• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW 174 - Anoniem

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Wel, het punt is dat jij ook wel een heel stuk meer posts hebt dan hij.
Op de tijd waarop hij zijn laatste post maakte, had jij ook nog helemaal niets.
Ik vind het dan een beetje vroeg om te zeggen dat hij een troll is, gezien we letterlijk allemaal op dat moment zaten te trollen, en hij sindsdien gewoon niets zei. Als je mijn of jouw posts zou doorlezen t/m dat punt, had je ons ook trolls genoemd.



Beetje jammer dat netwerken uitstaat, ik ben zeer benieuwd :p
En ik doe oprecht nog wel wat moeite om bepaalde typerende smileys enzo niet te gebruiken.. Maarja, ik denk dat ik altijd behoorlijk obvious ben.

Dan nog denk ik dat je aan mijn of jouw posts wel iets gehad had. Al was het maar dat ene minieme deeltje, het helpt. Buiten mekkeren weet ik niet precies wat ik uit zijn/haar posts moet halen.
 

DeletedUser

Gast
Nog helemaal niets, het was pagina 2 ofzo.
En sindsdien is hij helemaal niet meer online gekomen.

Wat mij dan niet bevalt, is dat jij voor zo'n minieme bedreiging meteen een hele reddingsactie gaat opstellen, waarbij je - het zal ook niet - jezelf meteen aanduidt als alternatieve BM om iedereen te redden van een Gerrit als BM.
Hij had maar 2 stemmen, nu nog maar 1, en gezien ie helemaal niet meer online kwam ging echt niemand meer op m stemmen. Vanwaar al die heisa eromheen? Zo'n bedreiging lijkt me dat nu niet echt he?
 

DeletedUser

Gast
Ik zal ook maar stemmen zeker. Igor. Dno of je het verdient, dat zien we nog wel. Maar de rest doet helemaal geen zak.
 

DeletedUser

Gast
Nog helemaal niets, het was pagina 2 ofzo.
En sindsdien is hij helemaal niet meer online gekomen.

Wat mij dan niet bevalt, is dat jij voor zo'n minieme bedreiging meteen een hele reddingsactie gaat opstellen, waarbij je - het zal ook niet - jezelf meteen aanduidt als alternatieve BM om iedereen te redden van een Gerrit als BM.
Hij had maar 2 stemmen, nu nog maar 1, en gezien ie helemaal niet meer online kwam ging echt niemand meer op m stemmen. Vanwaar al die heisa eromheen? Zo'n bedreiging lijkt me dat nu niet echt he?

Bon, even duidelijk maken, ik heb op mezelf gestemd, geen drama. Ik haalde aan dat ik hem/haar liever niet als BM zag. Daarin heb ik duidelijk vermeld dat het kon dat ik niet speciaal beter was. Enkel dat ik niet wist of hij/zij de rest van het potje ook ging trollen, terwijl dat ik van mezelf weet dat ik nu niet meer al te veel ga trollen. De heisa er rond, komt van jou, niet van mij. Jij maakt er een heel verhaal van. Over de andere stemmen zeg je bijna niets. En in een potje met 7 spelers is een BM best belangrijk.
 

DeletedUser

Gast
Ik zal ook maar stemmen zeker. Igor. Dno of je het verdient, dat zien we nog wel. Maar de rest doet helemaal geen zak.

- Eerste deadline = Woensdag 21.00 uur - BM + Nacht + Lunch

Ik weet dat het verwarrend is, mits dat de normale deadline om 21:30 is.
 

DeletedUser

Gast
Oh. Ja. Ik keek in de beginpost en niet daaronder. Nouja, je bent toch BM.
Sorry voor mijn gezaag, ook ik weet dat de BM in een potje met 7 spelers belangrijk is, dus ik wou even het een en ander testen. Denk dat we wel goed zitten, anders had ik mn BM-stem niet op je gezet (ofja, geprobeerd te zetten eigk..)
 

DeletedUser

Gast
Oh. Ja. Ik keek in de beginpost en niet daaronder. Nouja, je bent toch BM.
Sorry voor mijn gezaag, ook ik weet dat de BM in een potje met 7 spelers belangrijk is, dus ik wou even het een en ander testen. Denk dat we wel goed zitten, anders had ik mn BM-stem niet op je gezet (ofja, geprobeerd te zetten eigk..)

Ik houd van gezaag, tenminste in WvW. Dus je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Gezaag kan nuttig zijn. En ik was me ook bijna van deadline vergist, door puur toeval ben ik de post met deadlines opnieuw tegenkomen hoor.

E: Dit staat toch wel in mijn pm: Morgen 21.30 uur deadline.

Welke deadline was het nu eigenlijk Rabbid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
BM + Nacht 1​

- Igoris tot BM verkozen.
- Harry de Haas is deze nacht overleden.
- Geen lunch.

Harry was Drankverkoper.

Drankverkoper. Je hebt beschikking over 3 drankjes. Een liefdesdrankje, zelfkoppelend. Een priesterdrankje, kan iemand priesteren. En een heksdrankje, kan eenmalig de lunch voorkomen.

Je kan elke nacht iemand een drankje geven. Niet 2 keer een drankje aan dezelfde persoon. Je bent goed.
 

DeletedUser

Gast
Kan zijn dat de wolven inactief waren. Of dat het slachtoffer beschermd is. Het wordt misschien niet bekendgemaakt als de dood een andere oorzaak heeft dan lynch of lunch. Ik weet het niet precies, maar dat is wat ik vermoed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Iemand iets te zeggen? Of moet ik puur willekeurig gaan lynchen?
 

DeletedUser

Gast
Door de geweldige activiteit heb ik besloten Aad de Adelaar te lynchen, deze heeft nog helemaal niets gezegd.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dag en Nacht 2​

- Gerrit de Geitis lynch, Domme Dorpsgek
- Eddy de Eland is lunch, Domme gans.
- Aad de Aadelaar valt dood door inactiviteit, wreker.

Er blijven 3 slechtjes over.
Slecht wint.

Jasmijn de Jak:
Infectiewelp. Jij mag dus elke nacht proberen te welpen. Als je welp lukt, converteer je jouw slachtoffer. Je kent de wolven niet. Als je iemand welpt/infecteert groei je op en komen er dus 2 slechtjes bij. Je kan elke nacht proberen welpen. Foutief welpen boeit niet. Bewezen mensen en burgers kan je niet welpen.

Fred de Fret:
Wolf met bloemetjes. Wolf, wordt gezien als goed.
Je bent de enige wolf.

Gerrit de Geit:
Domme Dorpsgek. Je mag elke nacht 3 mensen insturen(niet jezelf of lynch). Je krijgt te horen hoeveel goedjes hiertussen zitten. Wel ben je dom en kan je eig. niet tot 3 tellen. Je hebt de kans van 1/2 dat er '1' wordt bijgeteld of afgetrokken. Volledig random.

Eddy de Eland:
Domme Gans. Je kan eenmalig in het potje besluiten de lunch te saboteren. Als iemand anders gelunched zou worden, sterf jij. Als jij gelunched zou worden, sterft er niemand en wordt je bewezen en onschadelijk voor elke volgende lunch.

Aad de Adelaar:
Wreker. Zie Rollentopic.

Harry de Haas:
Drankverkoper. Je hebt beschikking over 3 drankjes. Een liefdesdrankje, zelfkoppelend. Een priesterdrankje, kan iemand priesteren. En een heksdrankje, kan eenmalig de lunch voorkomen.

Je kan elke nacht iemand een drankje geven. Niet 2 keer een drankje aan dezelfde persoon. Je bent goed.

Igor de Ijsbeer:
Slapende wolf. Je kent de medewolven niet en bent een gewoon off-board slechtje. Maar wanneer iemand een actie op jou doet, wordt je wakker. Je vermoordt degene die een actie op jou doet en groeit op tot wolf.

Slecht lijkt OP. Maar Goed was gewoon waardeloos. Met nog een klein beetje geluk aan de zijde van Slecht was het dan niet zo heel moeilijk (Oké, heel veel geluk voor slecht x) )
 

DeletedUser21204

Gast
Dat geluk valt samen te vatten in dag 1 mij dood krijgen omdat ik nu net de slapende wolf uitkiezen om geliefde proberen te maken, waardoor ik dus dood ga en hij opgroeit, en ik dus en niet de lunch een keer kan voorkomen en niet iemand kan priesteren?


Zijn 3 slechtjes niet een beetje veel tho? :s
 

DeletedUser

Gast
Ik win! Eigenlijk vond ik mijn rol veel te OP, zeker met 3/7 slechtjes...
 

DeletedUser21204

Gast
Ja, Rabs, graag ook lijst met namen :p

Wel, Lat, mijn rol was ook OP, alleen was ik direct uitgeschakeld door jou...
Jij was als enige echt actief, dus ik had sws wel een van mn acties op jou gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan