DeletedUser22668
Gast
Misschien dat we elkaar ontmoeten op Pella, dan leer je me wel kennen
dit is mijn voor keur
Wereldsnelheid: 3
Eenhedensnelheid: 3
Beginnersbescherming: 7 dagen
Onvernamesysteem: oude
Moraal: actief
Nachtbonus: 22:00 - 08:00 uur
Wereldsnelheid: 10
Alliantielimiet: maakt me nie uit
veroverings tijd: 24uur
Fijn om te horen dat jullie (over het algemeen) de instellingen goed vinden. We hopen weer vele come-backs van memorabele spelers en allianties te zien!
Moedig dat laatste aub niet aan, vind ik namelijk echt saai
Maarja, doorheen de jaren is dat onmogelijk geworden helaas. Iedereen start tegenwoordig met zijn vriendjes of vriendinnetjes, ik ook hoor
Ook logisch eigenlijk, je bouwt lange tijd vriendschappen op, die je niet zomaar kunt opgeven op een nieuwe wereld
Spelen er nog bekenden dan? en gaan die ook starten op Pella?Laat ik het zo zeggen...
Het ging niet helemaal soepel meer (soort van koude oorlog) tussen TR en WP. Iets later was het echt oorlog en toen hebben we op ieder ww van jullie meerdere steden veroverd en zelfs 1 ww compleet laten verdwijnen...
de gegevens zijn al bekend
Moedig dat laatste aub niet aan, vind ik namelijk echt saai
Maarja, doorheen de jaren is dat onmogelijk geworden helaas. Iedereen start tegenwoordig met zijn vriendjes of vriendinnetjes, ik ook hoor
Ook logisch eigenlijk, je bouwt lange tijd vriendschappen op, die je niet zomaar kunt opgeven op een nieuwe wereld
Dat is niet echt realistisch en haalbaar, helaas. Hoe zie je een handelsnelheid van 0 precies voor je?
Dat is niet echt realistisch en haalbaar, helaas. Hoe zie je een handelsnelheid van 0 precies voor je?