• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #139 - ZOO | top secret

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Fred de Fret om mezelf te redden.
Een beetje heel erg ondoordacht, maarja dat is toch wat we allemaal willen, overleven en winnen. Aangezien er 2 wolfjes inzitten moet er wel iets gebeuren. Ik ga ook voor Fred de fret
Ow deadline gemist, ik was te druk bezig met het doorlezen van die topic, niet dat ik er veel nuttigs uit gehaald heb.
 

DeletedUser

Gast
Deadline 5

Er was eens een koning en die leefde nog lang en gelukkig.

Bert de Bever is lunch. Bert was burger
Fred de Fret is lynch. Fred was wolf

Let op
  • Ook nu je dood bent blijf je anoniem, tot het potje voorbij is.

Deadline 6 is woensdag om 21:30

Bert zal een nieuwe BM kiezen​
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Deadline 5

Er was eens een koning en die leefde nog lang en gelukkig.

Bert de Bever is lunch. Bert was burger
Fred de Fret is lynch. Fred was wolf

Let op
  • Ook nu je dood bent blijf je anoniem, tot het potje voorbij is.

Deadline 6 is woensdag om 21:30

Bert zal een nieuwe BM kiezen​
We zijn nog met zen drieen. Ik weet dat ik dromedaris kan vertrouwen, dus ga ik voor Igor
 

DeletedUser

Gast
Shit... Deadline gemist... For what it's worth, ik had voor Igor gestemt
Ja, leuke verdachtmaking van mij nadat je al weet dat je de lynch bent.
We zijn nog met zen drieen. Ik weet dat ik dromedaris kan vertrouwen, dus ga ik voor Igor
Dirk is inderdaad te vertrouwen, in tegenstelling tot jou Kees. Toeval dat je tot dag 3 wel op tijd stemde en daarna niet meer? I think not.
 

DeletedUser

Gast
Kees de Koala is van identiteit veranderd.
Dit omdat hij aangegeven heeft vervangen te willen worden

Mijn voorganger had het te druk, hij was inactief, dus vroeg hij om vervanging.
E:
Een beetje heel erg ondoordacht, maarja dat is toch wat we allemaal willen, overleven en winnen. Aangezien er 2 wolfjes inzitten moet er wel iets gebeuren. Ik ga ook voor Fred de fret
Ow deadline gemist, ik was te druk bezig met het doorlezen van die topic, niet dat ik er veel nuttigs uit gehaald heb.
En dat was gisteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik weet dat je een vervanger bent. Mijn punt was meer dat de oorspronkelijke Kees tot dag 3 nog wel min of meer iets deed, tot het moment van infectie. Pas daarna is het bergafwaarts gegaan.
 

DeletedUser

Gast
Ja, maar dat heeft er niets mee te maken, vanaf dag was de vakantie voor sommigen gedaan. Dus..als hij nou om of andere reden minder op dit forum kon zitten is dat zo. Je moet mij niet beschuldigen vanwege dat.
 

DeletedUser

Gast
In andere woorden, dingen die zijn voorgevallen voordat jij vervangen bent zouden niet gebruikt mogen worden voor verdenkingen? Fijn, aangezien je gisteren voor de deadline welgeteld 1 post hebt gemaakt. Ofja, eigenlijk was die er na. Ik snap waarom je dat goed uit zou komen ja.
 

DeletedUser

Gast
Ik zal je het eens zeggen, ik ben er gisteren om 8u, half 9 ofzo te weten gekomend dat ik iemand mocht vervangen, en wie dat was. Ik heb daarna al deze 18 pagina's doorlezen en de inbox doorzocht. Dus wanneer ik klaar was, was het al te laat.
Natuurlijk mogen dingen die voor dat ik er was, zijn gebeurd wel gebruikt worden. Het slaat gewoon nergens op om te zeggen dat ik 2 keer te laat was en dat ik daarom wolf ben, aangezien je zelf de redenen hiervan kent.
 

DeletedUser

Gast
Ah kijk, nu komen we tenminste ergens. Opmerkelijk trouwens dat je zo veel in je inbox had om door te lezen terwijl je volgens mij zei dat je voorganger inactief was. Klein wolvenoverleg wellicht?

Daarbij zeg ik niet dat je wolf bent omdat je 2 keer te laat was. Ik zeg alleen dat het opmerkelijk is dat de eerste Kees na dag 3 pas inactief werd. Als je infectiewolf bent let je er wel op dat je je actie uit kan voeren, dus dat zou uitstekend overeen komen. Daarbij dat bericht van Fred gisteren, vlak na de deadline. Als hij mijn medewolf was geweest had hij dat er nooit neergezet, er is gewoon geen manier waarop mij dat goed uit zou kunnen komen aangezien ik er gewoon verdacht door wordt. En met de activiteit in dit topic (niet heel veel dus) kost je dat de kop. Heel dom dus om te doen als medewolf.
 

DeletedUser

Gast
1. Kees kon als hij gisteren druk was met doorlezen moeilijk een lunch hebben ingestuurd lijkt me
2. De actie van Fred is eerder in Igors nadeel, want dat is zo'n simpele manier om mensen om de tuin te leiden...
3. Wat mij betreft is Kees nu bewezen goedje, dus dan blijft er 1 iemand over.

Igor de IJsbeer
 

DeletedUser

Gast
1. Kees kon als hij gisteren druk was met doorlezen moeilijk een lunch hebben ingestuurd lijkt me
2. De actie van Fred is eerder in Igors nadeel, want dat is zo'n simpele manier om mensen om de tuin te leiden...
3. Wat mij betreft is Kees nu bewezen goedje, dus dan blijft er 1 iemand over.

Igor de IJsbeer

1) Je ziet toch zelf ook dat Fred om 7 uur nog gewoon online was? Als hij mijn medewolf was hadden we vanzelfsprekend samengewerkt om Bert er uit te werken.
2) Precies dus, dat is mijn hele punt. Als hij mijn medewolf was was het superdom.
3) Kees is alles behalve bewezen.

Denk alsjeblieft nog eens na.
 

DeletedUser

Gast
1) Je ziet toch zelf ook dat Fred om 7 uur nog gewoon online was? Als hij mijn medewolf was hadden we vanzelfsprekend samengewerkt om Bert er uit te werken.
2) Precies dus, dat is mijn hele punt. Als hij mijn medewolf was was het superdom.
3) Kees is alles behalve bewezen.

Denk alsjeblieft nog eens na.
1. Jullie hebben Bert er toch ook uitgewerkt?
2. Meen je dit? Die actie van Fred is gewoon veels te obvious.
3. Kees is zeker wel bewezen, maar dat kon jij niet weten natuurlijk.
 

DeletedUser

Gast
1. Jullie hebben Bert er toch ook uitgewerkt?
2. Meen je dit? Die actie van Fred is gewoon veels te obvious.
3. Kees is zeker wel bewezen, maar dat kon jij niet weten natuurlijk.

1) Meen je die nu :/
2) Precies, als je dat doet ben je zo dom als het achtereind van een varken.
3) Bewezen na dag 3?
 

DeletedUser

Gast
1) Meen je die nu :/
2) Precies, als je dat doet ben je zo dom als het achtereind van een varken.
3) Bewezen na dag 3?
1. Jep.
2. Denk jij dat je, als er na jouw dood nog 3 mensen over zijn waarvan 1 medewolf, en het is na de deadline en jij gaat dood, dat je dan nog op een goedje gaat stemmen van 'dat was mijn stem geweest'? Nee. Echt niet.
3. 100% bewezen.
 

DeletedUser

Gast
Yep, ik ben 100 procent bewezen, toch tegenover Dirk, net als dat dirk 100 % bewezen is tegenover mij. Dus degene die overblijft... dat ben jij, igor
 

DeletedUser

Gast
Het einde

In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonight.
In the jungle, the crying jungle, the lion sleeps tonight.

Near the village, the peaceful village, the lion sleeps tonight.
Near the village, the crying village, the lion sleeps tonight.

Hush, my darling, don't fear, my darling, the lion sleeps tonight.
Hush, my darling, don't fear, my darling, the lion sleeps tonight.

Igor de Ijsbeer is lynch. Igor was wolf

De goedjes hebben gewonnen!

Aad de AdelaarWWG-Welp-
Bert de BeverSammy-burger-
Caroline de CheetahHeir-Wolf-
Dirk de DromedarisWouterYdegerbeschermengel-
Eddy de ElandMoon -burger-
Fred de FretSignLady-dorpsoudstewolf
Gerrit de GeitMarcoKnight-priester-
Harry de HaasConceptation-burger-
Igor de IjsbeerImrahil-Infectiewolf-
Jasmijn de JakInitia-burger-
Kees de KoalaAraluenSpartamilanoneven muizenval-
Linda de LamaKyra-even leerling muizenval-
Merte de MiereneterPOTG-burger-

[th]Account[/th][th]Speler[/th][th]Vervanger[/th][th]Rol[/th][th]-[/th][/tr]

En de spelleider....
Dat was ik :O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan