• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

zegepunten en overname

DeletedUser6513

Gast
hey

ik heb een vraagje. ik word veroverd in 1 van mijn steden. mocht ik nu helemaal veroverd worden dan houd ik daar gemiddeld 100.000 zegepunten aan over. als ik die nu niet gebruik en ik opnieuw begin met 175 punten. wat gebeurt er nu.
houd ik mijn zegepunten?? bij cultuurpunten gaat dat terug naar 3 maar bij zegepunten weet ik het niet.

alvast bedankt

mvg

yadark
 

DeletedUser

Gast
AW: zegepunten en overname

Die houd je gewoon:D, ik heb het zelf meegemaakt :(
 

DeletedUser6513

Gast
AW: zegepunten en overname

dus als ik nu 25000 punten aan zegetochten gebruikt heb. kan ik straks nog voor 75000 punten zegetochten houden:O lekker
 

DeletedUser

Gast
AW: zegepunten en overname

Dat geloof ik niet, je behoud de gevechtspunten, maar je kan geen zegetochten houden met die gewonnen gevechtspunten.
 

DeletedUser3865

Gast
AW: zegepunten en overname

Dat geloof ik niet, je behoud de gevechtspunten, maar je kan geen zegetochten houden met die gewonnen gevechtspunten.

dat zal dan wel moeten, want als je gp hebt moet je ook zegetochten kunnen doen.
 

DeletedUser

Gast
AW: zegepunten en overname

dat zal dan wel moeten, want als je gp hebt moet je ook zegetochten kunnen doen.
Dat leek mij ook logisch, maar volgens mij is dit echt niet zo.

Ik had voordat al m'n steden waren overgenomen iets van 169664/102000.

En toen ik overnieuw begon ineens 169664/169800.
 

DeletedUser6513

Gast
AW: zegepunten en overname

hmm. raar.
je verliest je cultuur dus lijkt het me eerlijk om ook gewoon die zegetochten opnieuw te kunnen doen.
 
Bovenaan