• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #144 Community vs. Mods

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
@Alice, wat mij betreft is dat hetgene waarop de hele theorie van Ara doodvalt; Rabbid wóu natuurlijk dood om de lunch tegen te houden. Tuurlijk ga je dan verdachte dinges doen. En dan heeft iedereen gelijk een leuke reden om mee te lopen. Rabbid dood. Ilja sws, ook als Rabbid ragequitsuicide had gepleegd wss. Geen lunch ---> alleen maar voordelen?

hier geef ik je gelijk in, maar zit Ara dan niet een beetje in de goede richting te denken wat Rutger betreft?
_____

Jaspenia, idioot, je reageerde op de Tristan (facepalm). Net nu ik van je goedheid overtuigd begon te raken :/

Goede reden!

Maar ik speel niet echt anders dan dat ik voorheen deed, aangezien dit mijn 3e potje is die ik mee speel. Dus eigenlijk kan je niet bepaald oordelen hoe ik speel. Maar om me daarvoor te lynchen.. good job :)

Maar ik vind het wel geweldig dat je me verdacht vind.

Hoe heet je op dat andere forum? Ik ken het forum daar omdat ik er zelf heel kort gezeten heb, en ik weet dat de speelstijl daar compleet anders is dus op zich vallen je klunzige reacties je nog te vergeven, maar ik zou je speelstijl toch graag eens willen vergelijken, als het mogelijk is ;)


Moet ik dit maar subtiel negeren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Jazekers, een derde slachtoffer van de Tristan. Jaspenia wordt gebanned en was...

Kroenuh!

Je mag vandaag stemmen voor een nieuwe BM.
 

DeletedUser

Gast
Initia --> Rutger
Araluen --> Arsenal
Gekko --> Initia
Rutger --> Initia

Initia was lynch en Utisha.
MoonMonkey had blijkbaar niet door dat ie al dood was? :p

De lunch was:
Ging niet door! :O
 

DeletedUser

Gast
7. Aeneas Alice
15. Arsenal
16. Gekko
19. Ydeger
21. Rutger

Spelerslijst.
 

DeletedUser21356

Gast
Dus nog 5 mensen, waarvan 1 slechtje (=Araluen).
Zelf ben ik bewezen en Rutger lijkt me geen Slechtje, aangezien hij op Initia stemde (ja, dit is niet waterdicht ma bon).
Van de 3 overigen lijkt Alice me het verdachtst: Aeneas (wie ze vervangt) reageerde niet echt ontopic en voor de rest heb ik gewoon het slechtste gevoel bij Alice. Nog altijd geen staalharde bewijzen, inderdaad, maar toch neig ik het meeste naar Alice.
 

DeletedUser

Gast
Het lijkt me niet onmogelijk dat er nog 2 slechtjes in zitten, namelijk een welp (Araluen) en een een infectie.
Kan Flowervalley gewelpt worden nadat hij zijn actie heeft uitgevoerd? Want als dat kan worden er al een aantal mensen uitgesloten, en blijft eig enkel Arsenal als potentiele welp over in mijn ogen.
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Hoezo zou ik over blijven als potentiele welp? Ik wil daarover graag jou reden/argument horen waarom ik welp zou zijn?
 

DeletedUser

Gast
Hoezo zou ik over blijven als potentiele welp? Ik wil daarover graag jou reden/argument horen waarom ik welp zou zijn?

Omdat jij de rollen minder goed kent, aangezien je nog maar 3 potjes hebt meegedaan.

E: Of de welp is opgegroeid. Ook een mogelijkheid.
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Omdat jij de rollen minder goed kent, aangezien je nog maar 3 potjes hebt meegedaan.

E: Of de welp is opgegroeid. Ook een mogelijkheid.

Dat ik 3 potjes heb gespeeld, betekent nog niet dat ik de rollen niet (goed) ken.
Je probeert mij wel erg verdacht te maken...
 

DeletedUser

Gast
Dat ik 3 potjes heb gespeeld, betekent nog niet dat ik de rollen niet (goed) ken.
Je probeert mij wel erg verdacht te maken...

Oké meneer, ik zal stoppen met mensen die ik verdacht vind verdacht te maken.
 

DeletedUser

Gast
Als er binnen een uur niet heel gauw gestemd is, laat ik de slechtjes winnen.
 

DeletedUser

Gast
Arsenal wordt gelyncht en was burger, ydeger valt dood en was Sammy.

BM mag opnieuw gestemd worden, gelukkig maakt dat niet uit.

7. Aeneas Alice
16. Gekko
21. Rutger
 

DeletedUser21356

Gast
Gekko ofc.
En nog altijd Alice.
Dus als het Goedje me nu ook ff BM maakt, dan winnen de Goedjes sws, behalve als er een Lunch is.
 

DeletedUser

Gast
Gekko ofc.
En nog altijd Alice.
Dus als het Goedje me nu ook ff BM maakt, dan winnen de Goedjes sws, behalve als er een Lunch is.

Stop nu eens met je achterlijke gedrag en reageer nu gewoon op die fucking PM die ik je stuurde. :/
Ik ben levensheks, oké. En hiermee heb je er net voor gezorgd dat we verliezen. Jeej.

Rutger
Alice
 

DeletedUser

Gast
Alice wordt gelyncht en was Alice. Gekko wordt geluncht en was Flowervalley. Dat betekent dat Rutger wint, als Rabbid!!! Feli gratz en een dikke pluim.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan