• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Zwart scherm

DeletedUser17836

Gast
Als ik grepolis open, dus nadat ik ben ingelogd, komt er niets meer op dan het zwarte scherm met dat laadbalkje van in het begin. Ik kan wel mijn gebouwen upgraden en alles doen maar mijn grondstoffen reageren niet meer tot ik iets bouw of recruteer. Als ik van stad verwissel blijven de grondstoffen van de vorige stad en veranderen pas tot ik iets doe in die stad. Ik kan de kaart op de achterkant ook niet zien dus ik weet niet waar wie zit en zo. Ik kan dus niets doen dat met de kaart werkt. Weet er iemand hoe dit komt of hoe ik dit kan oplossen?

Bij voorbaat dank,
MOB
 

DeletedUser3865

Gast
Welke internet browser gebruik je?

Als je Internet Explorer gebruikt kan je eens een andere gebruiken, IE heeft namelijk wel vaker kuren.
Als je al een andere browser gebruikt kan je eens proberen om je cookies en cache te wissen, dit is per browser anders, dus als je het zelf niet wil, graag even de browser zeggen en dan zal ik het uitleggen :)
 

DeletedUser17836

Gast
Het is al 6 dagen zo.
Ik gebruik Internet Explorer inderdaad ik zal eens kijken wat ik kan doen.
 
Bovenaan