• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zebia

zebia

Winnaar Bingo 2018
Oei van waar de stop?
Tja vanwege vele situaties waaronder dat er dingen zijn die niet bij Grepolis horen zoals tour de france. Verschillende situaties in de game die dat daarvoor zorgen zoals events vroeg in een wereld en in beginnende allianties met spelers die het spel niet goed genoeg begrijpen.
Nou ja als jullie het willen blijven ga jullie gang, het is jullie vrije keuze net zoals dat ik met Grepolis ga stoppen om mee te spelen. Grepolis was vroeger veel leuker maar nu niet meer.

DeletedUser18414

Gast
Tja vanwege vele situaties waaronder dat er dingen zijn die niet bij Grepolis horen zoals tour de france. Verschillende situaties in de game die dat daarvoor zorgen zoals events vroeg in een wereld en in beginnende allianties met spelers die het spel niet goed genoeg begrijpen.
Nou ja als jullie het willen blijven ga jullie gang, het is jullie vrije keuze net zoals dat ik met Grepolis ga stoppen om mee te spelen. Grepolis was vroeger veel leuker maar nu niet meer.
Het is wel een beetje hypocriet te zeuren over de tour de france terwijl je zelf winnaar bent van de bingo 2018, maak je niet zo druk om dat soort dingen. Is toch gewoon een leuke toevoeging op het forum voor mensen die het wel interessant vinden?

zebia

Winnaar Bingo 2018
bingo kon je wel fatsoenlijk aan meedoen dat was allemaal te vinden op Grepolis pagina's maar tour is wel heel wat anders

DeletedUser26487

Gast
je had wel in je sollicitatie er ff in kleine letters bij mogen zetten

ik maak graag drama

DeletedUser27170

Gast
Ik begrijp de reacties wel. Ik vind het ook een beetje jankerig, als je reden nu was dat grepo is verpest door het goud gebruik en alles zou ik nog zeggen oké. In ieder geval goed dat je je termijn afmaakt.

AriChibi

Hydra
Grepolis is een zinkend schip in het midden van een woeste oceaan, of je nu overboord springt of niet, we gaan allen ten onder.

zebia

Winnaar Bingo 2018
@-xxx- nomineer ik voor volgend Grepolis Council termijn! Heeft goed uitgewerkte ideetjes geplaatst dat zeer toegevoegend zijn voor de Grepolis en haar community. Iedereen kan hier van profiteren met z'n geweldenaar als xxx in de Council komt. Ik ben zeer positief over deze prachtparel van een speler.

Armand0

Manticore
@-xxx- nomineer ik voor volgend Grepolis Council termijn! Heeft goed uitgewerkte ideetjes geplaatst dat zeer toegevoegend zijn voor de Grepolis en haar community. Iedereen kan hier van profiteren met z'n geweldenaar als xxx in de Council komt. Ik ben zeer positief over deze prachtparel van een speler.
Bedankt voor de waardering/nominatie
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Of ik er iets mee doe weet ik nog net zo niet, maar zal het in mijn achterhoofd houden haha

zebia

Winnaar Bingo 2018
Ik besloten mijn reis verder voort te zetten als beta speler. Gratis goud voor het testen en internationaal de strijd aangaan!

Bovenaan