• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Zomer bouwtijdvermindering

DeletedUser12031

Gast
Het is weer eens zo ver, Griekenland kijkt uit naar een warme, branderige zomer.
Bewapend met zonnecrème, strand handdoeken en waterbedden zijn Zeus en Hera onderweg naar het dichtstbijzijnde strand. De warme zon en koude wijn hemelen onze goden op en ze laten het merken aan de mensheid door de hardwerkende bouwers te belonen.

29 en 30 juni zal iedere zesde bouwtijdvermindering gratis zijn! Breid je steden nog sneller uit en optimaliseer je bouwstrategie.

Nadat ze de gebouwen zo snel hebben afgemaakt, hebben de werknemers zeker een paar uur in de zon verdiend.


Met vriendelijke groeten,
Jullie Grepolis-team

Wat merk je er op dit moment van (speel op Theta)? Of zie ik het over het hoofd? want ik merk er nog niets van:p
 

DeletedUser

Gast
AW: Zomer bouwtijdvermindering

Wat merk je er op dit moment van (speel op Theta)? Of zie ik het over het hoofd? want ik merk er nog niets van:p

Als je het gevolgd hebt, dan zie je dat het alleen op Iota en Kappa werkt op het moment. Er zit voor de andere werelden een bug ofsow in waardoor het niet werkt.
Ze zijn er mee bezig.
 

DeletedUser12031

Gast
AW: Zomer bouwtijdvermindering

Als je het gevolgd hebt, dan zie je dat het alleen op Iota en Kappa werkt op het moment. Er zit voor de andere werelden een bug ofsow in waardoor het niet werkt.
Ze zijn er mee bezig.

Oke dankje!

Maar wat houd en nu precies in dan? Iedere zesde bouwtijd vermindering gratis?
 

DeletedUser

Gast
AW: Zomer bouwtijdvermindering

Oke dankje!

Maar wat houd en nu precies in dan? Iedere zesde bouwtijd vermindering gratis?


bijna niemand gebruikt dat -,-

ff voorbeeld:

voorbeeld :
ik kan niet wachten ik verminder bouwtijd voor 1 keer (kost 20 goud) ik doe het nog een keer (kost 40 goud)* en nog 3 keer (kost 120 goud)* en ik wil zesde keer doen, en dat is gratis ~!

*= dit is bij elkaar opgeteld !!!
 

DeletedUser12031

Gast
AW: Zomer bouwtijdvermindering

bijna niemand gebruikt dat -,-

ff voorbeeld:

voorbeeld :
ik kan niet wachten ik verminder bouwtijd voor 1 keer (kost 20 goud) ik doe het nog een keer (kost 40 goud)* en nog 3 keer (kost 120 goud)* en ik wil zesde keer doen, en dat is gratis ~!

*= dit is bij elkaar opgeteld !!!


Oh ik dacht dat het iets was voor de meeste leden maar dat valt dus tegen!:p
Bedankt voor de uitleg!
 

DeletedUser

Gast
AW: Zomer bouwtijdvermindering

goud is wel handig, het is enkel het geld niet waard, ik gebruik goud via sponsorpay om zo bestuurder te kunnen inzetten, en sindsdien groei ik veel sneller.
 

DeletedUser

Gast
AW: Zomer bouwtijdvermindering

maar het is verspilling om bouwtijdvermindering te doen.

1 of 2 keer is nog wel te doen maar 6....
ik vind dit commerciele rotzooi, vooral als je echt betaalt.Als mensen gaan denken van: oh, de zesde vermindering is gratis. Laat ik dat maar doen. Je bent 100 goud kwijt als je het doet en Trappen zo dus eigenlijk in de geldval van Innogames.

eigenlijk schandalig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Zomer bouwtijdvermindering

maar het is verspilling om bouwtijdvermindering te doen.

1 of 2 keer is nog wel te doen maar 6....
ik vind dit commerciele rotzooi, vooral als je echt betaalt.Als mensen gaan denken van: oh, de zesde vermindering is gratis. Laat ik dat maar doen. Je bent 100 goud kwijt als je het doet en Trappen zo dus eigenlijk in de geldval van Innogames.

eigenlijk schandalig

ik had een overdosis aan goud (sponserpaytje) , alle premium fucties en ging toen bouwtijd verminderen, en nu heb ik nog maar 15 over :(
 

DeletedUser

Gast
AW: Zomer bouwtijdvermindering

je hebt eigenlijk niet eens door dat je goud verspild
wie heeft dit eigenlijk bedacht?
 
Bovenaan