• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Pella

DeletedUser22798

Gast
bha alweer een wereld met het super saaie def systeem
word tijd dat ze dat nieuwe systeem eruit gooien
want opstand systeem is super saai en geen uitdaging
en dan ook nog geen moraal
waardoor je enkel loser op deze wereld zult tegen komen
mij niet gezien

geef mij maar het oude verovering systeem met moraal
en ik ben dik tevreden
want het oude systeem speelt nog altijd het leukste
smiley_emoticons_motz.gif


´Alweer´? laatste 2 werelden waren oud, vrij logisch dat ze nu weer een keer voor nieuw kiezen.
 

DeletedUser25516

Gast
bha alweer een wereld met het super saaie def systeem
word tijd dat ze dat nieuwe systeem eruit gooien
want opstand systeem is super saai en geen uitdaging
en dan ook nog geen moraal
waardoor je enkel loser op deze wereld zult tegen komen
mij niet gezien

geef mij maar het oude verovering systeem met moraal
en ik ben dik tevreden
want het oude systeem speelt nog altijd het leukste
smiley_emoticons_motz.gif

Waarom zo kut snel, ik had gehoopt op nog is sneleheid 1, naxos is al zo snel ...

Jullie zijn al 2x aan de beurt geweest, zanikerds
smiley_emoticons_irre.gif


Perfecte instellingen. Wat mij betreft: kan niet beter. Snelheid, allylimiet, systeem, excellent!
 

DeletedUser

Gast
Wat is er nog over van True romans en/of Wolfpack? als je me nog kent.
Laat ik het zo zeggen...
Het ging niet helemaal soepel meer (soort van koude oorlog) tussen TR en WP. Iets later was het echt oorlog en toen hebben we op ieder ww van jullie meerdere steden veroverd en zelfs 1 ww compleet laten verdwijnen... :p
 

DeletedUser25516

Gast
Voor mensen die willen beter worden in het spel en pro en diehard zijn.

Diehard=verslaafd. Mensen die midden in de nacht opstaan voor dit spelletje hebben ook geen leven, of die maar hun schema overdag erop aanpassen. Dan ben ik liever geen Diehard hoor
 

DeletedUser24876

Gast
Mooi dat het weer het nieuwe systeem is! Voor een hoop werkende mensen een stuk leuker om te spelen.
 

DeletedUser25725

Gast
(weet iet of je me kent haha maar we speelden samen tijdje op marathon) fcduik ga je ook weer beginnen op deze wereld zo ja zou graag ally willen maken en oude bekenden erin doen
 

DeletedUser24876

Gast
Jazeker herken jou nog wel! Ga op deze wereld ook beginnen ja, met een aantal leden vanuit The Wall/Zythos hopelijk. Zou leuk zijn om nu inderdaad eens met een groepje oud bekenden met elkaar te spelen.
 

DeletedUser25725

Gast
Jazeker herken jou nog wel! Ga op deze wereld ook beginnen ja, met een aantal leden vanuit The Wall/Zythos hopelijk. Zou leuk zijn om nu inderdaad eens met een groepje oud bekenden met elkaar te spelen.
ah kijk ben blij dat te horen :) weet niet of je nog contact hebt met de mensen op marathon maar hoop ook dat juni nog komt en andere oud leden ideetje om samen een ally op te richten ?
smiley_emoticons_idea2.gif
 

DeletedUser24876

Gast
Overigens vraag ik mij of dit weer met Instant buy gaat worden. Hoop het niet, maar zal wel weer..
 
Bovenaan