• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #155 - Dank Meme Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Jammer van Galadriël, ik stem op Aeneas, hij stemt steeds op HoC maar gaat niet mee met de groep, dit is dus niet meelopen maar ik vind het wel verdacht. Het zorgt dat je als wolf niet opvalt.. dus stem staat.

Ik stem al sinds het begin op HoC, gewoon omdat het kan. Ik mag toch hopen dat het inmiddels wel was opgevallen dat het geen geheel serieuze stem was.
Overigens baseer je nou daadwerkelijk je stem op het feit dat ik niet meeloop op een wolf?
Vervolgens zeg je dat het niet verdacht is, maar dat het wel opvalt, lekker logisch.

Arichibi. .

Edit: Ook Aeneas lijkt me wolf. Hij verdedigde Jaspenia en stemde niet mee op Sam.

Dan stem ik op Aeneas voor lynch. Volgende ronde gaat Arichibi er uit.

Die stem is wel snel aangepast zeg. Waarom maak ik meer kans om een slechtje te zijn dan Ari, in ieder geval dat zeg je hier. Want eerst was het Ari, daarna is het.. oh Ari kan volgende ronde ook wel.
Verder stem ik al het hele potje op HoC, dus dat ik niet mee stemde op Sam is niet meer dan logisch (het is niet zo dat mijn stem nou een verschil zou maken in de uitslag)

En het laatste punt, waar de .... verdedig ik Jaspenia? (wellicht is het zo, maar ik kon het even niet terugvinden, dus als je even de post wilt quoten)
 

DeletedUser

Gast
Die stem is wel snel aangepast zeg. Waarom maak ik meer kans om een slechtje te zijn dan Ari, in ieder geval dat zeg je hier. Want eerst was het Ari, daarna is het.. oh Ari kan volgende ronde ook wel.
Verder stem ik al het hele potje op HoC, dus dat ik niet mee stemde op Sam is niet meer dan logisch (het is niet zo dat mijn stem nou een verschil zou maken in de uitslag)

En het laatste punt, waar de .... verdedig ik Jaspenia? (wellicht is het zo, maar ik kon het even niet terugvinden, dus als je even de post wilt quoten)

Ik zei dat jullie beiden slecht zijn. Omdat jij BM bent, is het het best om jou te doden aangezien jij meer invloed hebt en de kans er inzit dat Alysha doodvalt uit inactiviteit.

Waarom zou je een heel potje op eenzelfde persoon stemmen omdat het kan? Jij redeneert dat omdat je stem niets zou uitmaken in de uitslag, je maar 'random' op iemand stemt omdat je er de vorige rondes op stemde? Voor een keer zou ik het nog kunnen geloven, maar 2x een wolf het voordeel van de twijfel geven, lijkt me iets te veel van het goede.

Hier de post waar je jaspenia verdedigt.
Er lopen veel te veel mensen mee op Artifex om eerlijk te zijn. Niet alleen Jasper....

Netwerken ftw
Logjes pls.
 

DeletedUser

Gast
Nou, omdat het HoC daarom. Ik redeneer inderdaad op het feit dat mijn stem niets zou uitmaken, aangezien dat een feit is.

Verder 1x een wolf het voordeel van het twijfel geven is al teveel. Immers, als je weet dat het een wolf is, stem dan op die persoon.
Verder noem ik het niet echt een verdediging die post.

Het was meer iets wat mij opviel en dat liet ik merken. Ik zie niet in hoe dat specifiek een verdediging is. Sowieso zou ik wel een betere verdediging dan dat verzinnen, mocht ik iemand willen verdedigen.

Verder, vertrouw ik Mark ook, want netwerken ftw. Dus Arichibi

En Crimson, als je toch denkt dat allebei wolf zijn zou ik op Ari stemmen, meer kans van slagen.
Gewoon een kleine tip. ;)
 

DeletedUser23053

Gast
Kvertrouw die aeneas ook en niet door netwerken, maar omdat de meeste wolven gewoon op een kansloze wolf zouden stemmen en niet als enige op iemand anders.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Wat een stilte zeg:O.
Lynch dag 6:
NJ9hSFo.png

Oei, AriChibi lynch, zij was:
Infectiewolf
De lunch van vandaag was
er niet.
Dat kwam ofc omdat er geen wolfjes meer over zijn.
Dit betekent dat de goedjes gewonnen hebben!!
De rollen:
LfRDdpc.png


Enige uitleg over de infectiewolf is wel op z'n plek geloof ik, van wat ik begrepen heb moesten zij op dag 1 een speler aanwijzen die geïnfecteerd zou worden als die nog leefde op een bepaalde dag, die deed dat niet.
Geen infectie geweest dus.
 

DeletedUser25006

Gast
Top :p ik wist dat HOC ziener was ik wist het :p

wel vreselijk veel burgers tho
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hoe da fak hebben de wolfjes zichzelf zo opgeofferd? x)
Of heb ik iets gemist.

IIG wolven, jullie zijn de rotste spelers die ik ooit heb gezien, als ik naar de lunches kijk.
 

DeletedUser23442

Gast
Hoe da fak hebben de wolfjes zichzelf zo opgeofferd? x)
Of heb ik iets gemist.

IIG wolven, jullie zijn de rotste spelers die ik ooit heb gezien, als ik naar de lunches kijk.

De wolven waren vrij slecht inderdaad

In de wolvenchat is geen enkel overleg geweest :x
Ze liepen zo opvallend mee als ik iets zei in het topic x)

De lunch werd meestal bepaald doordat Sammy om 20:59 bedacht dat we nog een lunch moesten kiezen en een naam riep
 

DeletedUser2057

Gast
De lunch kwam omdat ik het wel kek vond om zo onsportief mogelijk te doen, gewoon om dit soort reacties te krijgen. Mijn excuses, ik doe de laatste paar potjes echt veel te weinig mijn best x).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan