• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Terughalen kolo aanval

DeletedUser24798

Gast
Even een vraag, aangezien het nu al 2e keer is dat het mij overkomt.

Ik heb ergens een opstand lopen en had een kolo aanval onderweg. Deze stad is door iemand anders eerder overgenomen. Normaal gesproken kun je dan je kolo terugtrekken, maar sinds vandaag ben ik er dus achter gekomen dat dit dus helemaal niet meer kan en je kolo aanval gewoon doorgaat. Het maakt dus niet uit of de stad van stadhouder wisselt.

Weet iemand hier toevallig meer van? of is dit een bug?
Ben nu wel al mijn troepen kwijt!!!! :mad:
 

DeletedUser23992

Gast
Je krijgt een bepaalde tijd waarin je je aanval terug kan trekken en als je over die tijd zit kan je geen enkele aanval meer terugtrekken.
 

DeletedUser19428

Gast
je hebt 10 min de tijd om je kolo aanval terug te halen.
net als bij een gewone aanval, die je stuurt naar een stad, die kun je de eerste 10 min terug halen nadat je hem verzonden hebt dit is ook zo met een kolo aanval als de stad door iemand anders wordt overgenomen
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
je hebt 10 min de tijd om je kolo aanval terug te halen.
net als bij een gewone aanval, die je stuurt naar een stad, die kun je de eerste 10 min terug halen nadat je hem verzonden hebt dit is ook zo met een kolo aanval als de stad door iemand anders wordt overgenomen
Je kan de kolo terug trekken als je de stad gereserveerd hebt en hij wordt van eigenaar gewisseld. (indien niet gereserveerd, kan er ook niks terug getrokken worden)
 

DeletedUser9104

Gast
Heb je gelezen wat je zojuist beweerd hebt? Dat is echt de grootste onzin tot nu toe. Het was voorheen altijd mogelijk om een kolo terug te halen op nieuw als een andere speler eerder een kolo liet landen. Aangezien je opstand dan beëindigd wordt en de kolo nutteloos is.

Mag naar het bugs forum. Though het waarschijnlijk niet gefixt gaat worden, want het zal wel in eerste instantie een bug zijn geweest.
 

DeletedUser24798

Gast
Van die 10 minuten wist ik niet zeker of daar sprake van was.
toch heb ik screenshots naar de support gestuurd dat ik wel degelijk op de minuut dat de stad van stadhouder wisselde online was.

Pagina refresh en alles werkte gewoon niet om mijn kolo terug te halen. Stad reserveren heeft in mijn ogen geen effect hierop. Dit zou best raar zijn aangezien een alliantie lid van mij die erop had gezet. Het was gewoon belangrijk dat die stad in handen kwam dus hadden we beiden gewoon een kolo gestuurd.

Verder wel naar support gegaan, maar dat was jammer genoeg niet echt nuttig geweest voor mij. Ze deden het heel gemakkelijk af en vroegen mij nog een screenshot te sturen van mijn bevelenoverzicht (van de bestuurder en premiumfunctie) die ik niet heb.
Heb ze dus gewoon een screenshot van het rapportje gestuurd, mijn aanval, mijn gewone bevelenoverzicht en zelf een pm waarin bewijs is dat ik op dat moment online ben geweest. Cashe geleegd, pagina refresh extensions uitgezet alles en het was nog steeds onmogelijk bij mij.

De reservering lijkt mij eigenlijk onjuist, aangezien het voor de reserveringen er überhaupt waren het gewoon ook al mogelijk was xD

Heb ze nu van het 2e voorval ook even een bericht gestuurd (inactieve die intern werd overgenomen kwam spontaan online waardoor def en alles wegstuurd werd en vijand heel makkelijk kolo's erin kon stoppen vandaar dat het nu zoveel en snel achter elkaar overkomt :p)
 

DeletedUser26303

Gast
Je kan de kolo terug trekken als je de stad gereserveerd hebt en hij wordt van eigenaar gewisseld. (indien niet gereserveerd, kan er ook niks terug getrokken worden)

Wauw, ik sta er echt van versteld hoe weinig jullie echt van het spel kennen, ga je in een hoekje zitten schamen over je eigen idiote uitspraken man.

Zoals Ilja zegt was het voorheen altijd mogelijk om de kolo terug te trekken indien de stad van eigenaar wisselde, reservering of niet.
 

DeletedUser22668

Gast
Het was idd altijd mogelijk om je kolo terug te trekken, hoelang hij ook onderweg was, als hij van eigenaar veranderde.

Vreemd dat je hem dan nu per se gereserveerd moet hebben, slaat nergens op...
 
Bovenaan