (aangezien er nog een Lunch was; en daarbij komt dat er nog een Infectiewolf inzit + Infectie, behalve als WWG geïnfecteerd werd). En dan lijkt het mij dat er nog maximum 3 Wolven inzitten: want als er nu nog 4 Wolven inzitten (of meer), dan zouden er in het begin ook 4 Wolven geweest zijn (1 Wolf ligt eruit + 1 iemand geïnfecteerd) en dan zouden er 4/15 Wolven geweest zijn, waarvan 1 Infectiewolf. En dat zou wel een beetje te veel zijn. Dus nog 1-3 Wolven, lijkt me.

Dan enkele vreemde/verdachte posts:
Ik stel voor dat iedereen die op sanoj wilt stemmen even tot morgen wacht..
Ik hoop voor jou dat dit een troll is, want anders ben je vreemd bezig (klik).
pas morgen weer lynch dacht ik maar ik ga dan ook voor gekkootje
Ff volgen op een random stem?
En neen, dit is niet omdat die stem op mij staat. :/
Ook is de kans redelijk groot dat de infectiewolf een minder ervaren iemand is,
Dit snap ik nog altijd niet. Waarom zou het iemand zijn die minder ervaren is?
Heb ik nog niet van die kant bekeken. Zo zie je maar ik ben nieuw en weet niet dat dit soort dingen dan gebeuren.
Hier benadruk je wel vrij hard 'Ik ben nieuw, ik wist dat niet, dus ik heb het niet gedaan'.

Iemand die iets uit de brief van Jonas kan halen?
 

DeletedUser

Gast
Ik hoop voor jou dat dit een troll is, want anders ben je vreemd bezig.

Het was geen trol, ik was serieus. Als iemand zich wilt gaan bewijzen waarom zou je dan op hem gaan stemmen? Ik wou zelf mijn stem op hem nog weghalen, maar was hier te laat mee.
Dat is wat je vreemd vind toch? Dat ik zeg niet op hem te stemmen terwijl ik zelf op hem stemde.

Hier benadruk je wel vrij hard 'Ik ben nieuw, ik wist dat niet, dus ik heb het niet gedaan'.?
Ik benadruk inderdaad dat ik nieuw ben en dat ik het niet wist, maar dat ik het niet gedaan heb? Waar in vredes naam heb je het over.

Iemand die iets uit de brief van Jonas kan halen?
Bekijk de laatste 4 alineas eens, en dan de eerste letter(s). Er komt Dacapoz te staan. Waarom ik?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Genius0615

Erinys
Bekijk de laatste 4 alineas eens, en dan de eerste letter(s). Er komt Dacapoz te staan. Waarom ik?

Misschien denkt hij dat jij wolf bent?

Mijn stem staat voorlopig op Bas, stemde op Sanoj zonder echt duidelijke reden buiten dat hij waarschijnlijk infectie was (wat zoals hij al zei hoogst onwaarschijnlijk is aangezien niemand zo dom zou zijn om zo'n obvious iemand te infecteren, ik bedoel, hij was bewezen, dan kijkt iedereen direct naar hem als infectietarget), ook begon hij een vreemd verhaal te vertellen dat de infectiewolf hoogst waarschijnlijk een minder ervaren iemand is, hoe defck zou je dat weten? De helft van de mensen hier is wel ervaren dus weten dat de infectie hoogst waarschijnlijk minder ervaren is betekent dus dat je toch iets van de infectie weet dus in mijn ogen betekent dit dat je de nfectiewolf kent?
 

DeletedUser22821

Gast
hm ik ga nog wachten...
dacapoz word dus wel verdacht maar nog niet echt een reden gezien volgens mij (denk ik dus) en bas maakt zich idd wel verdacht want dat kan iedereen zijn volgens mij...
 

DeletedUser21356

Gast
Het was geen trol, ik was serieus. Als iemand zich wilt gaan bewijzen waarom zou je dan op hem gaan stemmen? Ik wou zelf mijn stem op hem nog weghalen, maar was hier te laat mee.
Dat is wat je vreemd vind toch? Dat ik zeg niet op hem te stemmen terwijl ik zelf op hem stemde.
Bedoelde ik inderdaad, dankjewel voor het antwoord.

Ik benadruk inderdaad dat ik nieuw ben en dat ik het niet wist, maar dat ik het niet gedaan heb? Waar in vredes naam heb je het over.
Dat zeg je ofc niet letterlijk, maar door te zeggen 'Ik wist het niet', zeg je indirect 'Ik kan het niet gedaan hebben, want ik wist het niet' (in dit potje bv, zei Max heel de tijd dat-ie te noob was en zo, maar uiteindelijk was-ie Wolf)

Bekijk de laatste 4 alineas eens, en dan de eerste letter(s). Er komt Dacapoz te staan. Waarom ik?
Omdat Sanoj je verdacht vond? Gisteren stemde hij namelijk op je (zie hieronder).
Dat vind ik het nu wel niet. Ik vind het vooral raar waarom je zo indruist tegen hem, terwijl hij eigenlijk gewoon niet gelezen had. Om het dan verdacht te noemen... Deze rare post brengt je wel bij een stem: DacapoZ.
Vet !
 

DeletedUser

Gast
Om even snel op dat middelste te reageren; ik bedoel dat ik niet wist dat de reactie op die actie zo groot zou zijn. Als ik de infectiewolf was had ik juist gedacht dat het slim was om Sanoj te infecteren, maar achteraf gezien zou dat dus niet zo slim geweest zijn.
 

DeletedUser21356

Gast
Dus nu zeg je wéér dat jij de Infectiewolf niet bent 'omdat je Sanoj wel zou geïnfecteerd hebben'.
 

DeletedUser21356

Gast
Sorry voor de dubbelpost.

Vandaag ga ik voor DacapoZ.
Waarom?
Ten eerste is er een vermelding van hem in Jonas' afscheidsbrief, en aangezien die gisteren op hem stemde, lijkt het me dat Jonas DacapoZ verdacht vond. En Sanoj was een Goedje, dus ik vertrouw wel op z'n oordeel. (als-ie niet zeker was, had hij er ook niets over gezegd in z'n afscheidsbrief).
Ten tweede blijft DacapoZ maar benadrukken dat hij de Infectiewolf niet kan zijn, omdat 'hij niet wist dat het niet slim zou zijn om Sanoj te infecteren'. En dat wordt een beetje té veel benadrukt in zijn posts.
 

DeletedUser22821

Gast
dus beetje kiezen tussen dacapoZ en bas, zouden allebei wel wolf kunnen zijn..
kga nog even afwachten dus
 

DeletedUser22821

Gast
we zijn nog met 7 en er hebben er nog maar 2 gestemd...
gaan die andere 4 (mij niet meegerekend) nu nog stemmen of niet...
 

DeletedUser

Gast
dus beetje kiezen tussen dacapoZ en bas, zouden allebei wel wolf kunnen zijn..
kga nog even afwachten dus

Alvast voordat je op mij gaat stemmen, kun je 1 goede reden vinden om op mij te stemmen? Ik zie vaker dat je meeloopt, dit moet je helemaal zelf weten maar denk er aub wel bij na voordat je het doet. Als jij daadwerkelijk redenen hebt om op mij te stemmen houd ik je niet tegen, maar denk volgende keer graag 2, of zelfs 3 keer na voor je weer zomaar stemt. Ik hoop dat er vandaag gewoon weer is een wolf uit gaat. Elke keer schapen eruit heeft niemand wat aan..

Dus nu zeg je wéér dat jij de Infectiewolf niet bent 'omdat je Sanoj wel zou geïnfecteerd hebben'.
Ja, dat is inderdaad wat ik wil zeggen. Wat wil je dan dat ik zeg, dat ik wel de infectiewolf ben? Kan moeilijk partijtje gaan liegen hierzo.
Je praat steeds over dat ik het benadruk, maar dat is omdat jij erover door gaat. Ik heb het 1 keer gezegd puur omdat het zo is, maar als jij er telkens over doorgaat lijkt het net of het voor jou niet duidelijk is wat ik bedoel te zeggen, vandaar dat ik het benadruk in mijn reactie(s) naar jou toe.

Vandaag ga ik voor DacapoZ.
Waarom?
Ten eerste is er een vermelding van hem in Jonas' afscheidsbrief, en aangezien die gisteren op hem stemde, lijkt het me dat Jonas DacapoZ verdacht vond. En Sanoj was een Goedje, dus ik vertrouw wel op z'n oordeel. (als-ie niet zeker was, had hij er ook niets over gezegd in z'n afscheidsbrief).
Dus, omdat hij goedje was ga je met zijn gedachte mee, ookal heeft hij er geen enkele reden voor? Dit vind ik verdacht. Je wist gister ook al dat hij goedje was, waarom volgde je toen zijn stem niet? Als dat jou argument is..

Zelf zet ik mijn stem van gister door met precies dezelfde redenen als gister. Ga ze niet overtypen als je ze nog een keer wilt lezen kun je ze 1 (of 2) pagina's terug vinden. Ik stem op Basibas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
we zijn nog met 7 en er hebben er nog maar 2 gestemd...
gaan die andere 4 (mij niet meegerekend) nu nog stemmen of niet...

Jawel hoor, ik zat gewoon te twijfelen tussen bas of dacapoz.
Ik ga toch op DacapoZ.

Om te beginnen deze post:
Er was geen lunch?? Waarom niet?
Zit nu op me mobiel dus kan het even niet goed nakijken maar wie is er gister en eergister niet actief geweest? Volgens mij pecmega maar weet het niet zeker.

Er stond heel duidelijk vermeld in het verhaaltje dat het kwam omdat de wolven de zieke hadden geluncht, om dan de verdenking naar een inactiefje (die op dat moment ook al dood was) te proberen krijgen vind ik vreemd, net alsof je niet wist dat die dood was en hoopte om hem op deze manier makkelijk te kunnen lynchen.

Tevens is er de zaak van Sanoj, hij heeft voor zijn dood vrij duidelijk gemaakt dat hij dacapoz niet vertrouwde, hij zette zelfs in zijn afscheidsbrief door elke alinea 2 letters van z'n naam neer te zetten (lees vanaf de 4e alinea).

Ook zijn de argumenten die Gekko heeft aangehaald ook gewoon logisch, ik geloof dat je gewoon een wolf bent en je verschuilt achter je nieuw zijn.
 

DeletedUser22821

Gast
Alvast voordat je op mij gaat stemmen, kun je 1 goede reden vinden om op mij te stemmen? Ik zie vaker dat je meeloopt, dit moet je helemaal zelf weten maar denk er aub wel bij na voordat je het doet. Als jij daadwerkelijk redenen hebt om op mij te stemmen houd ik je niet tegen, maar denk volgende keer graag 2, of zelfs 3 keer na voor je weer zomaar stemt. Ik hoop dat er vandaag gewoon weer is een wolf uit gaat. Elke keer schapen eruit heeft niemand wat aan..

waarom volgt iemand een ander zijn reactie denk je? omdat hij of de reden deelt of het zelf niet weet, bij mij was het dus altijd het tweede
nu word ik daar blijkbaar altijd op afgerekend dus wacht ik eerst is tot er wat meer andere stemmers zijn en ik zo een oordeel kan vellen
 

DeletedUser

Gast
Er stond heel duidelijk vermeld in het verhaaltje dat het kwam omdat de wolven de zieke hadden geluncht, om dan de verdenking naar een inactiefje (die op dat moment ook al dood was) te proberen krijgen vind ik vreemd, net alsof je niet wist dat die dood was en hoopte om hem op deze manier makkelijk te kunnen lynchen.

Die zieke dag hadden ze al gehad toch?.. Dit was gewoon om er een verhaaltje van te maken lijkt mij? Of zijn ze 2 dagen ziek?

waarom volgt iemand een ander zijn reactie denk je? omdat hij of de reden deelt of het zelf niet weet, bij mij was het dus altijd het tweede
nu word ik daar blijkbaar altijd op afgerekend dus wacht ik eerst is tot er wat meer andere stemmers zijn en ik zo een oordeel kan vellen

Het lijkt niet zo, maar als je dat zeg geloof ik je. Daarom dat ik ook zei denk aub 2 keer na voor je stemt. Als jij een goede reden hebt om op mij te stemmen moet je dat gewoon doen. Al is het natuurlijk wel zonde want ik ben geen wolf!
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Die zieke dag hadden ze al gehad toch?.. Dit was gewoon om er een verhaaltje van te maken lijkt mij? Of zijn ze 2 dagen ziek?



Het lijkt niet zo, maar als je dat zeg geloof ik je. Daarom dat ik ook zei denk aub 2 keer na voor je stemt. Als jij een goede reden hebt om op mij te stemmen moet je dat gewoon doen. Al is het natuurlijk wel zonde want ik ben geen wolf!

Tuurlijk was dit niet om er een verhaaltje van te maken, er staat heel duidelijk dat ze niet konden lunchen door de zieke. De infectie is gewoon gebeurd dus dan zou de zieke een dag opgeschoven zijn.

En het roepen dat je geen wolf bent doet iedereen...
 

DeletedUser

Gast
Tuurlijk was dit niet om er een verhaaltje van te maken, er staat heel duidelijk dat ze niet konden lunchen door de zieke. De infectie is gewoon gebeurd dus dan zou de zieke een dag opgeschoven zijn.

Sorry, maar dan kom ik toch weer terug op dat ik nieuw ben. Ik snap dit niet helemaal.

Begrijp ik het zo goed:
Als er een infectie is mogen de wolven 1 keer niet lunchen, maar ze mochten ook door de zieke 1 dag niet lunchen. Oftewel bij elkaar 2 dagen niet lunchen?
 

DeletedUser22821

Gast
ik ga stemmen op bas, ik twijfel erg hard tussen dacapoz en bas, momenteel denk ik eerder aan bas, beetje mijn gevoel maar ik had eerst geen reden dus ik zou er toch niet op stemmen tot ik de stem van genius las, zijn reden om bas te lynchen lijkt mij best een goede reden, ik hoop dat ik de juiste keuze maak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan