• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Zwaardvechters kwijt?

DeletedUser

Gast
Hai,

Ik had daarstraks 36 zwaardvechters die vrolijk onderweg waren om te farmen.

Ik zit op een eiland waar iedereen nog onder beginnersbescherming staat.

Nu, bij terugkomst heb ik nog maar 24 zwaardvechters.

Verloopt je aantal zwaardvechters of zo? Zou je daar dan geen bericht van moeten hebben?

Groet,
Areon
 

DeletedUser

Gast
AW: Zwaardvechters kwijt?

Als de stemming in een boerendorp te laag is heb je kans dat ze zich gaan verdedigen. Zo kan jij dus wat zwaardvechters verliezen ;)
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Zwaardvechters kwijt?

als het goed is heb je dan een rapprot gekregen (die staat daar in het linker blauwe vlak, onder berichten)
 

DeletedUser

Gast
AW: Zwaardvechters kwijt?

Ah, okay, vandaar.
Ik zie geen rapport maar het kan goed zijn dat ik het al weg geklikt heb.

Ik heb net weer een legertje er op af gestuurd, niet zo handig dan :)

Dan ga ik voorlopig ff een ander dorpje plunderen.

Dank voor jullie hulp!

Areon.
 

DeletedUser

Gast
AW: Zwaardvechters kwijt?

Ik heb het groepje dat nu onderweg is maar terug gestuurd ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Zwaardvechters kwijt?

Als de stemming onder ongeveer 80% is, heb je kans dat ze zich gaan verdedigen, als je diplomatie onderzoekt kan dit tot ongeveer 60%. Dus let daar op ;)
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Zwaardvechters kwijt?

Als de stemming onder ongeveer 80% is, heb je kans dat ze zich gaan verdedigen, als je diplomatie onderzoekt kan dit tot ongeveer 60%. Dus let daar op ;)

meestal kan het nog wel wat verder (als ik diplomatie heb val ik aan totdat hij onder de 55% is.)
 

DeletedUser

Gast
AW: Zwaardvechters kwijt?

meestal kan het nog wel wat verder (als ik diplomatie heb val ik aan totdat hij onder de 55% is.)

Ik heb geen diplomatie en val aan vanaf 65%. Dit heeft tot nu toe elke keer gewerkt. 1 keer heb ik 64% geprobeerd, en toen verloor ik meteen wat :confused:
 
Bovenaan