zebia
Winnaar Bingo 2018
Naam forum / spel: Zebia
Leeftijd / Verjaardag: 21 jaar en ben jarig elke 12 juli. Geboren in 1998.
Foto: AH
Mijn beroep / opleiding: Financieel Administratief medewerker MBO niveau 3
Mijn hobbies/interesses: Voetbal, GREPOLIS, Clash Of Clans zijn mijn top 3 interesses. Ik speel daarnaast ook nog andere spellen maar die voor de afwisseling meer zodat ik niet te veel op een spel bezig blijf en er te verslaafd eraan ga raken. Gamenaam is gwn weg zebia. Ik maak trouwens ook regelmatig video's/stream elke week over Grepolis en andere games.
Mijn lievelingsmuziek: Ik luister naar muziek waarvan ik ga dansen zoals Zing! van Jayh en Nick & Simon, Ma Cherie van CJaye en SBMG, Issi, Rasskulz.
Mijn lievelingsfilms/-series: Avatar, Die Hard movies met John McClane erin, Voice of Holland, Expeditie Robinson, Wie is de mol?, Alle Hunger Games films, Harry Potter films, Underworld movies met Vampiers en Weerwolven erin en zo nog meer films die kan opnoemen. Kortom gezegd hou van fantasie/actie films.
Ik zou niet kunnen leven zonder dat ik nieuwe en leuke spelers ontmoet met een goede presenteerblaadje voor Grepolis.
Voor een eventuele nieuwe wereld
Mijn favoriete wereldinstellingen zijn:
- 3 steden beginnen
- Belegering
- Snelheid 5 a 6
- Boerendorpen die je moet verdienen door het aan te vallen met je troepen en niet met je GP moet kopen
- Alliantielimiet van 35 a 40 leden
- Nachtbonus van 23:30 tot 07:30
- Duur stad stichten 10 uur
- Goden met Zeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis
- Beginnersbescherming 7 a 10 dagen afhankelijk van de wereldsnelheid
- Helden actief
- Moraal niet actief
- Premiumfunctie alleen Goudhandel ivm dat er niet met instant buy met goud de kloof tussen spelers die veel goud hebben en spelers die weinig goud hebben groot word
Toevoegende elementen :
- Je hebt op de wereld Pella spelers nog met 1 stad en als die overgenomen worden weer opnieuw gaan starten. Dat zou ik willen voorkomen door een eis van een minimale steden toevoegen voor het aantal spelers op een wereld dat steeds minder word.
Mijn favoriete event :
Grepolympia
Mijn Elite Alliantie van 7-11-2019 :
1. Jack091034
2. Spartje
3. Kaardia
4. Megabuuhtje1
5. THC.
6. joking wolve
7. fedortje
8. bosman (van de discord)
9. Adrian Asah (van de discord)
10. NicoArthur
Leeftijd / Verjaardag: 21 jaar en ben jarig elke 12 juli. Geboren in 1998.
Foto: AH
Mijn beroep / opleiding: Financieel Administratief medewerker MBO niveau 3
Mijn hobbies/interesses: Voetbal, GREPOLIS, Clash Of Clans zijn mijn top 3 interesses. Ik speel daarnaast ook nog andere spellen maar die voor de afwisseling meer zodat ik niet te veel op een spel bezig blijf en er te verslaafd eraan ga raken. Gamenaam is gwn weg zebia. Ik maak trouwens ook regelmatig video's/stream elke week over Grepolis en andere games.
Mijn lievelingsmuziek: Ik luister naar muziek waarvan ik ga dansen zoals Zing! van Jayh en Nick & Simon, Ma Cherie van CJaye en SBMG, Issi, Rasskulz.
Mijn lievelingsfilms/-series: Avatar, Die Hard movies met John McClane erin, Voice of Holland, Expeditie Robinson, Wie is de mol?, Alle Hunger Games films, Harry Potter films, Underworld movies met Vampiers en Weerwolven erin en zo nog meer films die kan opnoemen. Kortom gezegd hou van fantasie/actie films.
Ik zou niet kunnen leven zonder dat ik nieuwe en leuke spelers ontmoet met een goede presenteerblaadje voor Grepolis.
Voor een eventuele nieuwe wereld
Mijn favoriete wereldinstellingen zijn:
- 3 steden beginnen
- Belegering
- Snelheid 5 a 6
- Boerendorpen die je moet verdienen door het aan te vallen met je troepen en niet met je GP moet kopen
- Alliantielimiet van 35 a 40 leden
- Nachtbonus van 23:30 tot 07:30
- Duur stad stichten 10 uur
- Goden met Zeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis
- Beginnersbescherming 7 a 10 dagen afhankelijk van de wereldsnelheid
- Helden actief
- Moraal niet actief
- Premiumfunctie alleen Goudhandel ivm dat er niet met instant buy met goud de kloof tussen spelers die veel goud hebben en spelers die weinig goud hebben groot word
Toevoegende elementen :
- Je hebt op de wereld Pella spelers nog met 1 stad en als die overgenomen worden weer opnieuw gaan starten. Dat zou ik willen voorkomen door een eis van een minimale steden toevoegen voor het aantal spelers op een wereld dat steeds minder word.
Mijn favoriete event :
Grepolympia
Mijn Elite Alliantie van 7-11-2019 :
1. Jack091034
2. Spartje
3. Kaardia
4. Megabuuhtje1
5. THC.
6. joking wolve
7. fedortje
8. bosman (van de discord)
9. Adrian Asah (van de discord)