• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Zoeken op CONTACT naar Crew.

DeletedUser

Gast
Het lijkt me logisch dat de Crew niet voor elk wissewasje geschreven wil worden, maar op de zoekterm met Contact komt er niet naar voren hoe je de Crew kunt bereiken.
Ik weet dat ik enige tijd geleden uiteindelijk met meer geluk dan wijsheid ergens iets gevonden heb waar ik een vraag kon stellen, maar ben kwijt waar dat was (Ik heb geen korte termijn geheugen).

Is het mogelijk om de term Contact gewoon bij de zoekfunktie op te laten komen please? Of in het spel gewoon een button Contact onder de hulpknop bv?
Nu zet ik dit hele verhaal maar bij de vragen, maar dat lijkt me ook niet de juiste plek.

Verder dank voor een leuk spel, en zelfs nog op aanvaardbare snelheid bij meer dataverkeer!
 

DeletedUser

Gast
AW: Zoeken op CONTACT naar Crew.

Toch beter kijken de volgende keer, er staat gewoon Contact bovenaan dit forum. Verder kan je de support ook in-game bereiken via Instellingen en onder Fouten melden op dit forum staat ook een link naar de support.
 

DeletedUser

Gast
AW: Zoeken op CONTACT naar Crew.

Normaal kom ik hier weinig. Heb genoeg aan het spel en het forum van de ally.
Dat bij instellingen vergeet ik dus steeds blijkbaar :s
Is gewoon lastig, ligt aan mij, weet ik, maar als het er net zo uit zou springen als bv Forum en Hulp, dan is het makkelijker terug te vinden.

Dank in ieder geval voor je aanwijzing.
 
Bovenaan