• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Zomertijd en opstand

DeletedUser

Gast
Ik heb sterk het vermoeden dat als ik vandaag om 17:00 een opstand ontketen, dat deze door de zomertijd morgen om 18:00 pas is afgelopen. Nou wil ik alleen graag zeker weten of dit echt zo is, of dat mijn opstand maar 23 uur zal duren. Kan iemand bevestigen hoe dit gaat?
 

DeletedUser10434

Gast
Ik heb sterk het vermoeden dat als ik vandaag om 17:00 een opstand ontketen, dat deze door de zomertijd morgen om 18:00 pas is afgelopen. Nou wil ik alleen graag zeker weten of dit echt zo is, of dat mijn opstand maar 23 uur zal duren. Kan iemand bevestigen hoe dit gaat?

Beste le sigh,

Op het moment dat een stad ontketend wordt duurt het 24 uur voordat overname mogelijk is. Op het moment dat de zomertijd ingaat zit jij dus midden in een ontketening. Dit houd dus in dat je opstand om 18:00 uur is afgelopen ipv 17:00 uur. De afteltijden (van ontketeningen, uprades van gebouwen, troepen in de aanval etc.) blijven hetzelfde, alleen ze komen een uur later aan dan dat Grepo aangeeft.

Meer informatie is >>Hier<< te vinden.

Grz,
Aschwin
 

DeletedUser

Gast
bij de mededelingen staat dat je nu best niet aanvalt
voor meer info ga je maar kijken bij de aankondigingen maar eens kijken
 
Bovenaan