• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

ww start aanpassingen

Misschien heb ik ergens wat gemist maar sinds wanneer zijn er aanpassingen in de tijd dat de ww start??
Op grepo wikie staat:

Voorwaarden
  • De wereld bestaat 180 dagen of meer
  • Je alliantie heeft het eiland in bezit
  • Het puntentotaal van de top-50-allianties bedraagt minstens 250 miljoen.
  • Na die 6 maanden worden de benodigde punten iedere maand met 13 miljoen verlaagd.
Bv. Na 7 maanden -> 237 miljoen punten
Na 8 maanden -> 224 miljoen punten
Na 9 maanden -> 211 miljoen punten

maar in game dit:
Het tijdperk der wereldwonderen breekt aan, als aan de volgende voorwaarden is voldaan:
  • Deze wereld bestaat meer dan 6 maanden.
  • Het puntentotaal van de top 50 allianties bedraagt minstens 250 miljoen.
  • Na 13 maanden is het benodigde aantal punten met 6 miljoen gedaald, zodat ook werelden met kleinere allianties het tijdperk der wereldwonderen kunnen bereiken.
Weet iemand hier meer over??
Kan in de laatste updates hier nergens iets over vinden.

 

DeletedUser22705

Gast
Ik ben er zelf een jaar uit geweest dus geen idee joh.
Maar is 180 dagen niet ongeveer 6 maanden of slaag ik de bal er hier volledig naast?
 
die 6 maanden is altijd geweest, maar nu dat pas na 13 maanden er 6 miljoen punten minder worden is nieuw, eerst was het altijd dat na 7 maanden er 13 miljoen punten per maand af gingen??
 

DeletedUser22705

Gast
Ik denk eerlijk gezegd dat het nog steeds na 7 maanden is zoals het al op iedere wereld is geweest en het ingame zelf dus fout vermeld is.
13 maanden zou belachelijk veel zijn.

Maar ik weet het niet zeker dus ik kan je geen uitsluitsel geven :/
 

DeletedUser13371

Gast
waardeloos saai. een keer iets nieuws zou leuk zijn

ik zou verspreid in de wereld in iedere oceaan 1 groter eiland maken met 60 steden waarop een ww plek is en op dat eiland mag ww gebouwd worden zodra hij compleet in bezit is. maakt het spel een stuk interessanter vanaf dag 1 om maar ff iets uit de mauw te schudden
 

DeletedUser26504

Gast
waardeloos saai. een keer iets nieuws zou leuk zijn

ik zou verspreid in de wereld in iedere oceaan 1 groter eiland maken met 60 steden waarop een ww plek is en op dat eiland mag ww gebouwd worden zodra hij compleet in bezit is. maakt het spel een stuk interessanter vanaf dag 1 om maar ff iets uit de mauw te schudden

Kan, verandert in ieder geval wel heel het spel, aangezien je dan dus minimaal 7 oceaanen in bezit zou moeten hebben, of 4, ligt er maar net aan waar je voor gaat. Zou je dan niet hebben dat de ww's helemaal buiten de vaarwateren gemaakt gaan worden? Oftewel ergens in oc84 ofzo. Wordt meer stichten dan veroveren dan, maar wel een leuk concept lijkt me het ja.

Over de 13 maanden, als dit dus inderdaad zo is wordt Idalium een nog dooier wereldje
smiley_emoticons_verlegen.gif
 

DeletedUser13371

Gast
Kan, verandert in ieder geval wel heel het spel, aangezien je dan dus minimaal 7 oceaanen in bezit zou moeten hebben, of 4, ligt er maar net aan waar je voor gaat. Zou je dan niet hebben dat de ww's helemaal buiten de vaarwateren gemaakt gaan worden? Oftewel ergens in oc84 ofzo. Wordt meer stichten dan veroveren dan, maar wel een leuk concept lijkt me het ja.

Over de 13 maanden, als dit dus inderdaad zo is wordt Idalium een nog dooier wereldje
smiley_emoticons_verlegen.gif
ja je hebt gelijk iets compacter dan nog.. maar het is maar een vluchtig idee om te mopperen dat er toch makkelijk iets veel leukers te verzinnen is met veel meer spel denk ik zeg maar
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Bovenaan