• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

WW's Athene

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Goedenavond,

Ik vroeg me even af hoe het kan dat de wereldwonderen vandaag zijn gestart op Athene, terwijl de wereld pas 16 november 6 maanden lang bestaat???
Graag een verklaring.
 

DeletedUser11295

Gast
Waarschijnlijk bestond de wereld al voordat deze voor de spelers open ging. Hier is dus geen rekening mee gehouden.

Dat is wat ik denk tenminste :)
 

DeletedUser

Gast
Dit is door iemand in onze alliantie nagevraagd bij support, wanneer ze zouden starten, en wij hadden een andere startdatum doorgekregen.
En ik vind het een beetje curieus dat er ook niet dat schermpje is komen opdagen dat zegt "De wereldwonderen zijn gestart"
 

DeletedUser20686

Gast
Even voor de opheldering. Ik heb deze support beantwoord. En omdat ik zelf het antwoord niet wist. (Nooit bij stil gestaan) Heb ik dat nagevraagd bij de Lead CM. Ook daar waren ze onder de indruk dat het 6 maanden later was. Naderhand zag ik dat het volgens die berekening 4 dagen te vroeg was. Of er nou iets fout is gegaan of dat de 6 maanden berekening een 26 weken of een 6x30 dagen of iets dergelijks is weet ik nog niet. Maar we zoeken het uit voor de volgende keer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan