• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Zeestorm

DeletedUser

Gast
Sorry mensen misschien een hele domme vraag maar ik kon dit nergens terugvinden (niet op t forum of wiki)

Wat zijn de vereiste om Zeestorm van posseidon te kunnen gebruiken,

Heb level 10 op dit moment voor mijn tempel, is dit te laag ofzo??
 

DeletedUser

Gast
Je moet gunsten hebben..

280 exact en deze kan enkel ingezet worden op een binnenkomende aanval.

Dit zou voldoende uitleg moeten zijn ;)
 

DeletedUser

Gast
Ow wat stom :( twas idd een domme vraag.
Dank je voor je snelle reactie.
 

DeletedUser

Gast
Ow wat stom :( twas idd een domme vraag.
Dank je voor je snelle reactie.

t was geen domme vraag.
Ik heb toen ik pas kort speelde ook wel eens wijsheid op mijn eigen aanval gedaan omdat ik dacht dat ik dan zou zien wat er in de vijandelijke stad zou staan...
je kan het gewoon beter vragen dan allerlei vreemde acties te doen
 

DeletedUser13872

Gast
domme vragen bestaan niet, de ene is ervaren en de andere begint net, dat is niet erg, van vragen leer je het, en behoor je laten ook tot die groep die het meeste weet.

ik wil er even aan toevoegen, dat als er al een spreuk op een aanval gedaan is je er niet nog een kan doen.

edit: 333e bericht.
 

DeletedUser20125

Gast
Even gerelateerd:
Wanneer er sommige spreuken werken op een aanval, kan de tegenstander er geen meer op doen (denk aan heroische kracht) maar kan er iemand een lijstje geven bij welke spreuken op een aanval dit niet geldt?
 

DeletedUser

Gast
het geldt iig WEL bij helm der onzichtbaarheid, heimwee (kost je wat aanvallende kracht, maar tegenstander kan er dan geen spreuk meer op doen ;) ) terugkeer uit de onderwereld, heroische kracht, zeestorm en gunstige wind.

de uil ben ik niet zeker van
 
Bovenaan