• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Pella

DeletedUser22668

Gast
Misschien dat we elkaar ontmoeten op Pella, dan leer je me wel kennen
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser25897

Gast
dit is mijn voor keur

Wereldsnelheid: 3
Eenhedensnelheid: 3
Beginnersbescherming: 7 dagen
Onvernamesysteem: oude
Moraal: actief
Nachtbonus: 22:00 - 08:00 uur
Wereldsnelheid: 10
Alliantielimiet: maakt me nie uit
veroverings tijd: 24uur
 

DeletedUser

Gast
dit is mijn voor keur

Wereldsnelheid: 3
Eenhedensnelheid: 3
Beginnersbescherming: 7 dagen
Onvernamesysteem: oude
Moraal: actief
Nachtbonus: 22:00 - 08:00 uur
Wereldsnelheid: 10
Alliantielimiet: maakt me nie uit
veroverings tijd: 24uur

de gegevens zijn al bekend
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Fijn om te horen dat jullie (over het algemeen) de instellingen goed vinden. We hopen weer vele come-backs van memorabele spelers en allianties te zien!
 

DeletedUser25901

Gast
Ik ga toch ook maar weer eens starten op een wereld... Niet dat iemand me kent XD
 

DeletedUser

Gast
Fijn om te horen dat jullie (over het algemeen) de instellingen goed vinden. We hopen weer vele come-backs van memorabele spelers en allianties te zien!

Moedig dat laatste aub niet aan, vind ik namelijk echt saai
smiley_emoticons_smilenew.gif

Maarja, doorheen de jaren is dat onmogelijk geworden helaas. Iedereen start tegenwoordig met zijn vriendjes of vriendinnetjes, ik ook hoor
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Ook logisch eigenlijk, je bouwt lange tijd vriendschappen op, die je niet zomaar kunt opgeven op een nieuwe wereld
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser

Gast
Moedig dat laatste aub niet aan, vind ik namelijk echt saai
smiley_emoticons_smilenew.gif

Maarja, doorheen de jaren is dat onmogelijk geworden helaas. Iedereen start tegenwoordig met zijn vriendjes of vriendinnetjes, ik ook hoor
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Ook logisch eigenlijk, je bouwt lange tijd vriendschappen op, die je niet zomaar kunt opgeven op een nieuwe wereld
smiley_emoticons_panik4.gif

Daar heb je helemaal gelijk in. ;)
 

DeletedUser25668

Gast
Laat ik het zo zeggen...
Het ging niet helemaal soepel meer (soort van koude oorlog) tussen TR en WP. Iets later was het echt oorlog en toen hebben we op ieder ww van jullie meerdere steden veroverd en zelfs 1 ww compleet laten verdwijnen... :p
Spelen er nog bekenden dan? en gaan die ook starten op Pella?
 

DeletedUser

Gast
Moedig dat laatste aub niet aan, vind ik namelijk echt saai
smiley_emoticons_smilenew.gif

Maarja, doorheen de jaren is dat onmogelijk geworden helaas. Iedereen start tegenwoordig met zijn vriendjes of vriendinnetjes, ik ook hoor
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Ook logisch eigenlijk, je bouwt lange tijd vriendschappen op, die je niet zomaar kunt opgeven op een nieuwe wereld
smiley_emoticons_panik4.gif

Vrienden zijn overrated
 

DeletedUser

Gast
Snelheid: 6
Eenhedensnelheid: 0,5
Handelssnelheid: 0
Nachtbonus: 8:00-18:00
Beginnersbescherming: 6 dagen
Alliantielimiet: 1
Veroveringssysteem: Nieuw
Moraal: Actief
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dat is niet echt realistisch en haalbaar, helaas. Hoe zie je een handelsnelheid van 0 precies voor je?
 

DeletedUser9608

Gast
Dat is niet echt realistisch en haalbaar, helaas. Hoe zie je een handelsnelheid van 0 precies voor je?

Dat je alleen kan handelen als je voor 50 goud een handelaar inhuurt, omdat je eigen handelaars een stelletje luie donders zijn die geen zin hebben om iets te doen.
 

DeletedUser22289

Gast
Dat is niet echt realistisch en haalbaar, helaas. Hoe zie je een handelsnelheid van 0 precies voor je?

Handelssnelheid is realistisch wel haalbaar? denk ik als je handel gewoon uitschakelt voor die wereld, al denk ik niet dat die wereld er ooit van zal komen ;)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Handel is een veels te belangrijk aspect van het spel (ook zonder goud), net zoals het vormen van allianties. Dus die instellingen gaan het helaas niet worden.
 

DeletedUser25516

Gast
Toch is het ieder voor zich wel iets aparts. Of drietallen, whatever
 

DeletedUser

Gast
Dat is echt onmogelijk, het zit gewoon in ons. Pacten smeden, als het moet buiten Grepolis om. Stel, allianties maken op een wereld is niet mogelijk. Dan gebeurt dat sowieso op bijv. Skype en zijn er alsnog groepen die tegen elkaar spelen, alleen zullen de minder slimme jongens/meisjes dan meteen weggespeeld worden
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 
Bovenaan