• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #139 - ZOO | top secret

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
in ieder geval, redelijk goed potje van mijn kant, ook al begon ik te falen op een gegeven moment. Had alsnog Aad en Igor door, maar noemde ook wat goedjes op

Verder speelde Dirk ook wel goed en Gerrit ook eigenlijk wel
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij wist iedereen dat ik wolf was, ik vond het echt een wonder dat ik zo lang bleef leven :p
 

DeletedUser

Gast
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik niet eerder Igor heb gelyncht. Ik zat vanaf dag 3 puur op Igor en Linda, en toen bleek dat Linda niet wolf was ben ik gaan twijfelen ofzo, en op anderen gaan stemmen, maar ik vond igor nog wel steed het meest verdacht, ik heb mezelf teveel gemindfucked :X
 

DeletedUser19654

Gast
Meh ik wist al vanaf inschrijftopic dat het jasp was... denk dat hij ook wel weet waarom :)
Jammer dat ik al direct eerste dag lunch was, maarja

Ow en ik ken sommige iets te goed ben ik bang :confused:
Ik had paar juiste vermoedens
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Op het moment dat ik ging tripleposten wist men ook wel dat ik het was x)
 

DeletedUser20542

Gast
Ik zat ook eerder op Igor dan op iemand anders als wolf, maar om het allerzekerste voor het onzekere te nemen was Fred gewoon de veiligste keus. En gelukkig zag Kees me op het eind. Hoewel de goedjes sws hadden gewonnen, want ik beschermde mezelf en ik was nog BM.
 

DeletedUser19654

Gast
De spelfouten in de beginpost?
Nee hij vertelde me dat hij eens een anoniem potje wilde leiden en of ik wat wist om hem daarbij handje te helpen...
Als je dan een anoniem potje ziet verschijnen, dan hoef ik eigenlijk niet meer te gokken.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik zat ook eerder op Igor dan op iemand anders als wolf, maar om het allerzekerste voor het onzekere te nemen was Fred gewoon de veiligste keus. En gelukkig zag Kees me op het eind. Hoewel de goedjes sws hadden gewonnen, want ik beschermde mezelf en ik was nog BM.
Werkt dat dan nog als DO is geïnfecteerd? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan