• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #155 - Dank Meme Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Stuur al je onzin naar mij. Ik neem het over.

De ballen.

Oei, dat is nou jammer, ik had het al aan neus gevraagd:p.

[09:16:37] Sander | Sanhal: Ik wil best wel voor je posten hoor, kan WvW gewoon doorgaan
[11:38:38] Joël (neus): Dank Sander
[11:45:53] Sander | Sanhal: Ik geloof dat Crimson je potje al geclaimed heeft btw:p
[11:46:20] Joël (neus): Neuh
[11:46:24] Joël (neus): ik geef jou de rechten
[11:47:08] Sander | Sanhal: Oké thx
[11:52:19] Sander | Sanhal: Moet ik het hele potje overnemen of ga jij het nog steeds doen maar moet ik voor je posten?
[11:52:37] Joël (neus): ik ben 3 dagen banned
[11:52:44] Joël (neus): dus ik denk dat het potje dan wel afgelopen is
[11:53:03] Sander | Sanhal: True, dan zeg ik wel dat ze alle acties enz naar mij moeten sturen
[11:53:11] Joël (neus): top

Alle acties dus naar mij toesturen, via Skype of PM, de deadline blijft hetzelfde namelijk 21:00
 

DeletedUser23628

Gast
Goed fijn dat we door kunnen gaan.

Eindelijk een wolf te pakken maar het staat er nog steeds niet heel goed voor.
Ik hoop toch eindelijk eens een potje te winnen en om dat te doen moeten we nu doorpakken.
Daarom wil ik vandaag Sam Lynchen.

Persoonlijk denk ik al vanaf dag 1 dat hij niet goed is maar nu ben ik er van overtuigd dat hij wolf is.

Van stemmen op Archer ( kan ik nog ergens inkomen) naar stemmen op degene die hem overneemt zonder daadwerkelijke beweegredenen erachter.
Daarna op Artifex die niet echt een mooie claim had maar toch op velen al niet meer overkwam als slecht.
Samen met alysha hebben ze gisteren nog geprobeerd om artifex te laten lynchen ipv jaspenia.
Ik zei in mijn post gisteren al dat het mijn voorkeur had om eerst sam of alysha te lynchen en toen wilde jaspenia ineens wel mee op alysha. hoe hij toen op me overkwam vond ik zeer verdacht en daarom heb ik mijn stem op hem laten staan en gelukkig is hij evengoed gelyncht. ik vermoed dat alsysha opgeofferd ging worden als er wel meer stemmen op haar waren gekomen. Alysha doet duidelijk niet actief mee en als er dan toch een wolf dood moest gaan dan maar zij.

Sam zijn stem op artifex was verder ook nog bijzonder kiezen tussen jaspenia en artifex en de keuze maken op basis van nutteloosheid?
Dat terwijl deze 2 spelers beide net zo actief al dan niet actiever zijn dan hem en dus zeker niet nutteloos.

Dan nog de lunch van gisteravond, opvallend dat wanneer zij in het topic duidelijk als eerste benoemd dat jaspenia sam en alysha duidelijk als wolven benoemd ( als eerste geloof ik) zij meteen geluncht word.
Probeerden ze hier de ziener te lunchen?
Jammer maar helaas voor de wolfjes was zij dit dus niet.

Jammer genoeg is Sam BM ( bedankt daarvoor bezem...) en heb ik dus wel wat stemmen met me mee nodig.

Op een goede lynch!
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb de stemmen (en posts) van een paar dagen geleden doorgelopen:
De zeer inactieve mensen (niet gepost/gestemd de afgelopen paar dagen):
Wouter
Dusdavid
Araluen

De persoon die iets actiever mag zijn maar wel gepost heeft:
Artifex


Ik zal al deze personen benaderen en kijken of ze weer actief mee gaan doen, indien ik voor 17:00 niets gehoord heb zullen de personen die niet gereageerd hebben vervangen worden.

E: Mijn fout over Artifex;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser23053

Gast
Oke omdat er toch niet genoeg vervangers gaan zijn, zal ik mee blijven spelen.
Iemand die me een beetje in kan lichten op skype?
 

DeletedUser23053

Gast
Kheb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Sam de boel bedonderd. (Spare)RIP Sam.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
De lynch:
TLI00V5.png

Sam is dus lynch, hij was: Wolf

De lunch:
RIP Galadriël, ook wel bekend als een burger.

Van AriChibi en Crimson verwacht ik morgen wel stemmen (de rest ook ofc, maar zij hebben vandaag niet gestemd).

DusDavid heeft aangegeven vervangen te willen worden, helaas kon ik geen vervanger voor hem vinden en dus valt hij dood. Hij was een beul V1
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Galadriël haar afscheidsbrief:
Daar gaan ze weer de seksistiche wolven! was dat nou echt nodig?
lieve goedjes het ga jullie goed VERGEET ME NIET

E:
Ook Sam had een briefje achter gelaten:

Lol doei iedereen, wolven gaan winnen, want goedjes hebben te lang gefaald. Kom op harige vriendjes van me, pak ze!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser25006

Gast
Jammer van Galadriël, ik stem op Aeneas, hij stemt steeds op HoC maar gaat niet mee met de groep, dit is dus niet meelopen maar ik vind het wel verdacht. Het zorgt dat je als wolf niet opvalt.. dus stem staat.
 

DeletedUser

Gast
Arichibi. .

Edit: Ook Aeneas lijkt me wolf. Hij verdedigde Jaspenia en stemde niet mee op Sam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23053

Gast
Omgekeerde pschychologieën tijd, dwaalspoor maybe?
Aeneas kan best wolf zijn, maar het zou wel heel obvious zijn om als wolf zo op HoC te gaan en niet op Sam.
Jaspenia lijkt me wel een wolfeke.
 

DeletedUser

Gast
Omgekeerde pschychologieën tijd, dwaalspoor maybe?
Aeneas kan best wolf zijn, maar het zou wel heel obvious zijn om als wolf zo op HoC te gaan en niet op Sam.
Jaspenia lijkt me wel een wolfeke.

Op iemand stemmen die al dood is (en wolf was) heeft niet veel nut ;)

Later vandaag zal ik wat inhoudelijker reageren, nu offline. Wilde alleen een aardige burgemeester zijn om dit Wouter even te melden.
 

DeletedUser23053

Gast
Nu vraag ik me wel af waar ik met m'n hoofd precies zat xD
Kijk morgen wel ofzeuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan