• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zal Trivey een goede speler worden?

Zal Trivey ooit een goede speler worden?

• Nee

Stemmen: 17 41,5%
  • Nee

Stemmen: 24 58,5%

• Totaal aantal stemmers
    41
hier zouden 2 stemmen mogelijk mogen zijn lijkt me. Maar mijn antwoord stond bij de keuzes! goeie neutrale poll dus

Dat kaliber van jou wordt op de NL servers weggespeeld en op de buitenlandse servers niet.. dus wat weet jij er nou van lol
Zitten toch ook paar van die losers hier op die hongaarse server?

Dat kaliber van jou wordt op de NL servers weggespeeld en op de buitenlandse servers niet.. dus wat weet jij er nou van lol
Zitten toch ook paar van die losers hier op die hongaarse server?
Ben jij dan ook weggespeeld je bent 2 steden verloren aan die dezelfde ally.. en veel steden doorgeschoven binnen je ally om er meer te doen voorkomen x).

Trouwens deze community is echt toxic maar bakt er niks van enkel met afgekochte troepjes kunnen ze wat en dat noemen ze klasse whahaha

Pls meer haat <3

Ben jij dan ook weggespeeld je bent 2 steden verloren aan die dezelfde ally.. en veel steden doorgeschoven binnen je ally om er meer te doen voorkomen x).

Trouwens deze community is echt toxic maar bakt er niks van enkel met afgekochte troepjes kunnen ze wat en dat noemen ze klasse whahaha

Pls meer haat <3
Als mijn steden al daadwerkelijk verloren waren, dan waren het er 2
Laten we het even niet hebben over wat jij wel niet kwijtraak lol
upload_2019-8-24_18-31-15.png

flop: trivey

hij zoekt weer een uitvlucht om niet toe te geven dat hij verliest van celtic. en alsnog flop want het is algemeen bekend dat die stad uiteindelijk toch weer van eigenaar zal wisselen