• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Zomertijd

DeletedUser

Gast
Hallo, ik ben van plan morgenochtend iemand over te nemen op de wereld Theta.

Het idee was om 18:00 vanmiddag de opstand te laten aankomen, en morgenochtend 6:00 de kolo.

Toen las ik het over het de wijziging naar de nachtbonus, en na de post snap ik het nog niet helemaal.


Als de opstand om 18:00 ontketent word, is hij er dan wel om 6:00 in de nieuwe tijd? Of niet, omdat hij eigenlijk pas 11 uur loopt (er is een uur minder)

En als ik de kolo om 6:00 time, komt hij dan echt om 6:00 aan, of pas een uur later?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Zomertijd

Hij komt aan op de tijd dat de computer aangeeft. Lees maar het topic hierover.

Groetjes, liems.
 

DeletedUser

Gast
AW: Zomertijd

Het spel geeft geen indicatie of je aanval in zomertijd of in wintertijd zal aankomen. Voorzichtigheid is dus zeker gewenst!

Aan dit antwoord heb ik dus nog niks... En ik vroeg ook hoe het met de opstand zat...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Zomertijd

Ik zit met hetzelfde probleem ;)
Ach ja 1 oplossing gewoon kolo 1 uur later laten aankomen dan gepland :p
Dan ben je zeker ^^
 

DeletedUser

Gast
AW: Zomertijd

Denk dat ik dat ook maar doe dan :)

Ik hoop dat Othania hier de volgende keer wat duidelijker over is, want ik heb niet het gevoel dat het bij iedereen na de aankondiging helemaal duidelijk is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Zomertijd

Had ook pas door dat de zomertijd vannacht inging toen mijn kolo al was verstuurd. Moet nu natuurlijk om 2 uur een aanval versturen zodat die net eerder aankomt dan mijn kolo. Blijft spannend dus of de klok niet ineens een uur verder staat en ik mijn eigen troepen aanval(oude overname systeem).
 

DeletedUser

Gast
AW: Zomertijd

Verstuur natuurlijk een paar minuten eerder(01:55) maar dat kan net het verschil maken.
 
Bovenaan