• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #144 Community vs. Mods

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9104

Gast
Zo. Dat mocht ook eens tijd worden.
Meer heb ik ook niet te zeggen over deze inactieve zooi.
 

DeletedUser20542

Gast
0 keer gestemd en nog bijna overleefd tot het einde (rofl)
 

DeletedUser23442

Gast
Wat een spetterend slot had dit potje :X

Nou had het al voorbij moeten zijn, want als ik niet op gekko (de tristan) had gereageerd had ik die nacht geinfecteerd en hadden we toen al gewonnen....

(of als ik mss had geluncht eerder ofzo. Maar dag 1 was ik er nog niet. dag 2 leek het me te opvallend als er dan opeens wel lunch was
dag drie voorkwam rabid een lunch, en daarna was ik dood :X)
 

DeletedUser

Gast
Wat een spetterend slot had dit potje :X

Nou had het al voorbij moeten zijn, want als ik niet op gekko (de tristan) had gereageerd had ik die nacht geinfecteerd en hadden we toen al gewonnen....

(of als ik mss had geluncht eerder ofzo. Maar dag 1 was ik er nog niet. dag 2 leek het me te opvallend als er dan opeens wel lunch was
dag drie voorkwam rabid een lunch, en daarna was ik dood :X)

Overigens had ik de eerste nacht dat ik meedeed mijn levensdrankje ingezet. Dus enkel een infectie had het gedaan idd.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Wat een slecht potje zeg:x. Inactief als wat en die Tristan rol maakte het gewoon niet leuk.
Ik zou willen zeggen hopelijk wordt het volgende potje beter, maar daar mogen maar 7 mensen aan meedoen dus dat zal ook niet veel worden.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Moon + geliefde faalde nogal. Ik had er serieus op voorhand al geen zin meer in tbh

Uhu dat dacht ik dus ook:p. Ik moest gokken, ik wist het niet maar jij in het koppel is sws een goede gok dus dan zou ik al 1 vd 2 goed hebben x). En dan ga jij dood (samen met het koppel) voordat ik het koppel zou zien en zou winnen geloof ik.
 

DeletedUser9104

Gast
Moon + geliefde faalde nogal. Ik had er serieus op voorhand al geen zin meer in tbh

Ik had er geen zin in op het moment dat ik burger was. Toen ik hoorde koppeltje. Oké, kan leuk worden, totdat ik Rabbid sprak D:
 

DeletedUser23442

Gast
Dag drie volgde je mij behoorlijk blind.
En tja, dan heb je geen lunch.

weet ik, maar ik kon weinig anders zonder dat het extreem opviel.
ik dacht, als ik nu toch al 2 dagen niet heb geluncht doe ik dit er maar bij.
dan heb ik iig iets om me mee te verdedigen en denken mensen mss dat er alleen welpen in zaten ofzo
 

DeletedUser19654

Gast
Ik was expres inactief want ik was genade en als ik mijn rol had gebruikt en hierdoor had geweten wie wolf was dan had alsnog niemand mij gelooft.
Dus ik vond het wel grappig wat zouden ze doen zonder moon :O


En toen stemde ik nog random op alice toen ik allang dood was (wat ik wel wist)
 

DeletedUser21356

Gast
Sorry, Alice. (hug)
Eigenlijk ben ik de grootste falerd van dit hele potje. :x
Mijn welgemeende excuses.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan