• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Zegentochten

DeletedUser

Gast
Ik heb nu op wereld sigma 1 zegetocht gehouden uit mijn gevechtspunten die ik heb behaald. Ik ben sindsdien overgenomen en heb daarbij nog eens 700 gevechtspunten bemachtigt. Echter zegt grepolis nu dat ik over 1200 gevechtspunten moet beschikken voor de volgende zegentocht? Ik zou toch over 600 gevechtspunten moeten beschiken? Is dit een fout van het spel? Zo ja hoe kan ik dat oplossen?
 

DeletedUser6663

Gast
Ik heb nu op wereld sigma 1 zegetocht gehouden uit mijn gevechtspunten die ik heb behaald. Ik ben sindsdien overgenomen en heb daarbij nog eens 700 gevechtspunten bemachtigt. Echter zegt grepolis nu dat ik over 1200 gevechtspunten moet beschikken voor de volgende zegentocht? Ik zou toch over 600 gevechtspunten moeten beschiken? Is dit een fout van het spel? Zo ja hoe kan ik dat oplossen?

Volgens mij is het zo dat als je helemaal bent overgenomen dat je ook helemaal opnieuw begint, hij staat dus nog op 1200 en dat niveau moet je dan eerst weer bereiken volgens mij...
 

DeletedUser

Gast
dus dan kan ik de 2de zegetoch bij 600GP niet houden en de derde bij 900GP ook niet?


ps. ik beschik al wel over 1000GP
 

DeletedUser15574

Gast
je begint helemaal opnieuw met de CP behalve als je level 3 al hebt gehaald dan begin je opnieuw bij level 3, met de GP begin je niet opnieuw en je hebt nog steeds evenveel GP alleen niet evenveel CP
 
Bovenaan