• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekfunctie in rapporten

Momenteel kun je enkel rapporten filteren om rapporten makkelijker te zoeken.

Mijn idee was om gewoon een extra zoekbalk er bij neer te zetten zodat je gewoon naast het filteren tussen (aanvallen, ondersteuningen,..) ook nu bv. een spelersnaam kunt intypen zodat je niet tussen alle aanvallen, etc nog moet zoeken naar een bepaalde spelers info.

Prima, als ze die zoekfunctie van de berichten nou eindelijk eens invoeren kunnen ze deze er gelijk bij plakken

zeker een goed idee om te zoeken naar rapporten die betrekking hebben op een bepaalde speler.
Maar naast het zoeken op spelersnaam zie ik zo even geen andere term waar je op kunt zoeken (wat helpt om het overzichtelijk te maken).

zeker een goed idee om te zoeken naar rapporten die betrekking hebben op een bepaalde speler.
Maar naast het zoeken op spelersnaam zie ik zo even geen andere term waar je op kunt zoeken (wat helpt om het overzichtelijk te maken).
Sommige mensen vinden als term misschien de stadsnaam zelf makkelijker en zeker voor met spelers van +150 steden.