• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ziektes

deze discussie loopt:
1.de hand uit
2.off topic
3.elyas29 met alle respect maar als je eigen topic wil maak hem dan aan, het gaat nu van K naar bi en weer van bi naar K, erg onoverzichtelijk, ik snap je probleem maar dat is een andere discussie snap je?

meen het niet verkeerd hoor...
 

DeletedUser

Gast
deze discussie loopt:
1.de hand uit
2.off topic
3.elyas29 met alle respect maar als je eigen topic wil maak hem dan aan, het gaat nu van K naar bi en weer van bi naar K, erg onoverzichtelijk, ik snap je probleem maar dat is een andere discussie snap je?

meen het niet verkeerd hoor...
Hun vroegen zich af waarom ik er afentoe mee schold, dan geef ik ze antwoord ;).
Maar je hebt gelijk, we dwalen af :p.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk toch echt dat ik dit zelf mag beslissen?

Ik gebruikte het woord hoef, van het werkwoord hoeven.
Dit betekent dat in deze situatie gewoon dat het niet nodig is, ik heb je nooit verplicht andere scheldwoorden te gebruiken.
 

DeletedUser

Gast
Zie het zoals je bent, bi. Accepteer het, en doe niks terug, op een begeven moment houden ze wel op.

Idd, negeer het gewoon. Laat ze het toch lekker zeggen. Je weet zelf wel wat je bent.

Hahaha, eindelijk dé perfecte kans om aan te geven waarom die topic zeer hypocriet is. Jullie zeggen nu tegen elyas dat hij zich niet aan moet stellen want; ''op een gegeven moment houden ze wel op''. ''Grow some skin, elyas!'' Is hetzelfde dan niet van toepassing op een scheldwoord als 'kanker'? Waarom mag elyas wel gepest worden om zijn geaardheid, maar mag er absoluut niet met kanker gescholden worden?

En waarom scheld je niet gewoon met andere woorden, als zij met kanker schelden hoef jij dat niet ook te doen.
Als je ze uitscheldt omdat zij jou ook uitschelden is dat jouw keuze, maar daar hoef je geen kanker bij te gebruiken.
En waarom is schelden met 'kanker' minder erg dan iemand anders beledigen? Het zal mij een worst wezen wat voor scheldwoord iemand anders gebruikt, allemaal hebben ze hetzelfde effect. Tussen 'kankerzooi, ik heb m'n mes laten vallen' en 'jij bent een klootzak' vind ik dat het tweede veel erger is, omdat je er iemand direct mee aanvalt. Ongeacht de betekenis van het woord. Voor zij die het niet weten, een klootzak is een andere benaming voor 'stootwil'.

Daarom vind ik dat je geen onderscheidt moet maken tussen het ene scheldwoord en het andere. Alles is even laag. De manier waarop het gebruikt wordt, dát doet ertoe en dát moet je dus ook veroordelen.
 

DeletedUser20586

Gast
Hahaha, eindelijk dé perfecte kans om aan te geven waarom die topic zeer hypocriet is. Jullie zeggen nu tegen elyas dat hij zich niet aan moet stellen want; ''op een gegeven moment houden ze wel op''. ''Grow some skin, elyas!'' Is hetzelfde dan niet van toepassing op een scheldwoord als 'kanker'? Waarom mag elyas wel gepest worden om zijn geaardheid, maar mag er absoluut niet met kanker gescholden worden?


En waarom is schelden met 'kanker' minder erg dan iemand anders beledigen? Het zal mij een worst wezen wat voor scheldwoord iemand anders gebruikt, allemaal hebben ze hetzelfde effect. Tussen 'kankerzooi, ik heb m'n mes laten vallen' en 'jij bent een klootzak' vind ik dat het tweede veel erger is, omdat je er iemand direct mee aanvalt. Ongeacht de betekenis van het woord. Voor zij die het niet weten, een klootzak is een andere benaming voor 'stootwil'.
En daarbij, onderscheid schrijf je gewoon met een d.

Daarom vind ik dat je geen onderscheidt moet maken tussen het ene scheldwoord en het andere. Alles is even laag. De manier waarop het gebruikt wordt, dát doet ertoe.
Hoho, we zeggen niet dat Elyas gepest mag worden. Ik vind het ook niet leuk dat hij gepest wordt. En met kanker schelden moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Ik ben er alleen heel erg tegen. En als je iemand "klootzak" of "kankermongool/homo/kind" noemt, val je met beiden aan, maar is dat met kanker toch erger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hoho, we zeggen niet dat Elyas gepest mag worden. Ik vind het ook niet leuk dat hij gepest wordt. En met kanker schelden moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Ik ben er alleen heel erg tegen. En als je iemand "klootzak" of "kankermongool" noemt, val je met beiden aan, maar is dat met kanker toch erger.

Je suggereerde van wel.
 

DeletedUser

Gast
Hahaha, eindelijk dé perfecte kans om aan te geven waarom die topic zeer hypocriet is. Jullie zeggen nu tegen elyas dat hij zich niet aan moet stellen want; ''op een gegeven moment houden ze wel op''. ''Grow some skin, elyas!'' Is hetzelfde dan niet van toepassing op een scheldwoord als 'kanker'? Waarom mag elyas wel gepest worden om zijn geaardheid, maar mag er absoluut niet met kanker gescholden worden?

facepalmp.png


Heb je hier iemand horen zeggen dat Elyas zich niet aan moet stellen?
 

DeletedUser

Gast
facepalmp.png


Heb je hier iemand horen zeggen dat Elyas zich niet aan moet stellen?
Hoe vat jij ''op een gegeven moment houden ze wel op'' dan op?

Ik vond alleen het woord "gaylyas" grappig. Ik heb nooit gezegd dat ik het leuk vond dat hij gepest wordt. En vindt jij met kanker schelden wel gewoon normaal dan? Doe jij dat ook?
Tussen leuk vinden en vinden dat hij pestgedrag maar gewoon moet accepteren zit een wereld van verschil.

Nee. Ik heb een natuurlijke minachting voor mensen die obsessief veel schelden. Voor mijn gevoel sta ik verheven boven dit soort mensen. Wel heb ik zoiets: laat ze lekker gaan. Het is niet aan mij om te beslissen hoe zij hun taalgebruik invullen.
 

DeletedUser

Gast
Hahahaha, dit hoort een serieuze discussie te zijn, maar ik lach me hier rot xD
Wat een vooroordelen :p

Om te beginnen: Niet iedereen op VWO is een nerd, absoluut niet zelfs, daar zitten de meest luie mensen xD
Ten tweede: Op VWO wordt bijna evenveel met kanker gescholden als op VMBO :p
Ten derde: Op VWO schelden ze er ook lekker op los bij een ruzie hoor :p
Echt niet dat ze dat met nette woorden gaan oplossen xD

Oh, trouwens, je bent gewoon echt verschrikkelijk dom als je vindt dat je niet te veel waarde moet hechten aan het woord kanker. Kanker is gewoon een woord met een zware betekenis, hoezo niet te veel waarde aan hechten...
En dan moet je wel iemand half vermoorden als hij je voor homo "uitscheld" zeker? :p

jij zegt > Niet iedereen op VWO is een nerd, absoluut niet zelfs, daar zitten de meest luie mensen.

ach ja of topic, moet ook is kunnen. ;)
Maar een VWO,r heeft over het algemeen een heel andere instelling dan een VMBO,r. Alleen al het verschil in de hoeveelheid huiswerk en de inzet die daarvoor benodigd is, is daar al voldoende bewijs voor.

VWO'ers zijn de luiste honden die er zijn (ben net klaar met m'n VWO). Ik kan je persoonlijk vertellen dat VWO'ers waarschijnlijk nog minder aan school doen dan Havo'ers/VMBO'ers :)

Wtf bazel je nu? Als jij bi was, durf ik te wedden dat je precies dezelfde reactie zou hebben :|

Excuses niet aanvaard.
Bedankt man, heb ik echt wat aan, aangezien jij er zojuist ook nog om lachte :|.


Zullen we eens wedden dat ze niet ophouden?

Als jij hierop reageert zullen zij alleen maar voldoening voelen omdat je reageert.
Wat je moet doen, is gewoon, of negeren (wat mn pa altijd zegt) of, aangezien je toch nog minderjarig bent, er eentje gewoon eens vol op z'n bek rossen.
 

DeletedUser20586

Gast
VWO'ers zijn de luiste honden die er zijn (ben net klaar met m'n VWO). Ik kan je persoonlijk vertellen dat VWO'ers waarschijnlijk nog minder aan school doen dan Havo'ers/VMBO'ers :)





Als jij hierop reageert zullen zij alleen maar voldoening voelen omdat je reageert.
Wat je moet doen, is gewoon, of negeren (wat mn pa altijd zegt) of, aangezien je toch nog minderjarig bent, er eentje gewoon eens vol op z'n bek rossen.
Geweld lost niks op. Al heb ik idd soms de neiging om iemand een klap te geven als diegene met kanker scheldt. Wat heb ik daar een hekel aan.
 

DeletedUser

Gast
VWO'ers zijn de luiste honden die er zijn (ben net klaar met m'n VWO). Ik kan je persoonlijk vertellen dat VWO'ers waarschijnlijk nog minder aan school doen dan Havo'ers/VMBO'ers :)
Hangt er maar net van af wie je tegenkomt. Je hebt luie donderstenen op het VWO, en mensen die hard hun best doen. Hetzelfde geld voor het VMBO

Geweld lost niks op. Al heb ik idd soms de neiging om iemand een klap te geven als diegene met kanker scheldt. Wat heb ik daar een hekel aan.
Ik denk een paar corrigerende tikken in dit geval best effect kan hebben. ^^
 

DeletedUser20586

Gast
Hangt er maar net van af wie je tegenkomt. Je hebt luie donderstenen op het VWO, en mensen die hard hun best doen. Hetzelfde geld voor het VMBO


Ik denk een paar corrigerende tikken in dit geval best effect kan hebben. ^^
Je kunt ze beter een dagje in het ziekenhuis rond laten lopen. Dat heeft meer effect. Al lijken die klappen ook geen slecht idee ;)
 

DeletedUser20586

Gast
Ben je lekker Curvefever aan het spelen, krijg je naar je hoofd geslingerd: "Ges, je kan de kanker krijgen."
 

DeletedUser

Gast
en ik maar denken dat Bi een afkorting is voor Bier en of Bireem.

blijkt het gewoon Bitchen te betekenen :)
 

DeletedUser

Gast
En verder even ontopic.


Met kanker en andere ziektes schelden is de normaalste zaak van de wereld en komt in elk land in alle lagen van de bevolking voor. En degene die het er heel boos om worden zijn vaak zelf ook niet zulke lieverdjes. En hebben dan gewoon weer een fijne rede om ff lekker te rossen of om andere fijne staaltjes sterke woorden te spugen.

Het gros hier op het forum is hypocriet dan wel schijnheilig. En dat fijne grepoliefjes is dan weer mijn vooroordeel over het schorriemorie wat zich hier op AF ophoud.
 
En verder even ontopic.


Met kanker en andere ziektes schelden is de normaalste zaak van de wereld en komt in elk land in alle lagen van de bevolking voor. En degene die het er heel boos om worden zijn vaak zelf ook niet zulke lieverdjes. En hebben dan gewoon weer een fijne rede om ff lekker te rossen of om andere fijne staaltjes sterke woorden te spugen.

Het gros hier op het forum is hypocriet dan wel schijnheilig. En dat fijne grepoliefjes is dan weer mijn vooroordeel over het schorriemorie wat zich hier op AF ophoud.


ik ben je even kwijt wat je nu bedoelt, schijnheilig, geen lieverdjes?
 
Bovenaan