• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

zeus' razernij

DeletedUser

Gast
Ik krijg nu 2 aanvallen binnen. Ik denk dat de eerste een aanval is met vuurschepen. De tweede zal een aanval met landeenheden zijn (wel uit hetzelfde dorp, wat ik dus vreemd vind). De aanval met landeenheden is eerder verstuurd. Hieruit maak ik dus op dat hier sowieso een hoop eenheden zijn. Want met alleen aanvalsboten aanvallen heeft weinig zin.

Is het dan verstandig om zeus' razernij op de aanval met landeenheden te doen? Of juist op de aanvalsboten (en ik niet zeker weet hoeveel dit er zijn).

Mvg,
Reflux
 

DeletedUser

Gast
Ligt aan jouw opstelling. Als jij met jouw verdedigende schepen alle transportboten kapot kan maken, of in ieder geval redelijk veel zodat je landeenheden minimale verliezen leiden, zet je het in op de vuurschepen. Als je erg last zal hebben van de landeenheden zet je de razernij het best in op de transportboten.

Nu weet je waarschijnlijk niet hoeveel van elk er komen, maar je kan een beetje met de simulator spelen om te zien hoeveel transportboten je kan hebben.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb niet zo bijzonder veel biremen. Hoe kan ik gokken hoeveel de andere heeft? Dat is toch lastig?
 

DeletedUser

Gast
Dat is inderdaad lastig. Nu ben ik geen expert, maar veel meer dan 20 zullen het er niet zijn.
 

DeletedUser

Gast
Een beginnende wereld rho. Iemand met 2 dorpen. De aanval komt uit een dorp van 8.7k punten.
 

DeletedUser

Gast
Athene's wijsheid, zie je waar de aanval uit bestaat.
 

DeletedUser

Gast
Daar kan ik ook niet zoveel mee. Je hebt alsnog zoveel mogelijk def. nodig :)
 

DeletedUser3865

Gast
Zeus' razernij werkt alleen op de landeenheden ;)
Die moet je dus inzetten op de landaanval.

Op de vs zou je de storm van Poseidon in moeten zetten ;)
 

DeletedUser

Gast
vs?

Ik dacht dat dat dus ook op de boten werd gedaan. Er gingen niet zo veel landeenheden verloren. Dus dat was een ligte aanval. Ondertussen heb ik een hoop andere aanvallen erbij gekregen. Ik ga meemaken wat het gaat worden.
 
Bovenaan