• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

zilver opslaan

DeletedUser

Gast
ik kan zilver opslaan in mijn grot;
wat is het nut ervan en kan ik het nog weer gebruiken nadat het opgeslagen is?
 

Noorddam

Harpij
Door zilver op te slaan, kan je spioneren. Als je bevoorbeeld 18000 zilver opslaat, heb je 18000 zilver om te spioneren.
Als je bv. 20000 zilver in je grot hebt en iemand probeert je te spioneren met 1000 zilver (Dat is héél dom!), dan is de spionage mislukt en krijg je een berichtje dat iemand je wou spioneren maar dat dat mislukt is.
Dus het is verstandig om je grot goed te vullen met zilver!

Groeten
 

DeletedUser

Gast
Je kunt zilver dus gebruiken om spelers te bespioneren en om zelf spionnen te betrappen van andere spelers. Voor allebei heb je zilver nodig en allebei kost je ook zilver.
 

DeletedUser

Gast
maar mocht je onverwacht toch dat zilver nodig hebben voor iets anders ,kan je het dan nog terughalen uit de grot?
 
Bovenaan