• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

zonder wijheid troepen weten

DeletedUser

Gast
Op Nu was ik iemand aan het aanvallen en hij zei daarna dat hij had gezien wat er kwam zonder wijheid te gebruiken.
Dus wat is de tactiek om te weten wat iemand zijn exacte aanvallentroepen zijn zonder dat je wijsheid gebruikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
op Nu was ik iemand aan het aanvallen en hij zij daarna dat hij had gezien wat er kwam zonder wijheid te gebruiken.
Dus wat is de tactiek om te weten wat iemand zijn exacte aanvallentroepen zijn zonder dat je wijsheid gebruikt.

Dat kan niet, niet alles geloven wat iedereen zegt ;)

En oja: zei* !
 

DeletedUser

Gast
ik vind het ook ongeloofelijk daarom dat ik het hier kom vragen

degene van wie ik het weet, zei dat het alleen na 10 minuten kan
morge ga ik hem beproeven of hij wel de waarheid spreekt tot dan breek jullie hersen hoe dit zou kunnen


we zijn rivalen dus hij wil het niet zeggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hij maakt waarschijnlijk gebruik van de reistijd. Daarmee kun je uitrekenen wat het traagste poppetje is dat mee gaat.
 

DeletedUser

Gast
mss wordt er gebruik gemaakt van een fout in het spel

__________________________________________________________________________________

Hij maakt waarschijnlijk gebruik van de reistijd. Daarmee kun je uitrekenen wat het traagste poppetje is dat mee gaat.

nee, hij zij dat hij exact de mensen wist
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dan is hij gewoon een leugenaar totdat hij komt vertellen hoe hij het doet. :p
 

DeletedUser

Gast
Er wordt gewoon gekeken naar de reistijd, waar je uit kunt afleiden wat voor troepen er met de aanval meekomen.
 

DeletedUser

Gast
dat kan... of hij is gewoon een hacker ofso...
Hacken is in principe bijna onmogelijk op Grepolis. Als je gehackt wordt, dan ligt dat gewoon aan jezelf, want dan heb je óf een te makkelijk wachtwoord genomen óf je wachtwoord ergens op een 'grepolis hack'-ding ingevuld waardoor anderen aan je wachtwoord zijn gekomen ;)
 
Bovenaan