• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Zijn er cheats en hoe verdien je goud en gevechtstroepen???

DeletedUser

Gast
Hallo ik wil graag weten of er ook cheats zijn en hoe kom je aan gevechtstroepen en hoe verdien je goud kan iemand me raad geven.
Groeten Gio
 

DeletedUser

Gast
Hallo ik wil graag weten of er ook cheats zijn en hoe kom je aan gevechtstroepen en hoe verdien je goud kan iemand me raad geven.
Groeten Gio
Er zijn geen cheats x')

In een kazerne kan je meer troepen maken.

En goud kan je kopen of je kan een vriend uitnodigen of sponsorpay.

Zoals Genade al zei, check de wiki even voor meer info ;)
 

DeletedUser

Gast
en voor schepen moet je een haven bouwen.

je kan het best naar wiki gaan daar staat dit allemaal
 

DeletedUser

Gast
Natuurlijk zijn er cheats, overal is wel een oplossing voor ;)
Beetje (nou ja, beetje erg) dom om zoiets hier op het forum te vragen natuurlijk.

Momenteel speel ik in 'Marathon', binnenkort beginnen daar de WW ;)
 

DeletedUser5716

Gast
Hoe kom ik aan goud?
In het menu ‘Premium’ heb je de mogelijkheid om kleine spel- en bedieningsvoordelen aan te schaffen. Om deze te krijgen heb je goud nodig, dat niet in het spel te vinden is. Voor een klein bedrag kun je goud kopen.

Je hebt vijf verschillende adviseurs, die je voor jouw account kan inschakelen. Ieder van hen biedt verschillende voordelen. Je kan ook meerdere of alle adviseurs gelijktijdig activeren. Naast deze adviseurs kan je met het gekochte goud ook een bouwopdracht verkorten.

Het goud is NIET aan een wereld verbonden. Je koopt premium voor je account. Dat wil zeggen, dat je jouw gekochte premiumpunten op alle werelden kan inzetten.

Om goud te ontvangen voor de spelers welke via jouw banner Grepolis gaan spelen, moet je je persoonlijke banner in het spel ophalen. Dit kun je doen door naar het scherm "vrienden uitnodigen" te gaan en vervolgens op via banner te klikken.

Hoe bouw ik mijn stad en bouw ik slingeraars etc.?
Bij het starten van een wereld kun je inleidingsopdrachten uitvoeren, door het uitvoeren van deze opdrachten leer je hoe je bepaalde dingen binnen het spel kunt uitvoeren.

Zijn er cheats?
Er zijn scripts die door Grepolis zijn toegestaan en gebruikt kunnen worden binnen het spel, cheats voor het spel zijn er niet.
 

DeletedUser20277

Gast
Natuurlijk zijn er cheats, overal is wel een oplossing voor ;)
Beetje (nou ja, beetje erg) dom om zoiets hier op het forum te vragen natuurlijk.

Momenteel speel ik in 'Marathon', binnenkort beginnen daar de WW ;)



Hoe kom ik aan goud?




Hoe bouw ik mijn stad en bouw ik slingeraars etc.?
Bij het starten van een wereld kun je inleidingsopdrachten uitvoeren, door het uitvoeren van deze opdrachten leer je hoe je bepaalde dingen binnen het spel kunt uitvoeren.

Zijn er cheats?
Er zijn scripts die door Grepolis zijn toegestaan en gebruikt kunnen worden binnen het spel, cheats voor het spel zijn er niet.

3 jaar na dato zal de ts er veel aan hebben...
 
Bovenaan