• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zelfverdediging juweliers: strafbaar?

DeletedUser20686

Gast
Vanaf het moment dat deze 'heldin' er zonder al te grote straf mee weg komt is dit filmpje de volgende stap:
[video=youtube;45glq7huJJc]http://www.youtube.com/watch?v=45glq7huJJc[/video]​
(0:00 - 0:25)
 

DeletedUser

Gast
ha,ha, wat een reacties, die vrouw is een heldin, als je er voor kies om met wapens een overval te gaan plegen, kies je er voor met wapens begroet te worden, ongeacht hoe ze in het bezit van het wapen is gekomen.

Ze zullen niet de eerste zijn die het niet kunnen na vertellen, nu wel. Risico van het vak, jij een gun, zij ook recht op een gun.
En ja op de benen schieten, met het risico dat de overvallers iets hoger terug schieten, ha,ha. Ik snap wel dat mevrouw geen enkel risico nam, zij heeft hier niet om gevraagd, de enige die hier bewust zijn bezig geweest zijn de overvallers.

En ik snap best dat niet elke inbreker neer geplopt dient te worden, maar in dit geval krijgt de bewuste mevrouw het voordeel van de twijfel, zij heeft hier niet om gevraagd, de overvallers wisten waar ze aan begonnen, ga dan niet achteraf janken.
 

DeletedUser18702

Gast
Net zoals destijds (volgens mij staatssecretaris) Teeven zei: Dit heet het inbrekersrisico en ben het daar volledig mee eens. Je hebt niets te zoeken in iemands anders bezit/eigendom.

Een inbraak is dus naar mijn mening geheel op eigen risico.
 
Bovenaan