• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

zelfde naam

DeletedUser

Gast
ik wil starten met 50 mensen die allemaal een naam hebben (of variantie van) pOOOOOOstain is dit toegestaan?

bijv

p0OO0OOOstain
pOO0OOOOstain
pOO0OOOOstain
pOOO0OOOstain
pOOOO0OOstain

of anders een andere naam als er problemen zijn met poostain
 

DeletedUser

Gast
ja, dit is mogelijk.

echter wek je wel de interesse van de mods/wereldspelers, dat dit kan lijken op dubbelaccounts.
 

Noorddam

Harpij
Ja hoor, stuur anders voor de zekerheid even een berichtje via de support-dienst zodat er in de toekomst geen problemen optreden.
 

Gollum Returns

Manticore
Lol, veel plezier met zo`n naam. Het is toegestaan, maar je wekt wel de indruk idd wat anderen al aangeven... Gezien het feit dat je met engelstalige mensen gaat spelen misschien handig om iets minder de aandacht van Support te zoeken ?
 

Araluen

Manticore
Zolang ze de regels niet overtreden kan het gewoon.
En volgens mij mogen buitenlandse mensen ook gewoon op deze server spelen. . .
 

Gollum Returns

Manticore
Zolang ze de regels niet overtreden kan het gewoon.
En volgens mij mogen buitenlandse mensen ook gewoon op deze server spelen. . .

Jawel, maar als je met allemaal engelstaligen gaat spelen, en de support komt langs en blokt een account omdat alle namen op elkaar lijken, dan moet diegene gaan uitleggen dat hij een speler is, met 1 account en geen dubbel account. Iemand die de NL taal niet machtig is, zal dus moeite hebben om dit te begrijpen... ;) Dan kan je beter gewoon op veilig spelen ;)
 
Bovenaan