• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #177 (poging 2!) Back to the Basics

DeletedUser21575

Gast
Even de posts teruggelezen, er is vandaag nog niet echt iets noemenswaardigs benoemd.

Maar mijn stem voor vandaag zal richting TheDutchCrafter gaan.
Heeft tot dusver nog geen enkele post geplaatst (buiten het inschrijftopic), dus met het gebrek aan lunch, ga ik rekening houden met de 'mogelijkheid' op een inactieve wolf. Ja, ik ben me er van bewust dat de lunch geblokt kan zijn, maar tot dusver heb ik nog geen aanleiding om daar naar te neigen in de huidige pot.

Daarnaast is er het algehele gebrek aan discussies en verdachte zaken. Dus is het gebrek aan lunch voor mij momenteel het enige verdachte. Hopelijk komt daar snel verandering in.
 

latdekat

Harpij
Even de posts teruggelezen, er is vandaag nog niet echt iets noemenswaardigs benoemd.

Maar mijn stem voor vandaag zal richting TheDutchCrafter gaan.
Heeft tot dusver nog geen enkele post geplaatst (buiten het inschrijftopic), dus met het gebrek aan lunch, ga ik rekening houden met de 'mogelijkheid' op een inactieve wolf. Ja, ik ben me er van bewust dat de lunch geblokt kan zijn, maar tot dusver heb ik nog geen aanleiding om daar naar te neigen in de huidige pot.

Daarnaast is er het algehele gebrek aan discussies en verdachte zaken. Dus is het gebrek aan lunch voor mij momenteel het enige verdachte. Hopelijk komt daar snel verandering in.

Omdat er eenmaal geen lunch is denk jij al dat de kans van een inactieve wolf redelijk groot is? De kans is eerder groot van niet en dat de lunch geblokkeerd is. Bijvoorbeeld met heks is dat erg gemakkelijk. Trouwens moeten we niet vergeten dat als Marianne ongeveer een 1/5 verhouding aanhoudt, dat er waarschijnlijk drie wolven zullen zijn. Lijkt me sterk dat die allemaal inactief zijn.
 

DeletedUser21575

Gast
Heb jij een andere aanwijzing naar een schuldige partij? Dan hoor ik het graag, zoals ik al zei. Ik heb 'niets' anders. Dus dit vermoeden is meer dan niets.
 

DeletedUser23442

Gast
Lat, je bent heel druk bezig met voorkomen dat er een inactief iemand lynch wordt.
Ja, er zijn ook andere mogelijkheden dan inactiviteit dat er geen lunch was, maar inactiviteit is er zeker 1 (en een niet al te onwaarschijnlijke)

Waarom is het bij gebrek aan beter zo extreem verkeerd om dan maar op basis van die theorie een wolf te zoeken?

Want met alternatieven kom je ook niet echt
 

DeletedUser26004

Gast
Jup, we kunnen wel een actiefje lynchen waarvan de kans groot is dat het een goedje is, maar dan schieten we ook niet veel op.

Ja, we weten niet of de wolven nou inactief zijn of dat de lunch slechts geblokkereerd is, hopelijk weten we daar vanavond iets meer van. Maar er is nog vrij weinig gebeurd, lekker tam potje en als ik dan de afweging moet maken tussen een inactieve speler waarvan er een grote kans is dat het wel een goedje is en een actieve speler waarvan er een grote kans is dat het een goedje is, kies ik toch voor optie één.

Maar goed, ik wacht even op het antwoord van jou op Jasper zn vraag en / of op een eventueel alternatief.

Voorlopig zal ik meegaan met Nissassa en TheDutchCrafter aan de strop hangen (klinkt lekker vrolijk hehe)
 

DeletedUser23442

Gast
TheDutchCrafter, geen tijd meer om antwoord af te wachten. Eten :O
 

latdekat

Harpij
Lat, je bent heel druk bezig met voorkomen dat er een inactief iemand lynch wordt.
Ja, er zijn ook andere mogelijkheden dan inactiviteit dat er geen lunch was, maar inactiviteit is er zeker 1 (en een niet al te onwaarschijnlijke)

Waarom is het bij gebrek aan beter zo extreem verkeerd om dan maar op basis van die theorie een wolf te zoeken?

Want met alternatieven kom je ook niet echt

Ik probeer niet te voorkomen dat een inactief iemand lynch wordt, ik zeg enkel dat je baseren op het feit dat er geen lunch was een beetje voorbarig is.

E: Ik zal dan maar meegaan op THeDutchCrafter, want heb nul verdachten momenteel.
 
Laatst bewerkt:

Araluen

Manticore
Ik weet het zo snel ook niet :s
Dan maar op Nissassa, de inactieverdstemmerd! Das heel wolfachtig, heb ik wel eens gehoord. . .
 

DeletedUser21575

Gast
Ik weet het zo snel ook niet :s
Dan maar op Nissassa, de inactieverdstemmerd! Das heel wolfachtig, heb ik wel eens gehoord. . .

Ik heb mijn stem volledig uitgelegd. Ik stem niet puur op hem vanwege zijn inactiviteit. Dus deze stem vind ij erg apart. Dus graag meer uitleg daarover :)
 

DeletedUser

Gast
Thedutchcrafter is lynch en was Burger
Vannacht aten de wolfjes Kyra op. Zij was ook Burger

Waarschuwingen voor: Donfrank, Imrahil, Ydeger en marcoknight. Zij hebben al 2x niet gestemd. Bij 3e keer is het DOODVALLEN

Mocht de BM doodvallen, dan zal deze vervangen worden door een nieuwe stemming!
 

DeletedUser26004

Gast
Hmm, interessant interessant. Ik ga mn lijstjes maar eens updaten en hopelijk komt het spel wat meer los.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik weet het zo snel ook niet :s
Dan maar op Nissassa, de inactieverdstemmerd! Das heel wolfachtig, heb ik wel eens gehoord. . .

Je hebt geen idee, dus stemt maar "random" op (een vd) actiefste speler(s)??? Vreemd...

Kan iemand mij vertellen hoe de klaagmuur werkt :O

Daarop kunnen (anonieme) berichten komen te staan van spelers. Spelers sturen in pm naar de spelleider hun bericht, deze plaatst hem bij een dl op de 'klaagmuur'
 

DeletedUser23442

Gast
Ik probeer niet te voorkomen dat een inactief iemand lynch wordt, ik zeg enkel dat je baseren op het feit dat er geen lunch was een beetje voorbarig is.

E: Ik zal dan maar meegaan op THeDutchCrafter, want heb nul verdachten momenteel.

Eerst zo fel tegen die lynch/argumenten/stemmen zijn en vervolgens toch maar vrolijk meestemmen? Opeens van gedachte veranderd?
 

DeletedUser21575

Gast
2016-06-26_2359.png


Hierzo kinders, dan kunnen we even een overzicht creëren.
Zoals jullie zien hebben we niet veel aan Kyra verloren, ze faalde zo hard dat ze het niet eens voor elkaar kreeg om één keer te stemmen in 3 dagen. Datzelfde geld voor Ydeger en DonFrank. Dus in dat opzicht hebben de wolven nog redelijk sportief geluncht.

Waarschuwingen voor: Donfrank, Imrahil, Ydeger en marcoknight. Zij hebben al 2x niet gestemd. Bij 3e keer is het DOODVALLEN

Wat hebben deze spelers nog voor zichzelf te zeggen? Inactief handelen draagt actief bij aan een wolvenwinst.


Edit: omdat mn uitspraak niet correct was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Hmm, ik weet niet waarom ik nu telkens WvW vergeet. Nouja, ik weet het wel, maar echt een geldige reden is het niet. (serverprobleempjes).

Bon, ik ga mijn best doen vandaag echt weer actief te zijn en mee te doen. Ik hoop dat ik, ondanks dat ik 3x niet gestemd heb toch mag blijven leven.

Betreft de stemmingen:
Ik denk (zeker weten zal ik nooit doen), dat de lunch op dag 1 geblokt is. Simpelweg omdat er vele malen meer kansen zijn dat de lunch geblokt is dan dat er 2/3 wolven inactief zijn.
Betreft de lynch is het achteraf altijd makkelijk praten. Ik denk niet dat ik uiteindelijk mee was gegaan op THeDutchCrafter, maar op wie ik dan zou stemmen zou ik ook niet weten.
 

DeletedUser23442

Gast
Betreft de stemmingen:
Ik denk (zeker weten zal ik nooit doen), dat de lunch op dag 1 geblokt is. Simpelweg omdat er vele malen meer kansen zijn dat de lunch geblokt is dan dat er 2/3 wolven inactief zijn.

57% van de spelers heeft niet gestemd voor DL 1

Dus hoezo is de kans zo (veel) klein(er) dat alle wolven inactief zijn? Zeker omdat wellicht niet eens alle 'wolven' kunnen lunchen (bv welp oid) Dan zouden er misschien 2 wolven zijn, die redelijk goed beide inactief konden zijn.

Dus waarom denk je te weten dat de lunch geblockt is dan?
 

DeletedUser10470

Gast
57% van de spelers heeft niet gestemd voor DL 1

Dus hoezo is de kans zo (veel) klein(er) dat alle wolven inactief zijn? Zeker omdat wellicht niet eens alle 'wolven' kunnen lunchen (bv welp oid) Dan zouden er misschien 2 wolven zijn, die redelijk goed beide inactief konden zijn.

Dus waarom denk je te weten dat de lunch geblockt is dan?

Ik denk het, niet weten, maar ik denk het. Er zijn tig mogelijkheden om een lunch te blokkeren. Wolven hoeven maar 1 ding te doen en dat is een lunch insturen. Een naam is zo ingestuurd, een post maken kost meer tijd. Dat 57% niet gestemd heeft zegt dus niet dat ook 57% niks heeft gedaan. Het zou tbh best dom zijn om het enige wat wolven hoeven te doen (op stemmen in een topic om niet dood te vallen na) te vergeten en lijkt mij daarom niet zo waarschijnlijk.
 
Bovenaan