• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #155 - Dank Meme Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Ik lynch omdat de persoon niet actief is en een invaller. Vind jou motivatie gewoon slap. En misschien moet je mijn berichten zien als een claim?

Zoals ik al zei, zijn er veel inactievere persoon om te lynchen als dat je reden is. Dat je dan voor Tristan kiest die nog maar net meedeed, en die nog van zijn 'Archer tijd' stemmen op zich had staan is dat erg verdacht.

Deze mag je trouwens toevoegen aan mijn lijstje van verdachte verdedigingen die niets zeggen.
Vind jou motivatie gewoon slap.

Kom met inhoudelijke argumenten en niet met dit soort nietszeggende uitspraken

En misschien moet je mijn berichten zien als een claim?

Oeh, je claimt goedje :O

nu ben ik bijna overtuigd ja

Een claim is meestal dmv een precieze rol, want goedje claimen is totaal niet controleerbaar, zou iedereen doen ongeacht zn rol, is niet eens echt een claim te noemen
 

DeletedUser18363

Gast
Lynch is Pistan, hij was burger. Lekker gedaan noobs.
Lunch is Kyra, zij was dorpsoudste V1

Lekker bezig goedjes!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser23442

Gast

DeletedUser25006

Gast
Geef eens antwoord op deze vraag, en dan bedoel ik een fatsoenlijk antwoord. Waarom zou ik geen burger zijn? (iets wat ik wel ben).
 

DeletedUser23442

Gast
Geef eens antwoord op deze vraag, en dan bedoel ik een fatsoenlijk antwoord. Waarom zou ik geen burger zijn? (iets wat ik wel ben).

Een burgerclaim is nou eenmaal minder geloofwaardig. Omdat het namelijk een rol is die zich niet kan bewijzen, en er altijd wel een aantal van in zitten. (Bij andere rollen kan iemand zich bewijzen of weet je dat er niet te veel van in kunnen zitten). Daarom dat ik bij een burgerclaim niet meteen denk 'o, burger, ja dat geloof ik meteen'

Verder komt daar bij dat je voordat je echt claimt al een aantal keren roept dat je echt wel een belangerijk goedje bent en niet dood moet en dat je wel kan claimen.
Als je dan vervolgens komt met 'burger', is dat ook niet helemaal wat je aan leek te kondigen, dus vind ik het ongeloofwaardig en denk ik eerder aan een wolf die eerst zichzelf wilde redden met uitspraken 'ik ben goed, ik ben belangerijk' en als die dan echt moet claimen toch op safe speelt en voor burger kiest.

Bovenstaande is dus waarom ik ondanks je burgerclaim bij mijn eerder genoemde verdenkingen blijf

Nu ik mijn punten nog eens extra duidelijk heb uitgelegd hoop ik dat je nu ook:
1. Uitlegt met argumenten waarom ik verdacht ben en waarom je op mij hebt gestemd
Het ziet er nu namelijk uit als gewoon een counter op de persoon. Als dat niet zo is, overtuig ons daar dan van
2. Ook eens inhoudelijk reageert en ingaat op mn beschuldigingen in plaats van counteren en tegenvragen stellen
 

DeletedUser

Gast
Als je het dan zo wil hebben: Ik claim burger

Als je het dan zo wil hebben: Jaspenia vanwege het bewust willen doden van een goedje.

Ja, ik vind ook wel dat Jas zich moet verantwoorden voor het lynchen van een niet-bewezen goedje die claimt burger te zijn.
Hmm... laat me eens denken... Don claimde goedje toen bleek dat hij de lynch zou worden... En dat bleek toch niet 100% waar te zijn :O
 

DeletedUser25006

Gast
@Jaspenia, vertel mij dan eens waar ik zei dat ik een 'belangrijk' goedje was, want dat heb ik namelijk nooit gezegd. TJa er zitten misschien meer burgers in het spel maar wat kan ik er aan doen dat ik juist 'die' rol krijg. Vind het erg slap om op basis daarvan mij te willen lynchen omdat een claim burger niet overtuigend genoeg zou zijn.

Waarom ik op jou stem, puur counter en een terechte want waarom zou je een geclaimd goedje eruit willen?
 

DeletedUser

Gast
@Jaspenia, vertel mij dan eens waar ik zei dat ik een 'belangrijk' goedje was, want dat heb ik namelijk nooit gezegd. TJa er zitten misschien meer burgers in het spel maar wat kan ik er aan doen dat ik juist 'die' rol krijg. Vind het erg slap om op basis daarvan mij te willen lynchen omdat een claim burger niet overtuigend genoeg zou zijn.

Waarom ik op jou stem, puur counter en een terechte want waarom zou je een geclaimd goedje eruit willen?

Moeten we nu echt een voorbeeld stellen?
Oké dan.
Laat ik eens een verhaaltje vertellen.
Op een dag speelde Jip weerwolven van wakkerdam. Hij bleek wolf te zijn, en dit vond hij heel leuk. Maar al snel begonnen mensen hem verdacht te vinden. Daarom claimde hij maar Burger, want die hebben toch geen enkele manier om zichzelf te bewijzen buiten zich laten zieneren. Maar natuurlijk waren de mensen te dom om dit in te zien en ze geloofden hem. Jip won het spel.

Snap je het? ^^
 

DeletedUser25006

Gast
Artifex
Het is onzin om op iemand te stemmen, die ook al stemmen op zich heeft, omdat 'de tijd dringt' en dat je je stem enkel wijzigt als hij met een tegenargument komt.

Wat moet hij hier tegen doen? Zeggen dat de tijd niet dringt?

+quote's die ik nu ga zoeken. Maar wilde stem alvast duidelijk hebben

Hoezo is het fout om op iemand te stemmen tot hij met een tegenargument komt?
 

DeletedUser

Gast
Aangezien ik niet zo heel veel tijd heb en Artifex ook wel een beetje moeilijk vind doen, stem ik Artifex

Red u

Tbh vind ik Jas raar doen voor wat ik me van hem herinner. Meestal basht hij niet zo hard op meelopers, zeker niet op degenen waarvan hij op voorhand al weet dat ze zich minder goed kunnen verdedigen.
 

DeletedUser

Gast
Er lopen veel te veel mensen mee op Artifex om eerlijk te zijn. Niet alleen Jasper....
 

DeletedUser23442

Gast
Tbh vind ik Jas raar doen voor wat ik me van hem herinner. Meestal basht hij niet zo hard op meelopers, zeker niet op degenen waarvan hij op voorhand al weet dat ze zich minder goed kunnen verdedigen.

Ik weet niet wat je je precies herrinert en van hoelang geleden dat was?
Want in jouw 'glorietijden' waar je nog ieder potje meedeed kwam ik sws nog maar net kijken bij wvw en was ik niet heel actief.

Verder ga ik hier niet enkel op Artifex omdat die 1x meeliep ofzo, maar is er meer aan de hand zoals ik aangaf.
 

DeletedUser23442

Gast
Er lopen veel te veel mensen mee op Artifex om eerlijk te zijn. Niet alleen Jasper....

'Er lopen veel te veel mensen mee'???

Zie ik iets over het hoofd of wat?
Ik ben de enige die op hem gestemd heeft en hem aanvalt.

En dan net komt Claya die ook een beetje iets tegen Artifex inbrengt, maar daarna ook tegen mij (als je dat met meelopen bedoelt?)

En die stem van Alysha is ook niet heel vreemd eigenlijk, die heeft nl al een paar keer aangegeven het topic gewoon niet te lezen en alleen te kijken naar de paar berichten erboven en maar wat te stemmen.

Ik vraag me wel af waarom je dan meedoet, maar goed
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet wat je je precies herrinert en van hoelang geleden dat was?
Want in jouw 'glorietijden' waar je nog ieder potje meedeed kwam ik sws nog maar net kijken bij wvw en was ik niet heel actief.

Verder ga ik hier niet enkel op Artifex omdat die 1x meeliep ofzo, maar is er meer aan de hand zoals ik aangaf.

Nee, je gaat op Arti omdat hij het makkelijkste slachtoffer is van de meelopers. Jaspenia.

Er lopen veel te veel mensen mee op Artifex om eerlijk te zijn. Niet alleen Jasper....

Agreed, echter gaf Jas de aanzet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan