• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ziektes

DeletedUser20586

Gast
oohw jah allemaal minder maar mijn familie moetn ze beter niet uitmaken :p
zo heb ik perongeluk toen ik 7was iemand van 10 zijn bril en 10stukken gebroken en in zen kont gestopt :p
Dat is best wel vreemd..

Hoe dan ook, ik begrijp best dat je iemand slaat als diegene daar steeds mee scheldt. In dezelfde situatie had ik precies hetzelfde gedaan. En ik weet ook hoe het is om familieleden te verliezen door ziektes, dus ik snap precies hoe je je voelt op zo'n moment.
 

DeletedUser

Gast
kingspartacus ik wil mijn verondschuldigingen aanbieden. Ik had ook niet zo op je pre made mogen reageren
 

DeletedUser

Gast
kingspartacus ik wil mijn verondschuldigingen aanbieden. Ik had ook niet zo op je pre made mogen reageren

En er zou ook zoiets moeten gaan gebeuren bij de mensen die alle pre-mades wat gaan afzeiken voor ze beseffen dat het ook anders kan.
 

DeletedUser

Gast
Zoals waarover er op het topic van King bij speldiscussies gereageerd wordt.
Als je een pre-made openstelt voor publiek kan je natuurlijk altijd kritiek verwachten en dat is niet meer dan normaal.
Maar moet dat zo echt puur afbrekende kritiek zijn,zoals 'jonge je pre-made trekt op de botten wat is dat voor iet gast,jij ally wordt zo flop.'?
In plaats van gewoon deftige opbouwende kritiek te geven,als 'ik mis eigenlijk wat meer uitleg' en gewoon vriendelijk argumenteren.
Maar nee dat is echt te veel gevraagd,want daar zijn we allemaal te kinds en te lui voor.
En als er dan zoals Spartacus dan een reactie op plaatst dan wordt je nog meer afgebroken.
Ja oké,het is niet echt slim,maar die gast heeft er gewoon genoeg van.
En dan wordt hij zo afgezeikt van:'is hij 40 ik schatte hem 13' en 'ik gedraag me nog volwassener als hem'.
Maar het zijn die reacties die aantonen dat je helemaal niet volwassen bent.
En rara,wie maakt dat soort reacties?
Die gasten die gewoon kritiek geven om u af te breken zonder argumenten.
En dat kan het kleinste kind en daar zijn die gasten het ultieme bewijs van.
 

DeletedUser

Gast
vindt het ook, maar dacht niet na en dan doe je zoals ik wel iets dom.
Bij mij was het wel niet de bedoeling hem af te breken
 

DeletedUser20586

Gast
Helemaal mee eens. Ik ben er sowieso tegen om allianties af te zeiken voordat de wereld is geopend. We zien dan wel wie er top of flop is.
 

DeletedUser

Gast
waar ik ook aan me erg aan mijn ziekte.
ik moet constant naar het ziekenhuis. daar krijg ik het van.
 

DeletedUser

Gast
'Ken jij iemand die aan de pest of tering is doodgegaan? Ik in elk geval niet.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind tering zelf ook niet kunnen, maar de kans dat je er iemand mee beledigd is een stuk kleine'
Mijn oma had ooit Tering..
 

DeletedUser

Gast
ik zit zelf op een school waar veel met kanker word gescholden, tot er een leraar opeens aan kanker overleed, mensen beseffen pas goed dat kanker geen scheldwoord is, als een naaste er aan dood gaat. voorlichting op scholen, met onbekende mensen helpt niet, dat een bekende er aan sterft jammer genoeg wel
 

DeletedUser

Gast
Als ik in mijn eigen stad ben (denhaag) scheld ik ook wel soms met kanker. Maar soms ben ik wel eens in andere steden/dorpen. En dan let ik er wel op :)
Srry maar in denhaag wordt kanker gewoon gezien als een bijvoelijke naamwoord, ik hoor zelfs mijn oma soms ''kankeren'' waar de hele familie bij is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Bij mijn moeder is vorige week kanker vastgesteld, hoe ernstig het is en of het uitgezaaid is of niet is nog niet bekend. Maar ik vind het echt een verschrikkelijke ziekte en een woord waar niet mee gespot moet worden, alhoewel af en toe als ik ergens pissig over ben mij het K woord af en toe wel eens ontschiet, maar ik daarna ook bij mezelf denk, waarom zeg ik dat nou in hemelsnaam. Gezien wat de ziekte met zich mee brengt en de gevolgen voor een persoon en ook hoe ik dierbaren aan deze ziekte ben verloren in het verleden is het een woord wat ik het liefst verbannen zie worden, inclusief de ziekte waar het voor staat. Ik hoop dat ze er eens wat tegen vinden.

Daarover gesproken, recentelijk heeft een Nederlandse professor een internationale prijs gewonnen omdat ze een genezingswijze hebben gevonden tegen chronische darmziekten, waarbij er perforaties in de darmen ontstaan doordat de cellen zich niet snel genoeg doorontwikkelen en het afsterft. Nu hebben ze er wat op gevonden door gezonde cellen van een gezond dier te plaatsen op het zwakkere deel, waarbij de gezonde cellen het overnemen en herstellen. Dit is als het ware het tegenovergestelde van kanker. Bij kanker is er een te snelle productie van slechte cellen die als het ware je lichaam aanvallen. Ik vraag me af of de genezing van het ene de oplossing zal zijn voor het andere. Als men een genezing vind om cellenproductie te versnellen zou je denken dat er ook wel een wijze gevonden zal worden om cellenproductie als bij kanker te vertragen (misschien door slechte/trage cellen te plaatsen binnen het geheel die het geheel vervolgens helpt verkleinen? ). Probleem met dit soort onderzoeken is wel dat het al een hele boel kost om op dieren te mogen testen, maar er vervolgens nog eens 5-10 jaar overheen gaat en het zo en zo vaak aantonen dat het veilig is, om het ook op mensen te mogen testen en vervolgens te implementeren als behandelingsmethode. Ik hoop persoonlijk dat de oplossing en implementatie bij een genezing van kanker, wanneer hier iets op wordt gevonden, niet zo overdreven lang op zich zal laten wachten.
 

DeletedUser

Gast
Ik ken ook een man die moest na de oncologie (later is die ook overleden). En weet je wat die de hele tijd zat te doen op die afdeling... Juist ja de ene k woord na de andere...
Vond het wel komische.
 
Bovenaan