• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag zeta

DeletedUser

Gast
zijn hier nog spelers actief die in zeta hebben gespeeld ?

mvg simon ,simon1966
 

DeletedUser24930

Gast
check
smiley_emoticons_winken4.gif
(15 steden gehad solo gespeeld overgenomen door marsepeintje en martin nog wat )
 

DeletedUser10470

Gast
Jazeker: DonFrank :) (was dat niet met Fearless waar ik destijds in zat?)
 

DeletedUser24930

Gast
Rgame van die wereld speelt ook nog btw was men pbg en heb nog steeds goed met hem fb/ingame dan .
 

DeletedUser17033

Gast
check, had rond de 20 steden daar, wel tijdens de ww's gestopt, zat in een niet al te goede ally.

zijn er ook nog mensen van NU en Iota?
 

DeletedUser24930

Gast
Nouja ik lag in een redelijke rustige ocean op Iota kon makelijk 2 dagen offline blijven zonder checkje waardoor maar 1 stad dan verloren is ofzo .

ja ik speel ook op olympia maar niet echt zo meer goudfarm door het uit 1 storten van ***Insane*** ben ik met een groepje wat gaan speelen maar we zijn niet zo actief eigenlijk meer wat vrienden die goud farmen :p
 
Bovenaan