• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zebia

DonFrank

Teamleider Forum & Game
Grepolis Team
Haha, dat was snel! Moet eerlijk zeggen: Je hebt veel zelfvertrouwen om te zingen voor mensen. Ik zou het niet durven!
Over de inhoud: Helemaal correct. De meest lieve, leuke en schattige forumteamleider. Klopt. Klopt. Klopt.

Misschien inderdaad in het vervolg een deuntje eronder stoppen, dat geeft iets meer ritme in het nummer.

In ieder geval leuk gedaan. Ik voel me vereerd :D

DeletedUser27170

Gast
Haha, dat was snel! Moet eerlijk zeggen: Je hebt veel zelfvertrouwen om te zingen voor mensen. Ik zou het niet durven!
Over de inhoud: Helemaal correct. De meest lieve, leuke en schattige forumteamleider. Klopt. Klopt. Klopt.

Misschien inderdaad in het vervolg een deuntje eronder stoppen, dat geeft iets meer ritme in het nummer.

In ieder geval leuk gedaan. Ik voel me vereerd :D

Jij kan de mensen die kritiek geven op je liedje gewoon blocken, DonFrank ;). Gewoon proberen zou ik zeggen!!

zebia

Winnaar Bingo 2018
Wat zijn je favoriete wereldinstellingen?
Mijn favoriete wereldinstellingen zijn:
- Opstand, maar geen belegering
- Snelheid 3 a 4, ik kan me ook aanpassen aan andere snelheden
- Boerendorpen die je moet verdienen door het aan te vallen met je troepen en niet met je GP moet kopen
- Alliantielimiet van 35 a 40 leden
- Nachtbonus van 23:00 tot 07:00
- Duur stad stichten 12 uur
- Goden met Zeus, Hera, Poseidon, Athene, Hades & Artemis
- Beginnersbescherming 7 a 10 dagen afhankelijk van de wereldsnelheid
- Helden actief
- Moraal niet actief
- Premiumfunctie alleen Goudhandel ivm dat er niet met instant buy met goud de kloof tussen spelers die veel goud hebben en spelers die weinig goud hebben groot word

Toevoegende elementen :
- Je hebt op de wereld Pella nu spelers nog met 1 stad en als die overgenomen worden weer opnieuw gaan starten. Dat zou ik willen voorkomen door een eis van een minimale steden toevoegen voor het aantal spelers op een wereld dat steeds minder word.
- Spelers die het spel niet goed kennen en via @Dorremans zijn mentorsysteeem werken kunnen 1 a 2 weken langer niet aangevallen worden behalve als ze zelf aanvallen dan vervalt de bescherming uiteraard.

Aangepast in beginpost.

Laatst bewerkt:

DeletedUser25546

Gast
Ben je voor Ajax? Ik hoop het wel. Persoonlijk vind ik PSV een hele vervelende club want ze hebben vaak geluk en zijn eigenlijk helemaal niet goed.

Bovenaan