• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Xerxes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik weet dat er nog niet veel informatie over is, maar in zijn laatse bericht staat:
Nog nooit heb ik zulke bange Grieken gezien. Zelfs ratten vluchten minder snel! Mijn rijk is al enorm, maar nu ik moet wachten tot de rest van mijn leger uit Perzië aankomt, en dat duurt nog zeker tot de nieuwe maan. Daarom heb ik een uitdaging voor jullie allemaal. Wie het aandurft om mij aan te vallen, maakt kans op een deel van mijn rijkdom. Maar dan moet je wel eerst mijn dorp kunnen overnemen, en dat zie ik zo snel nog niet gebeuren. Mijn muur beschermt me tegen ratten zoals jullie. Kom maar op, haha!

Als je hem kunt aanvallen, dan is mijn vraag waar is/zijn zijn dorp(en)?
Verder heb nog wat standaard vragen: Wanner hij gaat aanvallen valt hij dan iedereen aan? Met hoeveel troepen? Is het eenmalig? ...

Weet iemand er meer over?

Want in de forums lees ik er niks nieuw over, en ik vind hem ook niet op de wereldkaart/ranglijst (ik speel op wereld Eta). Alleen maar spelers die per toeval dezelfde naam hebben. (of heeft hij maar 700 punten?:))

EDIT: ik had dit zeker beter bij 'De invasie van Xerxes' geplaatst.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Xerxes

Wacht gewoon af, en hou het in het centrale topic, op die wereld is die nog noob, en waarschijnlijk kan hij je niet aanvallen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Xerxes

Op wereld Eta is hij nog niet gegroeid zag ik net, dit komt nog wel.
En het draait hier om een community wedstrijd waar het de bedoeling is om zo snel mogelijk zijn steden kan overnemen, hier valt vrij veel goud mee te verdienen.
Dit wil ook zeggen dat hij zelf niet zal aanvallen, dus als je het hele verhaal niet ziet zitten doe je gewoon niet mee.

Zo denk ik toch dat het in mekaar zit, kan zijn dat ik verkeerd zit natuurlijk :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Xerxes

Er zijn nog geen details vrijgegeven over wat dit onderwerp precies inhoud. Er gaan nu dus geruchten de ronde dat het een community wedstrijd is. Het kan ook zijn dat dit een tussentijdse test is voor de grote allianties. Of juist voor individuele spelers.

Houd dit topic in de gaten. Hier staan alle officiële aankondigingen. Hier zal dus ook duidelijk worden uitgelegd hoe het precies in elkaar steekt. Dit zal alleen nog even duren. Niemand weet er meer van af. En de mensen die het weten, houden hun mond.

Mvg,
Fenus
 

DeletedUser

Gast
AW: Xerxes

Ik heb begrepen dat alle info die uitleg geeft over 'Xerxes', door de moderatoren wordt verwijderd.

Details zijn dus wel beschikbaar, maar je moet er snel bij wezen... ;)

Binnen onze alliantie snappen we in elk geval niets van het 'doel' cq de aanwezigheid van deze 'speler'.

Het is onrealistisch en de uiteindelijke 'beloning' weegt niet op tegen de 'offers' die je moet brengen voor een 'overwinning'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan