• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zebia

zebia

Winnaar Bingo 2018
Ik heb iets te melden. Ik heb autisme en daardoor ben ik ook gevoeliger dan men denkt. Ik reageer dan met mijn autismeverstand op bepaalde zaken zoals scheldenwoorden of over dat ik in een instelling zit.
Mijn autisme heeft me bij vertrek bij Elan Heroes geleid en zo ook strafpunt bij de support op het Grepolis Forum.
Er moet daar dus ook niet mee gespot worden of denken hey die jongen is vrij normaal bezig met reageren we laten hem in de steek.

Mijn excuses voor mijn autisme en hopelijk toont men er begrip voor en geeft men me nog een kans.

Laatst bewerkt:
Je moet niet verwachten dat omdat jij autisme hebt je met fluwelen handschoentjes behandeld word.
Wat ik heb gehoord is dat jij je alliantie (Elan) heb genaaid en dan verwacht je terug te mogen omdat je autisme hebt.
Ik heb me trouwens net even ingelezen over autisme en heb niks gevonden over je alliantie naaien, resetten en steden aan de vijand geven.

007jelmer

Griffioen
Zebia,

Bij Elan Heroes staan wij open voor iedereen, ongeacht of ze wel of geen handicap, autisme of wat dan ook hebben. Wij hebben je in onze groep toegelaten en altijd met respect behandeld. De leiding heeft altijd geprobeerd je zo goed mogelijk op je plek laten voelen en wanneer dat nodig was, je een steuntje in de rug gegeven wanneer er bepaalde spelers vervelend over kwamen richting jou.

Dat er mensen in de community jou benadelen op wie jij bent of hoe jij overkomt, dat weet ik. Zeer slechte zaak, en getuigt van weinig professionaliteit. Gelukkig zijn wij bij Elan Heroes wat meer open-minded. Om ons dus van discriminerende handelingen te beschuldigen vind ik daarom ook niet op zijn plaats. En daar laat ik het voor nu bij.

DeletedUser26052

Gast
Ik word dus gediscrimineerd op mijn handicap en word met weinig respect ontvangen

Hier heb ik niets van gemerkt, ook niet toen je weg was uit de alliantie. Dat zal wel niets wegnemen van jouw gevoel, ik kan echter alleen maar zeggen dat ik zulke dingen bij ons in de alliantie nooit gezien heb. Mocht er wel iets zijn voorgevallen dan had de leiding je daarin sowieso ondersteund, zoals Jelmer al aangaf. Verder denk ik dat Jelmer het netjes en juist heeft verwoord.

zebia

Winnaar Bingo 2018
Bedankt allemaal voor de reacties, maar het feit blijft dat ik op mijn handicap word afgerekend

zebia

Winnaar Bingo 2018
Nah jah .. als ik nog Grepolis ga spelen aangezien er zo word om gegaan met mijn handicap. Zo komt het dus over op mij

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19210

Gast
Bedankt allemaal voor de reacties, maar het feit blijft dat ik op mijn handicap word afgerekend

Wat je eens een keer moet begrijpen is dat je niet ALLES op je 'handicap' kan steken. Overigens is het eigenlijk ook van den zotte dat je het een handicap noemt aangezien het een pervasieve stoornis is. Enige wat je eigenlijk doet is mensen die wel in dat spectrum leven discrimineren door alles in dat kader te plaatsen. Beetje makkelijk altijd de slachtofferrol in te kruipen.

DeletedUser26052

Gast

Het zal altijd voorkomen dat bepaalde mensen opmerkingen maken over van alles en nog wat maar daar heeft iedereen mee te maken, ook de mensen die niet te maken hebben met autisme, of iets anders. Zelf treed je wel behoorlijk in de openbaarheid met je YouTube kanaal. Dat mag je natuurlijk doen maar daar krijg je wel reacties op, in positieve of negatieve zin. Tot nu toe vond je weinig van die reacties volgens mij, met name de negatieve. Nu zijn er kennelijk wel dingen die je dwarszitten. Als je dingen wel vervelend vindt kun je dit aangeven, bij de betreffende leiding of op Discord bij een mod. Ik zie nu ook genoeg mensen die normaal op je reageren. Zo zullen er ook mensen zijn die dat niet doen maar daar ontkom je in het leven niet aan zoals gezegd, of je nou autisme hebt of niet. Zolang je in de openbaarheid treedt met je kanaal zullen reacties echter niet uitblijven.

zebia

Winnaar Bingo 2018
Ik ben gisterenavond verdrietig van het avondeten naar bed gestapt. Om maar even te benoemen dat het voor mij persoonlijk erg is dat het zo gebeurd is. Mede leven voor je mede spelers mag ook getoond worden in plaats van ze af te kraken.
Ik heb altijd met liefde Grepolis gespeeld maar door een aantal spelers is het voor mij verpest zoals het taalgebruik dat richting mij is geweest van 2 Grepolis spelers.

zebia

Winnaar Bingo 2018
Er word niet gekeken naar een oplossing zodat ik ook weer gezellig Grepolis kan spelen. Ik heb dus geen enkele kans meer om Grepolis volgens de regels te spelen. Maar goed de meeste spelers zullen het beter weten en willen me buiten sluiten van Grepolis.

DeletedUser27170

Gast
Maar wat was het probleem ook al weer dat heeft veroorzaakt dat je geen Grepolis meer kunt spelen? Er was een voorval binnen je alliantie? Volgens mij hebben ze het heel netjes verwoord en ik geloof ook niet dat ze discrimineren. Ik denk ook dat de constante beschuldigingen naar de community dat je wordt gediscrimineerd en dat je door die community of door grepo zelfmoord wilt plegen ook niet echt helpt.

Ik zou je aanraden om te spreken met iemand die jou in het dagelijks leven helpt of die dicht bij je staan om alles even te relativeren, Sam, en daarnaast even afstand te nemen van het AF, de discord en het spel.

zebia

Winnaar Bingo 2018
Als de community echt elkaar wilt helpen en om elkaar geeft dan had ik een invite van Elan Heroes gekregen.
Als ze behoefte hebben om een speler in nood te helpen doen ze dat.
Zij zijn mijn enige redmiddel om weer gelukkig en vreedzaam Grepolis te kunnen spelen.

Bougenvilla

Medusa
Als de community echt elkaar wilt helpen en om elkaar geeft dan had ik een invite van Elan Heroes gekregen.
Als ze behoefte hebben om een speler in nood te helpen doen ze dat.
Zij zijn mijn enige redmiddel om weer gelukkig en vreedzaam Grepolis te kunnen spelen.
Lees even de laatste zin in de vorige post van @Wise Guy , lijkt me inderdaad handig om even te doen.

zebia

Winnaar Bingo 2018
Blijkbaar is het te moeilijk om iemand terug te inviten in de alliantie. Maar goed men bewijst dat dus.
Hulp van buiten Grepolis helpt niet, ze weten niet hoe Grepolis werkt en wat de situatie in Grepolis is.

Aangezien men dit niet wil oplossen moet ik deze vraag maar stellen.
Aldus is er een optie om websites te blokkeren zodat je er niet meer makkelijk in kan? Dan zou ik het Grepolis Forum en Grepolis willen blokkeren.

zebia

Winnaar Bingo 2018
Er zijn ook goede spelers in de community die echt wel goed hulp weten te bieden. Ik wil bij deze Seamonster mod van de Grepolis Discord, ignatius de rapper op youtube en yvonne bedanken.

Bovenaan