• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

ww bonusen

DeletedUser15025

Gast
als je een ww vooltaait hebt krijgen dan alle leden die bonus?
 

DeletedUser

Gast
Over welke bonus heb je het?
Als het over de opslagbonus van gunst gaat, krijgen alle leden uit de alliantie die. Mits je start in de heldenwereld.
De wiki legt dit ook uit.
 

DeletedUser

Gast
ww geven ook bonussen op de gewone wereld voor zover ik weet aan iedereen binnen de alliantie
 

DeletedUser

Gast
ww geven ook bonussen op de gewone wereld voor zover ik weet aan iedereen binnen de alliantie

Welke dan? Bij mij weten enkel op de HW. Je krijgt er verder een mooi oorkonde en wat awards voor. Verder niks...
 

DeletedUser

Gast
Klopt. Ik kan verder niets vinden op de wiki over andere bonusen. Dat zal waarschijnlijk dus niet kloppen.
 

DeletedUser

Gast
Welke dan? Bij mij weten enkel op de HW. Je krijgt er verder een mooi oorkonde en wat awards voor. Verder niks...

OP de wiki staat bij elk wereldwonder een speciale bonus; bij de hangende tuinen krijg je bijvoorbeeld 3% meer grondstoffen, bij de vuurtoren worden de kosten van de Fenicische handelaar lager, en de kolossus laat je zegetochten sneller aflopen bijvoorbeeld.
Deze bonussen krijgt volgens mij elk lid uit de alliantie.
 

DeletedUser

Gast
Hmmm he bedankt, had me nooit zo in de WW verdiept eigenlijk. Geef er namelijk 0,0 om. Maar goed, wel weer een vraag. Stel een WW wordt vernietigt na voltooiing, verdwijnen deze extra`s dan? ^^ Weer een nieuw doel voor ogen ^^
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij bedoelde die aan het einde. Maar als dat niet het geval was, verteld fascination het juiste verhaal.
 

rbm007

Hopliet
Hmmm he bedankt, had me nooit zo in de WW verdiept eigenlijk. Geef er namelijk 0,0 om. Maar goed, wel weer een vraag. Stel een WW wordt vernietigt na voltooiing, verdwijnen deze extra`s dan? ^^ Weer een nieuw doel voor ogen ^^

Ja. Ook als een wereldwonder beschadigd wordt, verliezen alle leden van de alliantie de voordelen van het wonder.
 
Bovenaan