• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #178 Kies je rol zelf

DeletedUser21204

Gast
Ok, klaar, hup naar de volgende.
Heb hier geen woorden voor.
 

DeletedUser

Gast
Ga nou niet huilie huilie doen. Zo erg is het niet dat Graecus heeft verklapt dat er < 4 wolven inzaten. Daar ging ik in mijn speeltactiek toch al van uit, aangezien we in het laatste geval toch niet meer konden winnen en het dan dus geen zin meer had. En Nissassa en ik zouden er vanzelf achter zijn gekomen dat we nog een mede-goedje hadden zodra iemand van de andere spelers niet op één van ons zou stemmen voor de lynch.

Daarnaast wisten jullie al waar jullie aan begonnen toen jullie je inschreven. Dat wist iedereen. x)
 

DeletedUser26004

Gast
Rip wolfjes. Maar goed, als de goedjes dit potje niet wint, weet ik het ook niet meer. Man man man, wat heeft de spelleiding ons benadeeld.
 

DeletedUser21575

Gast
Really? Gaan jullie het nu afschuiven op het feit dat de spelleider aangaf dat er minder dan VIER wolven in een potje van TIEN spelers zitten? x)

Ik heb mijn doodsdrankjes gegooid op de spelers die zich raar gedroegen tijdens de stemming. Kyra was duidelijk, Shoving was de beste gok daarna.
Het enige feit waar jullie een faal op moeten afschrijven is het feit dat jullie niet geluncht hebben x) Ik dacht eerst maar een drankje te hebben. Maar jullie hebben niet eens een lunch ingestuurd.. (of er moet nog een bengel inzitten) dus ik hoefde ook geen levensdrankje te gebruiken bij de deadline. Waardoor ik nu een extra wolf kon killen.
 

DeletedUser21204

Gast
Anders had je een bewezen goedje erbij.
En het is niet alleen dat.
Alle rollen die gespoild werden, oa.
 

DeletedUser

Gast
Ik stel voor dat graecus nooit meer een potje organiseert want hij is incapabel en hij werkt ongelooflijk hard op mijn zenuwen.

Langs de andere kant geef ik nissassa gelijk dat het deze ronde weinig uitmaakte. Anyway, laten we het potje nu gewoon uitspelen en snel vergeten. Imrahil

E: Ik ben burger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26399

Gast
No, let me live D:

Btw, morgen weer deadline 19:30?
Idd
Niet mogelijk, niet aanvaard

Graecus, de verpester van het spel.
(Yup dit is een concede. Er is geen bal meer aan zo :/)
Niet mogelijk, niet aanvaard

Niet mogelijk, niet aanvaard

Ga nou niet huilie huilie doen. Zo erg is het niet dat Graecus heeft verklapt dat er < 4 wolven inzaten. Daar ging ik in mijn speeltactiek toch al van uit, aangezien we in het laatste geval toch niet meer konden winnen en het dan dus geen zin meer had. En Nissassa en ik zouden er vanzelf achter zijn gekomen dat we nog een mede-goedje hadden zodra iemand van de andere spelers niet op één van ons zou stemmen voor de lynch.

Daarnaast wisten jullie al waar jullie aan begonnen toen jullie je inschreven. Dat wist iedereen. x)
Je neemt het dus voor me op, maar veroordeelt me wel


Rip wolfjes. Maar goed, als de goedjes dit potje niet wint, weet ik het ook niet meer. Man man man, wat heeft de spelleiding ons benadeeld.
[SARCASM]Idd, de spelleiding heeft jullie benadeel[/SARCASM]

Ik stel voor dat graecus nooit meer een potje organiseert want hij is incapabel en hij werkt ongelooflijk hard op mijn zenuwen.
Langsde andere kant geef ik nissassa gelijk dat het deze ronde weinig uitmaakte. Anyway, laten we het potje nu gewoon uitspelen en snel vergeten. Imrahil

E: Ik ben burger.

Ik ben van plan om nog wel eens een potje te gaan leiden, heb wel wat bijgeleerd.
 

DeletedUser

Gast
Laat ik deze post even aanhalen:
Gelukkig zijn er waarschijnlijk niet veel die echt dachten dat dit een leuk en fatsoenlijk potje ging worden, met deze spelleider.
Imra en ik doen iig mee omdat het wss wel een aantal keer lachen zou zijn, en dat klopte tot nu toe al aardig x)
Ik heb je dit potje nog maar weinig zien lachen, Kyra. :eek:

Anders had je een bewezen goedje erbij.
Dan had je toch gewoon mij ingestuurd als lunch. Ik zou toch wel bewezen zijn geweest vandaag, ongeacht of jij of DonFrank de lynch zou zijn.

Really? Gaan jullie het nu afschuiven op het feit dat de spelleider aangaf dat er minder dan VIER wolven in een potje van TIEN spelers zitten? x)
*Vier wolven in een potje van NEGEN spelers. :p

Overigens goede actie tegen ShovingNL, Nissassa. Laat ik deze post nu eens toelichten:
Ik ben geneigd Crimson Chin nog het meeste te vertrouwen van het groepje {Imra, Crimson, ShovingNE}.
Mijn redenering gisteren was: In de verzameling {Imrahil, Crimsin, Shoving} zitten twee wolven en één randdebiel. Imrahil is geen randdebiel, dus die is wolf. Shoving switchte gisteren twee minuten voor de deadline zijn stem om de obvious reden omdat hij zag dat hij daarmee toch nog Kyra kon redden, dus die was ook wolf. (En dan heb ik het nog niet eens over zijn gedrag van vandaag. :p) Dan blijft Crimson Chin over. Van hem ben ik gewend dat hij weinig actief speelt, het topic maar half leest en dan wat onzin gaat roepen, dus hoewel dit voor hem ook extreem is, verwacht ik bij hem het meeste dat hij een praktisch bewezen ziener lyncht. Mijn stem staat dan ook op Imrahil.

Indien we vandaag de verkeerde doden en de lunch slaagt, blijft straks één van ons over met de wolf. Als ze jou lunchen, Nissassa, dan winnen de goedjes omdat ik de burgemeester ben. (Kun je dat trouwens even bevestigen, Graecus?) Als ze mij lunchen, schuift de BM-titel helaas door naar de laatste wolf. Dat lijkt fataal, maar gelukkig ben ik jager, dus in dat geval pof ik gewoon de laatste wolf naar de andere wereld.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik was inderdaad halverwege je post aan het denken; je bent jager. Dus het komt sowieso uit.
De wolven hadden geen lunch ingestuurd omdat we anders een bevestigd goedje hadden, maar ik denk dat 2 doodsdrankjes hun harder aanpakte. Ik was even aan het twijfelen over imra / shoving, maar shoving was duidelijker wolf.
 

DeletedUser

Gast
Aja lol genade heeft gelijk. Het heeft eigenlijk geen zin meer om door te spelen xd

Ik ben de wolf.

E: Ik bedank graecus om te spoilen dat er effectief een jager inzat.
 

DeletedUser21575

Gast
Dan vraag ik me toch af waarom Imrahil die plotselinge aanval op een ziener maakte x) Zeker omdat de logica / feiten die Kyra aangaf totaal niet klopte.
 

DeletedUser21204

Gast
Imrahil was gewoon de randdebiel die Genade zocht, hoor. x)
 

DeletedUser21575

Gast
Ach het was in ieder geval een snelle vissenkom, op maandag begonnen, op vrijdag klaar voor het weekend!
 

DeletedUser26399

Gast
Lynch-CrimsonChin-wolf
Lunch, geen ingestuurd

Goedjes winnen
 
Bovenaan